Klienci TeleCube

Z oferty TeleCube od wielu lat korzysta z powodzeniem kilkaset firm, reprezentujących bardzo różne branże. Współpracujemy z przedsiębiorcami z takich obszarów jak np. medycyna, finanse, prawo, budownictwo, IT, nieruchomości, turystyka, przemysł, rozrywka czy fashion. Ponadto naszymi Klientami są: urzędy gmin, organizacje biznesowe, kluby sportowe, placówki oświatowe państwowe i prywatne,  fundacje czy właściciele sklepów internetowych.
 
Poniżej prezentujemy kilka branż, których przedstawiciele są naszymi Klientami. Mogą Państwo m.in. zapoznać się z logami wybranych Klientów oraz przeczytać o przykładowych korzyściach z zastosowania TeleCube w danej branży.

Kliknij i Sprawdź wybraną branżę: MedycynaE-commerceAdministracjaNieruchomościEdukacjaPrzemysłITFashionReklamaPrawoBudownictwoTurystykaFinanseSportMebleWeterynaria

Ważne! Do podanych na niniejszej stronie cen netto, należy doliczyć 23% VAT

Branże

Medycyna

telefonia VoIP dla branży medycznej

Z usług TeleCube korzystają m.in. małe, specjalistyczne gabinety lekarskie; przychodnie i centra diagnostyczne (laboratoria) mające jedną siedzibę w konkretnym mieście; jak i ośrodki medyczne posiadające filie/oddziały w jednym bądź kilku miastach.

Polecanym narzędziem jest: wirtualna centrala (w tym takie funkcje jak: drzewko tonowych połączeń IVR, kolejkowanie, nagrywanie rozmów, automatyzacja SMS, zapowiedzi głosowe, billing połączeń oraz raporty z kolejek).
Sprawdź nasze pozostałe usługi  i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

 

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przychodnia Wilanów

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży medycznej

  • Szybko uruchomisz (a w przyszłości łatwo dokonasz edycji) podstawowy system telekomunikacyjny (w tym profesjonalną infolinię) w placówce medycznej. W zależności od aktualnych potrzeb sprawnie dodasz nowych użytkowników (również tych pracujących zdalnie) lub linie telefoniczne, a także przeniesiesz system do nowej siedziby lub wdrożysz go w nowo otwieranej filii.
  • Telefonia VoIP jest zwykle tańsza niż tradycyjna telefonia, zarówno w kwestii abonamentu jak i stawek za połączenia telefoniczne (już od 4 groszy netto/minutę). Dodatkowo, wykorzystanie szeregu funkcjonalności i zautomatyzowanie określonych działań, pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie czasu Twojego personelu, co również wpłynie na obniżenie kosztów.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Uporządkujesz i zautomatyzujesz ścieżkę łączenia pacjenta z rejestracją, określonymi działami, osobami czy filiami placówki. Dzwoniący słuchając odpowiednich komunikatów głosowych (które możesz opracować samodzielnie lub przy użyciu darmowego wirtualnego lektora) dokona tonowego wyboru adresata rozmowy. W razie potrzeby przekierujesz dzwoniącego na pocztę głosową. Ustawienia możesz opracować, dopasowując je do konkretnych dni i przedziałów godzinowych.
  • Pacjenci nie usłyszą już sygnału zajętości w Twojej telefonii. Dzięki funkcji kolejkowania nawet gdy wszyscy Twoi konsultanci będą w danej chwili prowadzić rozmowę, dzwoniący nie zostanie rozłączony. Będzie czekał w kolejce, aż połączenie dojdzie do skutku.
  • Przy użyciu bramki SMS i opcji automatyzujących będziesz mógł wysyłać oraz planować wysłanie SMSów z Panelu Klienta TeleCube. Realizacja może się odbyć w danej chwili jak i w określonym w przyszłości terminie ustalonym według opracowanych przez Ciebie konkretnych reguł (np. w określony dzień lub po wykonaniu przez pacjenta sprecyzowanego wcześniej działania). Dzięki temu np. wyślesz via SMS datę wizyty albo przypomnisz o niej Pacjentowi lub prześlesz mu Ankietę.
  • W szpitalach, klinikach i innych placówkach medycznych często jest wiele oddziałów, a personel musi być w stanie efektywnie się ze sobą kontaktować. Telefonia VoIP i centralka, dzięki numerom wewnętrznym, pozwolą Tobie na rozmowę i przekazywanie połączeń między pracownikami i oddziałami bezpłatnie i bez konieczności korzystania z zewnętrznych numerów telefonów.
  • Przy użyciu TeleCube poprawisz jakość obsługi pacjenta, a przez to jego zadowolenie. Pacjenci często dzwonią do placówek medycznych z pytaniami dotyczącymi swojego stanu zdrowia lub potrzebują porady, lub proszą o wystawienie recepty albo o ustalenie/przypomnienie terminu wizyty. Ze względu na ważność tych kwestii, oczekują oni szybkiej i rzeczowej reakcji. Dzięki systemowi telefonicznemu TeleCube dzwoniący trafiają do odpowiednich osób, a personel medyczny może sprawnie i skutecznie odpowiadać na te zapytania. To z kolei prowadzi do zwiększenia zadowolenia pacjentów z poziomu ich obsługi.

