Ikonka funkcji Kolejkowanie połączeń

Kolejkowanie rozmów

ustaw przychodzące rozmowy w jednej kolejce

Co to jest kolejkowanie rozmów?

To funkcja służąca do ustawiania w kolejce do rozmowy osób dzwoniących do Twojej firmy. Oczekujący na połączenie może słuchać muzyki, a ponadto co pewien czas może być informowany o tym, na którym miejscu w kolejce aktualnie się znajduje.

Kolejka może być połączona tylko z jednym numerem albo z zespołem telefonów, a osoby odbierające połączenie mogą korzystać z numeru wewnętrznego lub zewnętrznego (np. numeru komórkowego). Dodatkowo można wybrać różne metody, według których centrala będzie próbowała połączyć dzwoniących z Twoimi numerami. Wśród opcji wyboru konsultanta mamy do dyspozycji m.in. dzwonienie do wszystkich naraz; do tego, który najdłużej czeka na połączenie; losowy.

W przypadku gdy klient trafił do niewłaściwego działu, można zawsze go przekierować do danej kolejki na Twojej wirtualnej centrali TeleCube. Zrealizujesz to poprzez Transfer Połączenia na wirtualny numer wewnętrzny, który jest przypisany każdej utworzonej kolejce.

Monika Uchańska, Zastępca Kierownika Przychodni, Przychodnia Premium Medical

Obsługa centrali telefonicznej jest bardzo prosta i intuicyjna. Wszelkich zmian w centrali można dokonać dosłownie w kilka minut, dzięki czemu zaoszczędzamy dużo czasu. Połączenia są bardzo wysokiej jakości, dodatkowym atutem jest możliwość odsłuchania rozmowy w każdej chwili!

Monika Uchańska, Zastępca Kierownika Przychodni, Przychodnia Premium Medical
Michał Wsiołkowski, specjalista ds. public relations, Fundacja Dominikański Ośrodek Liturgiczny

Przez ostatnie półtorej dekady naszego działania mieliśmy okazję testować różne usługi telekomunikacyjne dostępne na polskim rynku, starając się najlepiej dobrać je do naszych potrzeb. Dopiero jednak TeleCube spełnia wszystkie nasze oczekiwania i odpowiada na realne potrzeby.

Michał Wsiołkowski, specjalista ds. public relations, Fundacja Dominikański Ośrodek Liturgiczny
W. Modzelewski

Firma jest solidnym partnerem, dbającym o potrzeby swoich klientów. Oceniamy ją jako partnera kompetentnego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do zleceń oraz szybko reagującego na potrzeby Klienta. Nasza dotychczasowa współpraca przebiega bezproblemowo i w miłej atmosferze, oferowane usługi są dobrej jakości i spełniają nasze oczekiwania.

Wojciech Modzelewski, Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń, Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie
Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach

Operator Telecube.pl zaopatrzył nas w telefony VoIP oraz dostarcza nam usługę wirtualnej centrali telefonicznej… Zarówno ja, jak i pozostałe osoby pracujące przy projekcie, są zadowolone z wyboru TeleCube. Usługa działa bez zarzutu. Usprawnia kwestie komunikacyjne oraz wpływa pozytywnie na komfort naszej pracy.

Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Jakub Sierpień Gold Finance Sp. z o.o.

Schemat działania IVR możemy sami bardzo łatwo opracować, natomiast kiedy chcemy – intuicyjnie edytować na Panelu Klienta TeleCube. Wirtualna centrala działa bez zarzutu nieprzerwanie od początku naszej współpracy, co daje nam komfort i pewność, że ze strony TeleCube zawsze wszystko będzie funkcjonowało na najwyższym poziomie.

Jakub Sierpień, Brand Manager, Gold Finance Sp. z o.o.
Michał Stefaniak, CMO & co-founder, Sugester Sp. z o.o., Fakturownia Sp. z o.o.

