Ikonka RODO

RODO

Komunikat dotyczący RODO

Szanowni Państwo!

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo decydując się na korzystanie z naszych usług. Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, jak wielką wartość stanowią dane osobowe, które nam Państwo powierzają. Dlatego też, przykładamy ogromną wagę i wkładamy wiele wysiłku w to, aby były one bezpieczne i na bieżąco monitorujemy i aktualizujemy nasze procedury i systemy, aby zagwarantować Państwu maksymalny możliwy poziom bezpieczeństwa danych.

Dążymy do tego, aby kwestie ochrony danych osobowych w TeleCube były dla Państwa przejrzyste, jasne i czytelne. Dlatego też, poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz dokumenty, które stosujemy i które pozwolą Państwu lepiej zaznajomić się z tematem.

1. Kto jest Administratorem powierzanych przeze mnie danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Claude ICT Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gliwicach, ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000708939, NIP 9691628727, REGON 369023334.

2. Czy TeleCube posiada powołanego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?

Oczywiście. Uważamy, że jednym z głównych elementów dbania o bezpieczeństwo danych jest regularny nadzór osób wyspecjalizowanych w ich ochronie. Dlatego też, aby zachować całkowitą bezstronność w ocenie stosowanych przez nas środków, zdecydowaliśmy się powołać zewnętrznego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Funkcja ta pełniona jest przez Panią Barbarę Sośnicką, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Barbara Sośnicka, wpisaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ul. Dąbrowskiego 87, 43-100 Tychy, NIP: 7561902689, REGON: 365321661.

3. Mam pytanie dotyczące ochrony danych w Państwa firmie. Jak mogę je zadać?

Zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@telecube.pl lub Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 221 13 14 15 bądź adresem: info@telecube.pl.

4. Czy musimy podpisać z Państwem odrębną umowę powierzenia danych osobowych?

Tak. Ustawodawca natomiast, zgodnie z art. 28 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) nie określa, która strona powinna wyjść z inicjatywą podpisania tego rodzaju umowy. Jak wspomnieliśmy powyżej, kwestie ochrony danych osobowych są dla nas niezwykle istotne, dlatego też, po rejestracji w naszej usłudze, otrzymają Państwo przygotowany dokument, który uprawniona osoba z Państwa strony powinna podpisać i odesłać:

  1. Skanem na adres: info@telecube.pl.
  2. Listownie na adres: Claude ICT Poland Sp. z o.o. Toszecka 101/210, 44-100 Gliwice.

Przed dokonaniem rejestracji mogą Państwo zapoznać się z treścią umowy powierzenia danych osobowych, klikając w poniższy link:

5. Czy wyrażenie tzw. Zgód marketingowych jest obligatoryjne do korzystania z serwisu?

Oczywiście, że nie. Niemniej, zachęcamy Cię do tego, będziesz na bieżąco informowany o nowościach w TeleCube oraz dostaniesz od nas bonus w postaci powiększonego salda na start i przetestowanie usługi!
Po dokonaniu rejestracji, przy pierwszej wizycie w Panelu Klienta, Twoim oczom ukaże się okienko, w którym możesz wyrazić zgodę na kontakt marketingowy z naszej strony. Po akceptacji wszystkich pól, Twoje saldo zostanie powiększone!

zgody-doladowanie-konta

6. Gdzie mogę zapoznać się z Państwa Polityką Prywatności?

Nasza Polityka Prywatności dostępna jest pod adresem: https://www.telecube.pl/polityka-prywatnosci/

7. Czy na mojej infolinii, stworzonej w TeleCube, muszę ustawić informacje dotyczące nagrywania rozmów i przetwarzania danych osobowych?

Absolutnie tak! W przypadku przetwarzania jakichkolwiek danych osobowych drugiej strony, konieczne jest spełnienie wobec niej tzw. obowiązku informacyjnego. Aby go dochować, zachęcamy do kontaktu z Państwa Inspektorem Ochrony Danych, aby przygotował Państwu stosowne komunikaty dostosowane do charakteru Państwa działalności i pozyskiwanych przez Państwa danych.
W kwestiach technicznych związanych z ustawieniem komunikatu na infolinii nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.

8. Czy mogę zapoznać się z innymi dokumentami, które mogą mnie dotyczyć w kwestiach ochrony danych osobowych?

Oczywiście. Poniżej znajdą Państwo zestaw pozostałych dokumentów.