 

Referencje

E-commerce

telefonia VoIP dla branży e-commerce (sklepy internetowe)

Z usług TeleCube korzystają zarówno niewielkie e-sklepy, jak i serwisy internetowe posiadające bardzo duży i zróżnicowany asortyment produktów. Są wśród nich sklepy internetowe oferujące m.in. odzież, kosmetyki, meble, sprzęt RTV i AGD, żywność, produkty ogrodnicze czy sprzęt sportowy.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala (posiadająca m.in. takie funkcje jak: tonowe menu IVR, kolejki, warunki czasowe, nagrywanie połączeń, monitorowanie rozmów, automatyzacja SMS, zapowiedzi audio, billing połączeń i raporty z kolejek) oraz widget callback Ringy.
Sprawdź nasze pozostałe usługi i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Viper Sp. z o.o.

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży e-commerce (w tym sklepy internetowe)

  • W prosty sposób utworzysz, zautomatyzujesz i wdrożysz efektywny proces łączenia Klienta z infolinią Twojego e-sklepu. Dzwoniący słuchając Twoich zapowiedzi głosowych i wybierając tonowo odpowiednie numery, połączy się z Twoim konsultantem bądź działem. Stosując konkretne ustawienia, Twój konsultant będzie mógł widzieć, w jakiej sprawie dzwoni Klient (np. jakim asortymentem jest zainteresowany).
  • Masz również możliwość samodzielnego ustalania strategii kierowania połączeń do odpowiednich konsultantów, pracujących w jakimś zespole. Jest to bardzo przydatne gdy na Twojej infolinii pracuje wielu konsultantów, odpowiedzialnych za te same kwestie. Przykładowo możesz ustawić schemat, w którym połączenia będą kierowane do konsultanta, który w obecnym dniu zrealizował najmniej rozmów, albo do pracownika, który najdłużej oczekuje na jakąkolwiek rozmowę.

 

Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Dopasujesz i łatwo zainstalujesz urządzenia telefoniczne. Do wyboru masz m.in. aparaty telefoniczne (przewodowe lub bezprzewodowe telefony VoIP), ale także laptopy bądź komputery,  na których wystarczy zainstalować tzw. komunikator VoIP (może to być darmowy program TeleCube SIP).
  • Sprawnie dodasz nowych konsultantów (również tych pracujących zdalnie) i linie telefoniczne, a także zmienisz podstawowe ustawienia i funkcje Twojej infolinii. Zrealizujesz to przy użyciu Panelu Klienta TeleCube dostępnego via przeglądarka internetowa 24 h/7dni.
  • Jeśli w ramach rozmów telefonicznych omawiasz ważne aspekty zamówienia i chciałbyś mieć możliwość odsłuchania danej rozmowy w przyszłości, np. w przypadku spornych sytuacji z Klientem, z pewnością przydatna dla Ciebie będzie funkcja nagrywanie rozmów. Nagranie z danej rozmowy można łatwo znaleźć w Panelu Klienta TeleCube i odsłuchać je bądź ściągnąć na swój firmowy serwer.
  • Korzystając z billingu połączeń oraz raportów z kolejek uzyskasz dane, dzięki którym będziesz mógł przeanalizować pracę Twoich konsultantów (np. który z Twoich konsultantów najczęściej lub najrzadziej prowadzi rozmowy; jaki jest średni czas oczekiwania Klienta na połączenie), a finalnie podjąć konkretne decyzje w celu optymalizacji działań konkretnych pracowników i/lub całej infolinii.
  • Na Twojej stronie internetowej możesz zainstalować widget callback Ringy. Służy on do automatycznego oddzwaniania do Klienta, który pozostawił na Twojej stronie numer telefoniczny wraz z informacją kiedy oczekuje połączenia. Dzięki Ringy zwiększysz konwersję z Twojej strony, jak również zadowolenie Klienta.
  • Przy użyciu TeleCube poprawisz jakość obsługi Klienta, a przez to jego zadowolenie. Klienci sklepów internetowych, często dzwonią z pytaniami dotyczącymi swojego zamówienia (terminu dostarczenia, opłaty, wadliwego towaru). Ze względu na ważność tych kwestii, oczekują oni szybkiej reakcji i rzeczowej odpowiedzi. Dzięki systemowi telefonicznemu TeleCube dzwoniący trafiają do odpowiednich osób, a konsultanci infolinii mogą sprawnie i skutecznie odpowiadać na te zapytania. To z kolei prowadzi do zwiększenia zadowolenia Klientów z poziomu ich obsługi.

Referencje

Administracja

telefonia VoIP dla Organizacji i Urzędów

Z usług TeleCube korzystają m.in. Urzędy Miast i Gmin. Oferta TeleCube cieszy się także uznaniem Izb zrzeszających podmioty z konkretnego obszaru terytorialnego i/lub z określonej branży czy wojewódzkich inspektoratów i Hospicjów.

Polecanymi rozwiązaniami są: wirtualna centrala (posiadająca m.in. takie funkcje jak: drzewko połączeń IVR, historia nieodebranych połączeń, kolejkowanie, warunki czasowe, nagrywanie rozmów, telekonferencje, automatyzacja SMS np. Ankieta SMS, komunikaty powitalne, raporty z kolejek, wirtualny fax) oraz  SIP Trunk (dla Klientów, którzy posiadają swoje centralki sprzętowe).
Sprawdź nasze pozostałe usługi  i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w Organizacjach i Urzędach