Usługi świadczone przez Claude ICT Poland Sp. z o.o. są przemyślane i stale udoskonalane. W razie jakichkolwiek pytań czy potrzeb firma zawsze służy pomocą. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie ze strony usługodawcy przyczynia się do pomyślnej kooperacji pomiędzy naszymi firmami.

Michał Stefaniak , CMO & co-founder, Fakturownia Sp. z o.o.
Marek Bardziński, Founder, Revest Sp. z o.o., wellcome-home.pl

Z doświadczenia wiem, że za pozytywną współpracą opowiadają się profesjonalizm i zaangażowanie usługodawcy. Firma służy kompletną pomocą techniczną. Warto poznać ofertę TeleCube, ponieważ można nabyć u nich innowacyjne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na jej wielkość.

Marek Bardziński, Founder, Revest Sp. z o.o., wellcome-home.pl
Marek Markiewicz, Kierownik medyczny, Perfect Smile Clinic Garnizon

Nasza długotrwała współpraca opiera się na abonamentowej usłudze, która zawiera w sobie pełną pomoc techniczną i wsparcie. Dzięki rozwiązaniom technologicznym świadczonym przez TeleCube, jesteśmy w stanie spełniać potrzeby naszych Pacjentów oraz pozostawać z nimi w świetnym kontakcie.

Marek Markiewicz, Kierownik medyczny, Perfect Smile Clinic Garnizon
Jan Lesiak

Przenosząc do TeleCube numery telefoniczne od innego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość oraz usprawniając komunikację w naszym stowarzyszeniu i przynależnych do niego podmiotach. Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu.

Jan Lesiak, Prezes, Stowarzyszenie Misericordia w Zabrzu
Andrzej Kupilas, Właściciel, Klinika AKMED

Korzystam z usług TeleCube od ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Oferowane rozwiązania są nowoczesne i sprawdzają się w codziennej praktyce. Bardzo ważnym dla mnie elementem jest helpdesk, który pomaga krok po kroku w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz w konfiguracji urządzeń.

dr n. med. Andrzej Kupilas, Właściciel, Klinika AKMED
Marcin Horecki - zdjęcie

Wirtualna centralka Telecube.pl pozwala nam z jednej strony poprawić wygodę korzystania z usług telekomunikacyjnych w firmie i usprawnić proces kontaktu z klientami a z drugiej strony pozwala ograniczyć koszty i daje nad nimi lepszą kontrolę.  Koszty połączeń międzynarodowych rozliczane są sekundowo i są konkurencyjne do operatorów komórkowych i stacjonarnych

Marcin Horecki, Redaktor Naczelny, Portal Telekomunikacyjny telix.pl

TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk.  Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.

 

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.
psychomedicpl

Usługi świadczone przez TeleCube cechuje najwyższa jakość i niezawodność. Są one niezwykle przemyślane i stale udoskonalane. Systematycznie dodawane są nowe funkcje, z których również chętnie korzystamy. Obsługa Klienta działa na bardzo wysokim poziomie.

Michał Niewiński, Właściciel, NZOZ PsychoMedic.pl

Usługa realizowana jest niezawodnie, a personel wsparcia technicznego wykazuje się wysokim poziomem kompetencji. Powyższe podejście oraz wyjście naprzeciw potrzebom klienta czyni firmę Claude ICT Poland sp. z o.o usługodawcą godnym polecenia do realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie telekomunikacji.

Anna Zolnik, Zastępca Dyrektora ds. Operacyjnych, Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie
Przychodnia Wilanów

Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami. Dzięki wykorzystaniu funkcji wirtualnego faxu mogliśmy zrezygnować z tradycyjnego sprzętowego faxu.

Justyna Przybyszewska, Prezes Zarządu, JBM GRUPA MEDYCZNA Sp. z o.o.
Logo Izba Rzemieślnicza w Łodzi

Bardzo dobry kontakt z firmą pozwolił na dostosowanie się do wszelkich naszych uwag i sugestii, co sprawiło uzyskanie zamierzonego efektu w postaci sprawnie działających telefonów, obsługi technicznej oraz korzystnej umowy. Duże zrozumienie potrzeb klienta i zaangażowanie w ich realizację oraz wielki profesjonalizm to wizytówka tej firmy.

