Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo decydując się na korzystanie z naszych usług. Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, jak wielką wartość stanowią dane osobowe, które nam Państwo powierzają. Dlatego też, przykładamy ogromną wagę i wkładamy wiele wysiłku w to, aby były one bezpieczne i na bieżąco monitorujemy i aktualizujemy nasze procedury i systemy, aby zagwarantować Państwu maksymalny możliwy poziom bezpieczeństwa danych.
Dążymy do tego, aby kwestie ochrony danych osobowych w TeleCube były dla Państwa przejrzyste, jasne i czytelne. Dlatego też, poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz dokumenty, które stosujemy i które pozwolą Państwu lepiej zaznajomić się z tematem.
1. Kto jest Administratorem powierzanych przeze mnie danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest Claude ICT Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gliwicach, ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000708939, NIP 9691628727, REGON 369023334.
2. Czy TeleCube posiada powołanego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?
Oczywiście. Uważamy, że jednym z głównych elementów dbania o bezpieczeństwo danych jest regularny nadzór osób wyspecjalizowanych w ich ochronie. Dlatego też, aby zachować całkowitą bezstronność w ocenie stosowanych przez nas środków, zdecydowaliśmy się powołać zewnętrznego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3. Mam pytanie dotyczące ochrony danych w Państwa firmie. Jak mogę je zadać?
Zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Maciejem Bednarkiem pod adresem: iod@telecube.pl lub Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 221 13 14 15 bądź adresem: info@telecube.pl.
4. Czy musimy podpisać z Państwem odrębną umowę powierzenia danych osobowych?
Tak. Ustawodawca natomiast, zgodnie z art. 28 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) nie określa, która strona powinna wyjść z inicjatywą podpisania tego rodzaju umowy. Jak wspomnieliśmy powyżej, kwestie ochrony danych osobowych są dla nas niezwykle istotne, dlatego też, po rejestracji w naszej usłudze, otrzymają Państwo przygotowany dokument, który uprawniona osoba z Państwa strony powinna podpisać i odesłać:
Listownie na adres: Claude ICT Poland Sp. z o.o. Toszecka 101/210, 44-100 Gliwice.
5. Czy wyrażenie tzw. Zgód marketingowych jest obligatoryjne do korzystania z serwisu?
Oczywiście, że nie. Niemniej, zachęcamy Cię do tego, będziesz na bieżąco informowany o nowościach w TeleCube oraz dostaniesz od nas bonus w postaci powiększonego salda na start i przetestowanie usługi!
Po dokonaniu rejestracji, przy pierwszej wizycie w Panelu Klienta, Twoim oczom ukaże się okienko, w którym możesz wyrazić zgodę na kontakt marketingowy z naszej strony. Po akceptacji wszystkich pól, Twoje saldo zostanie powiększone!
6. Gdzie mogę zapoznać się z Państwa Polityką Prywatności?
7. Czy na mojej infolinii, stworzonej w TeleCube, muszę ustawić informacje dotyczące nagrywania rozmów i przetwarzania danych osobowych?
Absolutnie tak! W przypadku przetwarzania jakichkolwiek danych osobowych drugiej strony, konieczne jest spełnienie wobec niej tzw. obowiązku informacyjnego. Aby go dochować, zachęcamy do kontaktu z Państwa Inspektorem Ochrony Danych, aby przygotował Państwu stosowne komunikaty dostosowane do charakteru Państwa działalności i pozyskiwanych przez Państwa danych.
W kwestiach technicznych związanych z ustawieniem komunikatu na infolinii nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.
8. Czy mogę zapoznać się z innymi dokumentami, które mogą mnie dotyczyć w kwestiach ochrony danych osobowych?
Oczywiście. Poniżej znajdą Państwo zestaw pozostałych dokumentów.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.