  • Zwiększysz efektywność obsługi petentów – wirtualna centrala umożliwia obsługę wielu połączeń jednocześnie oraz udostępnia funkcje automatyzacji i dystrybucji, przekierowywania połączeń (nie tylko do konkretnych osób, ale także na pocztę głosową czy do określonych zasobów audio) co pozwala na skuteczne i wydajne rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania petentów w czasie rzeczywistym.
  • Ograniczysz koszty usług telekomunikacyjnych – centrala w chmurze pozwala na znaczne zmniejszenie kosztów w porównaniu z tradycyjnymi centralami telefonicznymi. Połączenia w ramach TeleCube są bezpłatne, a ceny abonamentu, połączeń zewnętrznych (od 4 gr netto / min) i sprzętu bardzo konkurencyjne.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Ulepszysz organizację pracy – dzięki wirtualnej centrali możliwe jest efektywniejsze zarządzanie połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi, co pozwala na lepszą organizację pracy i skuteczniejszą komunikację wewnątrz organizacji.
  • Uzyskasz szczegółowe dane do analizy i oceny funkcjonowania infolinii. TeleCube oferuje biling połączeń (zawierający wiele cennych danych, które łatwo wyselekcjonujesz przy użyciu zastosowanych filtrów) oraz statystyki z kolejek. Dzięki nim zbierzesz dane na temat połączeń i zaangażowania pracowników, które ułatwią analizę działania infolinii i podjęcie świadomych decyzji dotyczących wprowadzenia ewentualnych zmian.
  • Stworzysz relatywnie prosty w obsłudze, zarządzaniu i edycji zautomatyzowany system telekomunikacyjny (w tym infolinię obsługującą petentów). W zależności od aktualnych potrzeb sprawnie dodasz nowych użytkowników i konsultantów (również tych, którzy pracują zdalnie) lub linie telefoniczne, a także przeniesiesz system lub tylko konkretne stanowiska do nowej siedziby, lub innego pokoju.
  • Dopasujesz urządzenia telefoniczne do Twoich potrzeb. Do wyboru są m.in. stacjonarne aparaty telefoniczne (przewodowe lub bezprzewodowe telefony VoIP), oraz laptopy czy komputery z zainstalowaną aplikacją VoIP (np. darmowy program TeleCube SIP).
  • Korzystając z funkcji nagrywanie rozmów, zarejestrujesz rozmowę z petentem, którą będziesz mógł łatwo wyszukać i odsłuchać lub pobrać z Panelu Klienta TeleCube.
  • W przypadku dużego obłożenia Twojej infolinii i aktualnej zajętości wszystkich konsultantów przydatna z pewnością będzie opcja kolejkowania. Dzięki niej dzwoniący petenci nie usłyszą sygnału zajętości, lecz będą mogli czekać w kolejce na obsłużenie przez konsultanta, który zakończy rozmowę.

Referencje

Nieruchomości

telefonia VoIP dla branży nieruchomości

Z usług TeleCube korzystają zarówno deweloperzy, promujący swoje nowopowstające osiedla, agencje nieruchomości, biura najmu krótko i długoterminowego czy firmy profesjonalnie zajmujące się opieką nad wynajmowanymi mieszkaniami. Telefonia TeleCube z powodzeniem wykorzystywana jest przez pracowników działających stacjonarnie w biurach jaki i osoby, które stale przemieszczają się pomiędzy oferowanymi lokalami.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala (zawierająca m.in. takie funkcje jak: menu tonowego wyboru (IVR), kolejkowanie rozmów, warunki czasowe, zapowiedzi głosowe przed połączeniem z konsultantem, nagrywanie połączeń, pełna historia połączeń oraz raporty z kolejek), a także widget callback Ringy.
Sprawdź nasze pozostałe usługi i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży nieruchomości

  • Ty i Twoi pracownicy zawsze możecie mieć numer firmowy przy sobie. Bez względu na to czy jesteś obecnie w drodze na plac budowy nowego osiedla, czy przebywasz w biurze, oczekując na wizytę zainteresowanego Klienta, firmowy numer masz przy sobie. Do wykonywania i odbierania połączeń możesz wykorzystać stacjonarny aparat na Twoim biurku, będąc w siedzibie firmy, laptop przebywając w biurze terenowym czy smartfon z aplikacją będąc w drodze na spotkanie.
  • Zainteresowani Klienci sprawnie połączą się, aby uzyskać informacje dotyczące konkretnego projektu, a pracownicy poznają temat rozmowy jeszcze przed odebraniem połączenia. W ten sposób zarówno konsultant jak i Klient oszczędzą czas, a dodatkowo pracownik będzie wiedział jakie materiały pomocnicze, związane z projektem przygotować, aby jak najrzetelniej udzielić odpowiedzi.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Jako deweloper ważne jest, aby mieć zawsze pod ręką kontakty do wykonawców oraz zdecydowanych Klientów, oczekujących na informacje o przebiegu prac. Książka telefoniczna pozwoli uporządkować numery i pogrupować je np. na Klientów, wykonawców czy dostawców materiałów.
  • Wraz z wdrażaniem nowych projektów, bez problemu samodzielnie rozbudujesz usługę o kolejne numery telefonu. W ten sposób każdemu projektowi możesz przypisać inny docelowy numer. Co więcej, usługi TeleCube są w pełni skalowalne, co pozwala na dodawanie także numerów wewnętrznych w momencie, kiedy do zespołu dołączą nowe osoby.
  • Tworząc grupy pracowników, którzy mogą obsługiwać połączenia przychodzące, usprawnisz pracę zespołu oraz zapewnisz lepszą obsługę klienta. Połączenie, które trafi na grupę lub do kolejki ma znacznie większą szansę na odebranie, gdyż nawet pod chwilową nieobecność jednego pracownika, połączenie może odebrać inna osoba.
  • Korzystając z komunikatów głosowych, możesz np. poinformować dzwoniących o zbliżających się dniach otwartych nowopowstałego osiedla oraz zachęcić do spotkania podczas nich. Może to być jeden ze sposobów promocji nowego projektu i zwiększenie szansy na pozyskanie Klientów.
  • Nieodłącznym elementem prezentacji projektów są strony internetowe. Dodanie widgetu callback Ringy na stronie zwiększy szansę na kontakt telefoniczny potencjalnie zainteresowanych klientów. Po wpisaniu przez interesanta swojego numeru i wybraniu preferowanych godzin kontaktu, we wskazanym czasie automatycznie zostanie zestawione połączenie z konsultantem, generując tym samym szansę na pozyskanie nowego kupca.