Aleksandra Kulińska, Główny Specjalista, Izba Rzemieślnicza w Łodzi
Logo Agencji SEMPIRE

Wdrożenie technologii VoIP pozwoliło nam usprawnić i zintegrować wiele obszarów zarządzania komunikacją w firmie. Szybko dostrzegliśmy również kilkukrotną oszczędność kosztów z tytułu przeprowadzanych rozmów telefonicznych.

Anna Górniak, Członek Zarządu, SEMPIRE sp. z o.o. sp. k.
YourWay

Dobrze o firmie świadczy wysoki poziom zaangażowania podczas wykonywania zgłoszeń, a krótki czas realizacji jest zgodny z oczekiwaniami nawet najbardziej wymagających klientów. Dotychczasowa współpraca pozwala nam polecić firmę Claude ICT Poland Sp. z o.o jako solidnego i profesjonalnego partnera w zakresie dostarczania usług telekomunikacyjnych.

Oliwia Szmurło, Pełnomocnik Zarządu, Your Way Sp. z o.o
Viper Sp. z o.o.

Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.

Łukasz Wajda, Informatyk, VIPER Sp. z o.o.

Mamy przyjemność korzystać z oferty TeleCube od stycznia 2018 roku. TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Pomimo, że korzystamy z oferty stosunkowo krótko, bo od listopada 2021 r. to z dotychczasowych obserwacji i analiz wynika, że dzięki TeleCube obsługa Klienta w naszym Biurze Nieruchomości zaczęła działać jeszcze sprawniej. Funkcjami, które niewątpliwie się do tego przyczyniły i które chciałbym polecić są: IVR i kolejkowanie.

Jakub Szulc, Członek Zarządu, Sky Nieruchomości Sp. z o.o.

Obecnie korzystamy z wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube. Zastąpiła ona wcześniej używaną przez naszą firmę centralę sprzętową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanej zmiany. Centrala TeleCube w porównaniu do centrali sprzętowej jest o wiele wygodniejsza w użytkowaniu.

Michał Gulczyński, Key Account Manager, Polfarm.eu Sp. z o.o.
, ,
, ,
, ,

„Telefonia TeleCube.pl jest używana w naszej głównej siedzibie oraz w 6 lokalnych Biurach Obsługi Klienta… Duże znaczenie dla zwiększenia efektywności pracy naszego głównego biura ma przede wszystkim funkcja IVR. Dzięki niej mogliśmy zautomatyzować proces przekierowania do odpowiedniego Biura Obsługi Klienta, połączeń przychodzących na nasz główny numer.”

Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach

„Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami.”

Justyna Przybyszewska, Prezes Zarządu, JBM GRUPA MEDYCZNA Sp. z o.o.

„Przenosząc do Telecube numery telefoniczne od poprzedniego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość… Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu. Dzięki czemu dokumenty faxowe możemy wysyłać i odbierać przy użyciu panelu Klienta.”