Referencje

Edukacja

telefonia VoIP dla branży edukacyjnej

Z usług TeleCube korzystają m.in. szkoły, uczelnie wyższe, instytuty i wydawnictwa naukowe. Wśród użytkowników telefonii można znaleźć także działalności oferujące szeroką gamę szkoleń i kursów, poszerzających wiedzę na rozmaite tematy, np. oferujące kursy interpersonalne, programistyczne czy szkolenia branżowe.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala oraz SIP Trunk, które usprawnią komunikację zarówno wewnątrz placówki, jak i kontakty zewnętrzne, pozwalając realizować kilka rozmów jednocześnie, prezentując się tym samym numerem.
Sprawdź nasze usługi  i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży edukacyjnej

  • Przy niewielkich opłatach i bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy utworzysz profesjonalną, ale prostą w zarządzaniu i edycji telefonię (uzupełnioną o wirtualną centralą) w Twojej placówce edukacyjnej. Będzie ona bazować na jednym głównym numerze (który możesz zakupić w TeleCube lub przenieść od obecnego operatora), a połączenia będą przekierowywane do odpowiedniego adresata.
  • Rodzice dzwoniący do szkoły w sprawie swoich dzieci lub osoby zainteresowane skorzystaniem z oferty edukacyjnej, sprawnie zostaną połączeni z wybranym nauczycielem lub innym pracownikiem szkoły. Wybierając tonowo odpowiedni numer (po usłyszeniu komunikatu głosowego) za sprawą menu IVR bezproblemowo zostaną skierowani bezpośrednio np. do dyrektora czy do sekretariatu.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Pracownicy szkoły zrealizują między sobą rozmowy w sposób płynny i bezpłatnie. Numery wewnętrzne usprawnią przekierowywanie rozmów między pracownikami bez konieczności przerywania rozmowy i wybierania kolejnego numeru. Co więcej, połączenia w ramach TeleCube będą realizowane bezkosztowo.
  • Rozmowy grupowe (telekonferencje) umożliwią przeprowadzenie zdalnych zebrań i konferencji, a tym samym omówienie ważnych spraw w większym gronie nauczycielskim, bez konieczności osobistego spotkania się w szkole.
  • Możliwość obsługi wielu linii telefonicznych jednocześnie (wielu numerów) pozwoli zminimalizować koszty dzierżawy linii telefonicznych. Ponadto, funkcje takie jak automatyczna sekretarka i powiadomienia SMS zminimalizują koszty związane z obsługą połączeń.
  • Posiadając wirtualną centralę telefoniczną obniżysz koszty dotyczące utrzymania centrali sprzętowej. Całe narzędzie znajduje się w chmurze, co dodatkowo pozwoli lepiej zagospodarować przestrzeń w budynku. Jeśli już jednak posiadasz sprzętową centralę polecamy wybrać TeleCube jako operatora telefonicznego i usługę SIP-Trunk.
  • Korzystając z usługi fax internetowy prześlesz i odbierzesz dokument faxowy poprzez Panel Klienta TeleCube. Jest to wygodna i tańsza alternatywa dla faxu sprzętowego.

Referencje

Przemysł

telefonia VoIP dla branży przemysłowej

Z usług TeleCube korzystają firmy produkcyjne a także dystrybutorzy artykułów przemysłowych.
Wśród naszych Klientów są reprezentanci wielu różnych obszarów działalności m.in. producenci: samochodów, leków, produktów rolniczych, materiałów dla przemysłu ciężkiego, zlewozmywaków, okien czy bram garażowych.
Ze względu na rozproszenie geograficzne prowadzonych działań przez niektóre z  firm, telefonia TeleCube jest przez nie wykorzystywana również do kontaktów z zagranicznymi kontrahentami i Klientami.

Polecanymi propozycjami są: wirtualna centrala (posiadająca m.in. takie funkcje jak: IVR, kolejkowanie, billing połączeń, autoryzacja (Key Pass), nagrywanie rozmów, komunikaty głosowe, wirtualny lektor) oraz usługa Telekonferencje.
Sprawdź nasze rozwiązania, przetestuj to, które najbardziej odpowiada Twoim potrzebom (przez 14 dni bez zobowiązań i opłat).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży przemysłowej

  • Przy użyciu TeleCube wdrożysz w swojej firmie profesjonalną i posiadającą wiele funkcjonalności biznesowych telefonię (w tym infolinię), którą będziesz zarządzał (m.in. połączeniami oraz stanowiskami telefonicznymi) za pomocą intuicyjnego Panelu Klienta, uruchamianego poprzez przeglądarkę.
  • Skorzystasz z puli numerów TeleCube i/lub przeniesiesz do TeleCube swoją numerację. TeleCube oferuje m.in. numery stacjonarne z każdej polskiej strefy numeracyjnej oraz numery zagraniczne z blisko 60 krajów.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Za pomocą funkcji Telekonferencje zrealizujesz połączenie telefoniczne z wieloma osobami jednocześnie, niezależnie od dzielącej Was odległości, również z uczestnikami przebywającymi w innym kraju. W pokoju konferencyjnym, w którym realizujesz tele spotkanie, może przebywać nawet do 30 osób.
  • Przy użyciu API TeleCube (i/lub Zapier) będziesz mieć możliwość integracji systemów, których używasz, np. ERP czy CRM z TeleCube. Dzięki temu w szybki sposób m.in. znajdziesz wszystkie informacje na temat Twojego Klienta, np. dane, zamówienia czy historię kontaktu.
  • Opracujesz i wdrożysz w Twojej telefonii uporządkowaną i zautomatyzowaną ścieżkę łączenia dzwoniącego Klienta z odpowiednim adresatem (wykorzystasz do tego wirtualną centralę i takie funkcje jak np. IVR, kolejkowanie czy zapowiedzi głosowe).
    Funkcjonujący schemat i dedykowane mu reguły będziesz mógł w każdej chwili samodzielnie i w prosty sposób edytować.
  • Wykorzystując skalowalność TeleCube, sprawnie uruchomisz, a w razie potrzeby rozbudujesz i/lub przeniesiesz stanowiska telefoniczne pracowników. Co istotne w przypadku wszelkich zmian możesz korzystać z tych samych numerów telefonicznych oraz urządzeń albo dopasować je zgodnie z aktualnymi preferencjami, np. pracując w biurze pracownik korzysta ze stacjonarnego telefonu VoIP, a wykonując pracę w formie home office dzwoni z laptopa przy użyciu bezpłatnej aplikacji TeleCube SIP.
  • Połączenia wewnątrz sieci TeleCube realizujesz bezpłatnie, a zewnętrzne rozmowy kosztują od 4 gr netto / min. Przy podpisaniu Umowy okresowej otrzymujesz miesięczną pulę darmowych minut i/lub SMSów (do 2000 minut na rozmowy lub do 888 SMS-ów – szczegóły znajdziesz w cenniku TeleCube).

Referencje

IT

telefonia VoIP dla branży IT i dostawców oprogramowania

Z usług TeleCube korzysta szerokie grono firm reprezentujących branżę IT.  Wśród nich są przedsiębiorcy oferujący gotowe oprogramowanie, a także rozwiązania realizowane na zamówienie i zgodnie z potrzebami i/lub projektem Klienta, od niewielkich aplikacji po rozbudowane systemy ERP. 
Niektórzy z naszych Klientów specjalizują się w dostarczaniu oprogramowania dla konkretnej branży (np. medycyna, administracja) lub narzędzi dedykowanych dla określonych obszarów działalności (np. do faktur online).
TeleCube zyskał popularność wśród firm, które są już na rynku od bardzo dawna, ale także w środowisku startupów.

Polecanym narzędziem jest: wirtualna centrala (oferująca takie opcje jak np.  automatyczna sekretarka, API, automatyzacja SMS, wirtualny lektor, nagrywanie rozmów, widget callback, biling online, kolejkowanie).
Zapoznaj się z ofertą TeleCube  i przetestuj wybrane rozwiązanie (okres próbny trwa 14 dni i nie zobowiązuje do podpisania Umowy).

 

 

 

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży IT i dostawców oprogramowania

  • Utworzysz profesjonalną, zautomatyzowaną i zaawansowaną technologicznie telefonię (w tym infolinię) przez co zyska Twój wizerunek i zwiększy się zadowolenie Klienta, bo przez jej pryzmat Twoja firma może być postrzegana jako stosująca nowoczesne oraz przyjazne Klientowi rozwiązania. Co szczególnie w branży IT ma bardzo duże znaczenie, zwłaszcza na etapie wyboru Twojej firmy jako potencjalnego wykonawcy/dostawcy oprogramowania.
  • Usługa jest świadczona w chmurze, a jej obsługa odbywa się przy użyciu intuicyjnego Panelu Klienta, do którego masz stały dostęp przez przeglądarkę. Zyskujesz zatem rozbudowane, ale jednak proste w codziennym użytkowaniu narzędzie telekomunikacyjne, które pozwala Ci zarządzać wszelkimi aspektami komunikacji telefonicznej w firmie, w tym połączeniami, SMSami, wybranymi funkcjami, urządzeniami telefonicznymi czy uprawnieniami i danymi pracowników.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Zintegrujesz Twoją telefonię z innymi aplikacjami czy systemami.
    Oferujemy gotowe integracje (głównie z systemami CRM), ale także dostarczamy nasze API (w tym API SMS) oraz możliwość integracji via Zapier.
  • Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów. Dlatego oferujemy i zachęcamy do korzystania z proponowanych przez nas zabezpieczeń, np. ograniczonego dostępu do urządzeń telefonicznych (możliwość logowania się tylko z określonych lokalizacji, tj. z danego kraju czy adresu bądź sieci IP) lub Panelu Klienta (poprzez 2FA, czyli dwupoziomowe uwierzytelnienie) czy też opcji ustalenia maksymalnej stawki za połączenie telefoniczne.
  • Umożliwiamy prowadzenie rozmów w formie telekonferencji, z kilkoma osobami jednocześnie, przebywającymi w różnych miejscach. Ułatwia to współpracę i komunikację, zwłaszcza gdy realizujecie projekty, które wymagają częstych, grupowych konsultacji telefonicznych, w które są zaangażowane osoby pracujące w różnych oddziałach albo zdalnie, czy też na zasadzie współpracy jako freelancer. Co więcej, telekonferencja może być nagrywana (tak jak i inne rozmowy w ramach TeleCube), przez co możesz ją odsłuchać gdy zajdzie taka potrzeba.
  • Do Twojej dyspozycji oddajemy multi kanałowy dział BOK, który pomoże rozwiązać nawet najbardziej zaawansowane kwestie techniczne, np. dotyczące ustawień Twojej centralki i urządzeń. Z naszymi konsultantami skontaktujesz się poprzez: infolinię, pocztę email, całodobowy numer techniczny, czat na stronie www oraz formularz do umawiania indywidualnych prezentacji online.
  • Zwiększysz efektywność i zadowolenie z pracy w firmie. Dzięki temu, że wirtualna centrala automatyzuje wiele zadań związanych z odbieraniem i przekierowywaniem połączeń (np. łączy dzwoniącego z określonym adresatem poprzez emisję komunikatów głosowych i tonowy wybór przez dzwoniącego kolejnego poziomu menu, aż do finalizacji rozmowy; pozwala na przekierowywanie połączeń również poza godzinami pracy albo w dni świąteczne np. na pocztę głosową czy na zasoby z dedykowanymi informacjami, dostępne po użyciu kodu PIN, umożliwia to funkcja KeyPass), pracownicy firmy mogą skupić się na innych istotnych i bardziej kreatywnych działaniach i unikają często monotonnych i męczących zajęć.
  • Globalna numeracja to wizytówka TeleCube. U nas nie tylko uzyskasz polskie numery stacjonarne z dowolnej strefy oraz rodzime numery komórkowe, ale także numery z ponad 50 innych krajów. Jeśli jednak jesteś przywiązany do obecnej numeracji, możesz ją także przenieść do TeleCube.