Jan Lesiak, Prezes, Stowarzyszenie Misericordia w Zabrzu

„Dodatkowym atutem, który przekonał nas do skorzystania z TeleCube była możliwość przeniesienia do Państwa telefonii naszych dotychczasowych numerów. Dodam, że proces ten przebiegł bardzo sprawnie. Oprócz tego nadmienię, że już na początku współpracy zaopatrzyliśmy się również w aparaty telefoniczne, które nam Państwo zaoferowali i do tej pory z nich korzystamy.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„Dzięki Państwa telefonii sprawniej zarządzamy firmą w obszarze komunikacyjnym i podnosimy jakość obsługi Klienta. Klienci, dzwoniąc do nas, nie usłyszą już teraz sygnału zajętości. Jeśli nawet wszyscy nasi pracownicy prowadzą akurat rozmowy, to dzwoniący mogą spokojnie oczekiwać na połączenie w kolejce, wiedząc że niebawem to połączenie będzie zrealizowane.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„Chciałabym wspomnieć o bardzo przydatnej funkcji Państwa telefonii tj. nagrywaniu rozmów. Za jej pomocą możemy rejestrować rozmowy i w dowolnej chwili odsłuchać wybrane nagranie, jeśli zachodzi taka konieczność, np. aby wyjaśnić z pacjentem pewne kwestie czy niejasności. Nagraną rozmowę można w prosty sposób znaleźć w bilingu połączeń.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„W sytuacji gdy dzwoniący nie chce czekać na swoją kolej, i się rozłączy, możemy sprawdzić na panelu Klienta dany numer i oddzwonić do niego. Warto podkreślić, że w panelu Klienta jest osobna zakładka z wyszczególnionymi połączeniami nieodebranymi. Dodatkowo w samym bilingu połączeń, jest tak wiele filtrów, że w prosty sposób można znaleźć wszelkie połączenia, które nas interesują.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk.  Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.”

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.

TeleCube umożliwia zakup numerów telefonicznych nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Nasza firma skorzystała z tej oferty i zaopatrzyła się w numer z Rumunii. Posiadanie go ułatwia nam kontakt z kontrahentami z tego kraju i pozytywnie wpływa na nasz wizerunek na rynku międzynarodowym.

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.

TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Zdecydowaliśmy się na wykupienie usługi wydłużenia czasu przechowywania nagrań głosowych w Panelu Klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu szybko możemy wrócić do rozmowy nawet sprzed kilku miesięcy.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Na podkreślenie zasługuje atrakcyjna i szeroka oferta TeleCube w kwestii reprezentacyjnych numerów telefonicznych tzw. numerów platynowych, z której również mieliśmy okazję skorzystać. Wyboru mogliśmy dokonać spośród polskich numerów stacjonarnych i komórkowych. Numer jaki wybraliśmy jest bardzo łatwy do zapamiętania przez naszych Klientów.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.

Łukasz Wajda, Informatyk, VIPER Sp. z o.o.
, ,

Opublikowana opinia stanowi fragment Referencji, które zostały pozyskane bezpośrednio od użytkownika usługi TeleCube, który wysłał je do TeleCube poprzez pocztę mailową, w postaci pliku PDF.

Przeznaczenie?

Kilkukrotna próba połączenia się z firmą zakończona usłyszeniem sygnału zajętości nierzadko kończy się rezygnacją z dalszego kontaktu. Skutkując utratą klienta. Dlatego też, polecamy kolejkowanie rozmów tym podmiotom, do których często w jednym momencie dzwoni wielu klientów. Dzięki tej funkcji, żaden z dzwoniących nigdy nie usłyszy w słuchawce sygnału zajętości i nie będzie musiał ponownie próbować się dodzwonić.

Jak włączyć?

Aby włączyć kolejkowanie należy:

  • przejść w Panelu na stronie głównej do opcji w menu „Wirtualna Centrala”, a następnie wybrać „Moje centralki”,
  • wejść w tryb edycji centralki, w której chcesz uruchomić tą funkcję,
  • wprowadzić konkretne ustawienia, np. numer wewnętrzny, nazwę kolejki, strategię dzwonienia (poniżej prezentujemy dostępne schematy dzwonienia do konsultantów), zapowiedzi,
  • powiązać (umieścić w odpowiednim miejscu w schemacie) „Kolejkę” z elementem, dla którego chcesz ją włączyć (np. „Zespół” lub dany numer wewnętrzny).

Sprawdź jak działa kolejkowanie rozmów i inne funkcje e-centrali. Przetestuj bezpłatnie przez 14 dni wirtualną centralkę. Bez zobowiązań i bez karty kredytowej.

Oferujemy następujące Strategia Dzwonienia do konsultantów


Na Wszystkie Telefony: Wszystkie telefony w Kolejce będą jednocześnie dzwoniły do momentu odebrania połączenia przez Konsultanta.