 

Referencje

Fashion

telefonia VoIP dla branży fashion

Z usług TeleCube korzystają producenci, dystrybutorzy oraz sklepy stacjonarne i internetowe związane z branżą modową. Wśród użytkowników telefonii TeleCube znaleźć można znane marki obuwnicze, salony sukien ślubnych oraz sklepy odzieżowe.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala (m.in.: billing połączeń, komunikaty głosowe, bezpłatne rozmowy w sieci, nagrywanie rozmów, menu IVR, automatyzacja SMS) oraz widget callback Ringy.
Sprawdź nasze  usługi  i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży fashion

  • Sprawnie i bez ponoszenia dodatkowych opłat skontaktujesz się z pracownikami innego salonu/sklepu należącego do Twojej sieci. Co więcej, wszystkie sklepy mogą posiadać jeden główny numer telefonu oraz mieć przypisane indywidualne numery wewnętrzne. Pozwoli to na uporządkowanie schematu funkcjonowania sieci sklepów, a także na sprawniejszą komunikację np. w celu sprawdzenia, czy w innym sklepie w okolicy posiadają inny rozmiar wybranego produktu.
  • Wpłynie to również na pozytywny wizerunek firmy w oczach Klientów, gdyż pozwoli im zaoszczędzić czas, jaki straciliby podczas przemieszczania się pomiędzy sklepami i sprawdzania osobiście, czy np. wybrany rozmiar jest dostępny.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Dzięki możliwości wysyłania SMSów oraz automatyzacji wysyłki usprawnisz działania marketingowe. Z powodzeniem zrealizujesz SMS-owe kampanie promocyjne, rozsyłając do Klientów informacje o zbliżających się promocjach czy dedykowane kody rabatowe.
  • Wraz z otwieraniem się nowych sklepów bez problemu w kilka chwil przydzielisz im nowe numery. Możesz wybrać i dodać numery samodzielnie, korzystając z Panelu Klienta TeleCube, dostępnego 24/7 przez dowolną przeglądarkę.
  • Integracja usług telekomunikacyjnych z systemami CRM pozwoli Ci na bardziej efektywne zarządzanie informacjami o Klientach i ich potrzebach. Dodając ich do swojej bazy jako stałych Klientów, będziesz mógł jeszcze sprawniej wysyłać do nich wiadomości SMS z kodami rabatowymi oraz informować o trwających promocjach.
  • Korzystając z Ankiet SMS, poznasz opinię klientów o Twojej marce i sklepach. W ten sposób możesz pozyskać wiedzę, jakie obszary wymagają poprawy, a co funkcjonuje prawidłowo. Przychylając się do sugestii Klientów, możesz realnie wpłynąć na ich zadowolenie.
  • Jeśli posiadasz stronę internetową swojego sklepu doskonałym narzędziem, które warto zastosować jest widget callback RINGY. Umieszczony na stronie sklepu może zachęcić Klientów do kontaktu i zadawania pytań o oferowane produkty.
  • Billing połączeń dostępny w czasie rzeczywistym pozwoli Ci na utrzymanie pełnej kontroli nad połączeniami, a dostępne raporty pozwolą prześledzić, które sklepy prowadzą najwięcej rozmów.

Referencje

Reklama

telefonia VoIP dla branży Media / Reklama

Z usług TeleCube korzystają grupy wydawnicze, zarówno ogólnopolskie jak i regionalne. Naszymi Klientami są także agencje interaktywne, w tym specjalizujące się w SEO/SEM czy budowie stron internetowych, a także agencje reklamowe m.in. zorientowane na działania wizerunkowe, a także producenci nośników i gadżetów reklamowych. Co warto zaznaczyć przekrój naszych Klientów jest także bardzo duży jeśli chodzi o wielkość firmy, tj. od mikroprzedsiębiorstw po MŚP i korporacje.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centralka (w skład której wchodzą m.in. takie funkcje jak: kolejkowanie rozmów, interaktywne głosowe menu, nagrywanie połączeń, monitorowanie rozmów, automatyzacja SMS, książka telefoniczna, powitania audio, billing połączeń i raporty z kolejek) oraz  widget callback Ringy.
Zapoznaj się z ofertą TeleCube i przetestuj wybraną usługę (przez 14 dni bez opłat, zobowiązań i karty kredytowej).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

 

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży reklamowej i wydawniczej

  • Przy wykorzystaniu wirtualnej centrali (już 39 zł netto/mies.) utworzysz nowoczesną, zautomatyzowaną i łatwą w obsłudze infolinię, z intuicyjną ścieżką łączenia Klienta z Twoim doradcą reklamowym i innymi rozmówcami.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • W dowolnym momencie sprawnie przygotujesz (lub zmienisz aktualne ustawienia) dedykowane stanowiska telefoniczne dla konsultantów. Niezależnie od tego czy pracują w siedzibie firmy, czy zdalnie. Twoi pracownicy lub współpracujący freelancerzy będą mogli realizować połączenia, wykorzystując np. aparaty stacjonarne VoIP bądź laptopy i komputery ze słuchawkami i bezpłatną aplikacją TeleCube SIP.  
  • Zarządzanie wirtualną centralą, w tym połączeniami, sprzętem, ustawieniami konkretnych funkcji i kont SIP czy zabezpieczeniami jest bardzo intuicyjne i odbywa się online, za pomocą Panelu Klienta. Dostęp do Panelu jest możliwy w każdej chwili, stąd edycji dowolnych ustawień możesz dokonać kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.
  • Na stronie www swojej firmy reklamowej możesz zainstalować widget do oddzwaniania (callback) Ringy. Dzięki niemu zestawisz automatycznie połączenie, pomiędzy Klientem a Twoim konsultantem, w wybranym przez Klienta terminie.
  • Korzystając z Ringy zwiększasz zadowolenie Klienta (Klient nie płaci za rozmowę) oraz konwersję z Twojej strony internetowej. Co więcej, widget callback możesz także oferować swoim Klientom, szczególnie jeśli jesteś twórcą stron internetowych, i otrzymywać prowizję ze sprzedaży od TeleCube.
  • Korzystając z telekonferencji, przeprowadzisz grupowe rozmowy telefoniczne z pracownikami, współpracownikami czy Klientami, którzy przebywają w innej lokalizacji. Ułatwia to organizowanie burzy mózgów, konsultacji czy prezentacji np. gdy masz do czynienia z rozproszonym zespołem projektowym lub Klientem, reprezentowanym przez kilka osób, którzy nie mogą się z Tobą spotkać face to face.
  • Posiadanie wirtualnej centrali poprawi wizerunek Twojej firmy w oczach Klientów, co w branży reklamowej może mieć szczególne znaczenie. Takie kwestie jak np. dobrze opracowane komunikaty powitalne; automatyczne podziękowania via SMS; przejrzysty system łączenia Klienta; sprawnie działająca infolinia również w przypadku zajętości wszystkich konsultantów, czy po godzinach pracy (przekierowania na pocztę głosową i odpowiednie komunikaty o godzinach pracy); a także ładnie prezentujące się numery telefoniczne, bardzo korzystnie wpływają na postrzeganie Twojej firmy przez Klientów i mogą dać Ci w aspekcie obsługi istotną przewagę nad konkurentami w branży.
  • Oferując kontakt telefoniczny tylko przez numer komórkowy (albo w najgorszym przypadku jedynie przez formularz na stronie www) budzisz już na wstępie obawy u Klienta, który może postrzegać Twoją firmę jako stawiającą dopiero pierwsze kroki, czyli taką, która za chwilę może przestać istnieć. Z badań wynika, że Klienci mają większe zaufanie do firm, które proponują kontakt poprzez numer stacjonarny. Jeśli zatem pozyskasz w TeleCube numer stacjonarny i będzie to Twój główny numer do kontaktu, to uwiarygodnisz Twoją firmę w oczach Klienta. Zwłaszcza gdy faktycznie Twoja agencja reklamowa jest w początkowej fazie rozwoju.
  • Kontynuując poprzedni wątek, jeśli oferta Twojej firmy jest skierowana do Klientów z innych województw czy nawet Państw, a nie posiadasz w nich siedziby to pomimo tego możesz w TeleCube zaopatrzyć się w numery z danych lokalizacji, tzn. polskie numery z wybranych stref numeracyjnych oraz niektóre numery zagraniczne. Zastosujesz wtedy tzw. strategię Think big, czyli pokazania Twojej firmy jako większej, niż jest w rzeczywistości. Jest to nie tylko działanie wizerunkowe, ale także dobry sposób na przyciągniecie Klientów z danej lokalizacji, a także lepszą ich obsługę oraz w przypadku Klientów zagranicznych zmniejszenie kosztów rozmowy po ich stronie gdy to oni dzwonią do Twojej firmy.

Referencje

Prawo

telefonia VoIP dla branży prawniczej

Z usług TeleCube korzystają komornicy sądowi, instytuty oraz kancelarie prawnicze i podatkowe, pełniące ważną  rolę w funkcjonowaniu systemów prawnych i społecznych, zapewniając ochronę praw i interesów obywateli oraz przedsiębiorców.