Polowanie: Centrala będzie dzwoniła do każdego telefonu w Kolejce według podanej poniżej kolejności lub w kolejności w jakiej Konsultanci się zalogowali. Czas dzwonienia pojedynczego Konsultanta ustawia się w polu ‚Maks. Czas Dzwonienia do Konsultanta’ w ‚Zaawansowanych Ustawieniach’.

Gorąca Pętla: Podobny do trybu ‚Polowania’ (jak powyżej), tylko że centrala rozpoczyna (kontynuuje) swoje dzwonienie od następnego Konsultanta w kolejce, u którego zakończyło się połączenie ostatnim razem gdy kolejka obsłużyła dzwoniącego.

Od Najskromniejszego Konsultanta: Centrala skieruje połączenie w pierwszej kolejności do Konsultanta, który odebrał najmniej połączeń w kolejce.

Od Najstarszego Konsultanta: Centrala skieruje połączenie w pierwszej kolejności do Konsultanta, który najdłużej czeka na połączenie.

Tryb Losowy: Centrala wybierze losowo Konsultanta z poniższej listy (lub z listy zalogowanych) i do niego przekieruje połączenie. Uwaga: Tryb losowy działa na bazie kombinacji (nie permutacji). Oznacza to, że każdy Konsultant ma taką samą szansę, że będzie wylosowany przy każdej ponownej próbie. Może się zdarzyć, że np. dwa razy pod rząd połączenie zostanie skierowane do tego samego Konsultanta.

Kolejki VIP

Zachęcamy do korzystania z nowej opcji, o nazwie „Kolejki VIP”. Umożliwia ona priorytetowe traktowanie połączeń przychodzących od wybranych Klientów (numerów telefonicznych). Dzięki niej określone numery nie będą musiały czekać w kolejce, jak każdy inny numer, ale zostaną od razu przesunięte na początek kolejki.
Celem wdrożenia „Kolejek VIP” należy wejść w zakładkę z górnego menu, na Panelu Klienta „Wirtualna Centrala”, a następnie kliknąć w „Książka Telefoniczna”. W kolejnym kroku należy kliknąć w przycisk „Utwórz Nową Książkę Telefoniczną” i przygotować książkę, która będzie zawierała numery, które mają być traktowane priorytetowo w kolejce. Sugerujemy żeby nazwa książki zawierała słowo „VIP”, co pozwoli zorientować się, że chcesz ją wykorzystać w „Kolejkach VIP”.

Gdy masz już przygotowaną Książkę, wejdź w schemat swojej wirtualnej centrali (wybierając na Panelu Klienta „Wirtualna Centrala” > „Moje Centralki” > „Utworzone centralki”), a następnie przejdź do edycji konkretnej kolejki. Dodaj teraz Twoją Książkę korzystając z „Lista VIP (Priorytetowa)”. Rozwiń listę, zaznacz puste pole przy odpowiedniej Książce i zatwierdź swój wybór klikając „Zapisz Ustawienia”.

Lista VIP w Panelu Klienta
Lista VIP w Panelu Klienta

Przykład działania Kolejki VIP: Jeśli w Kolejce oczekuje 4 Klientów i dołączy do niej numer telefoniczny z Listy VIP, będzie on od razu umieszczony na czele oczekujących, zajmie zatem 1 miejsce w kolejce.

Funkcja „Kolejki VIP” wchodzi w skład usługi TeleCube PRO. Jest ona dostępna bezpłatnie w ramach 2 pakietów Wirtualnej Centrali tj. Premium i Elite. Jeśli posiadasz niższy pakiet e-centrali (Start lub Biznes) możesz zakupić TeleCube PRO (zawierające m.in. Kolejki VIP, Ankietę SMS i SMS po rozmowie) w cenie 19 zł netto + VAT / miesiąc (dodatkowo należy uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną: 19 zł netto + VAT).

Jak dodać funkcję kolejki do schematu centrali?

Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym przedstawiamy w jaki sposób wdrożyć w swojej firmowej centralce funkcję kolejkowania. Życzymy udanego seansu!