Polecanym narzędziem jest: wirtualna centrala (w której skład wchodzą m.in.: menu IVR, warunki czasowe, zapowiedzi głosowe, nagrywanie połączeń, przekierowywanie połączeń, telekonferencje).
Poznaj usługi TeleCube  i skorzystaj z okresu próbnego (oferujemy 14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży prawniczej

  • Nie umkną Ci żadne ważne szczegóły rozmowy. Wszystkie połączenia, zarówno przychodzące, wychodzące, jak i wewnętrzne mogą być nagrywane i ponownie odsłuchane w późniejszym terminie. Nagrania możesz również pobrać i zachować jako potwierdzenie zawarcia umowy ustnej drogą telefoniczną.
  • Ważne jest, aby uprzedzić rozmówcę o fakcie nagrywania rozmów. W tym celu z powodzeniem wykorzystasz komunikaty głosowe. Dzięki nim przekażesz również informację o przetwarzaniu danych (RODO) czy godzinach pracy Twojej kancelarii. To, w jakim celu je wykorzystasz, zależy od Ciebie, gdyż samodzielnie możesz je przygotować w Panelu Klienta. Takie informacje odtwarzane jeszcze przed połączeniem z Tobą korzystnie wpłyną na postrzeganie Twojej firmy oraz ograniczą konieczność przekazywania stałych klauzuli podczas rozmowy, a zaoszczędzony czas może zostać zagospodarowany na udzielenie odpowiedzi na pytania Klienta.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Dzięki mobilności usług TeleCube, z telefonu firmowego możesz korzystać zarówno w biurze, jak i poza nim. W sekretariacie możesz wykorzystać urządzenie sekretarskie (lub tradycyjny telefon VoIP), które usprawni pracę biura, natomiast poza nim równie dobrze sprawdzi się aplikacja na smartfonie. W ten sposób bez względu na to czy jesteś w kancelarii, czy w drodze na spotkanie, możesz odbierać połączenia kierowane na Twój numer firmowy.
  • Ustalisz harmonogram pracy kancelarii, a połączenia będą kierowane zgodnie z ustaleniami. W ten sposób Klienci nie pozostaną bez odpowiedzi, a poza godzinami pracy biura mogą zostać przekierowani na pocztę głosową, gdzie pozostawią wiadomość, lub na inne zasoby. W ten sposób możesz także automatycznie przekierowywać Klientów do innych pracowników jeśli w danym terminie osoba, z którą Klient chce się połączyć, jest niedostępna np. z powodu urlopu.
  • W przypadku kiedy zechcesz skonsultować sprawę z innymi pracownikami kancelarii, lub osobami zewnętrznymi i omówić temat jednocześnie w większym gronie możesz skorzystać z opcji telekonferencji. Spotkasz się w wirtualnej sali telekonferencyjnej i przeprowadzisz zebranie bez gromadzenia wszystkich rozmówców w jednym miejscu, a także zaoszczędzisz czas, konieczny na przeprowadzenie indywidualnych rozmów.
  • Ustalenie ścieżki rozchodzenia się połączeń do poszczególnych pracowników kancelarii wykorzystując Menu IVR zaoszczędzi czas Klientów oraz sekretarki, gdyż każde połączenie może sprawnie zostać skierowane do docelowego rozmówcy. Każdy pracownik może mieć swój indywidualny numer wewnętrzny, a odpowiednio skonfigurowane drzewko tonowego wyboru pozwoli Klientom, po odsłuchaniu komunikatu na wybranie z kim chcą rozmawiać.

Budownictwo

telefonia VoIP dla branży budowlanej

Z usług TeleCube korzystają zarówno niewielkie sklepy stacjonarne oferujące produkty budowlane, jak i duże firmy: dystrybutorzy, hurtownie i producenci (np. urządzeń grzewczych, ociepleń, okien, drzwi, bram garażowych, paneli czy drewna konstrukcyjnego). Telefonia TeleCube jest wykorzystywana w głównych siedzibach naszych Klientów, ale również w ich filiach i oddziałach, a także w sklepach internetowych.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala (posiadająca m.in. takie funkcje jak: menu IVR, kolejkowanie, telekonferencje, statystyki z kolejek, nagrywanie rozmów, monitorowanie rozmów, automatyzacja SMS, komunikaty głosowe, billing połączeń) oraz  usługa SIP Trunk.
Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania, przetestuj to, które najbardziej odpowiada Twoim potrzebom (przez 14 dni bez zobowiązań i opłat).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży budowlanej

  • Sprawnie wdrożysz firmową telefonię (w tym infolinię) opartą na VoIP i wirtualnej centrali (narzędzie zarządzające wszelkimi opcjami telekomunikacyjnymi w firmie m.in. do automatyzacji połączeń telefonicznych i wiadomości SMS).
  • Bazując na skalowalności rozwiązań TeleCube, w łatwy sposób i w krótkim okresie czasu utworzysz stanowiska telefoniczne, zarówno dla nowego pracownika jak też dla osoby bądź działu, zmieniającego lokalizację. Co warte podkreślenia urządzenia telefoniczne możesz zmieniać/dopasowywać w zależności od preferencji działów, a nawet konkretnych osób oraz zgodnie z formą świadczenia pracy (np. inne urządzenia dla pracowników zdalnych, a inne dla pracujących w biurze).
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Elastyczność pakietów wirtualnej centrali – oferujemy kilka pakietów centralki (różniących się ceną, funkcjami i ilością numerów), co pozwala na wybór rozwiązania najlepiej dopasowanego do aktualnych potrzeb i budżetu firmy. Co istotne wraz z rozwojem firmy, można w prosty sposób zakupić wyższy pakiet lub dokupić do obecnego określone opcje, np. numery stacjonarne czy wewnętrzne.
  • Wprowadzisz dedykowane i spersonalizowane opcje komunikacyjne, które ułatwią Twoim Klientom połączenie się z odpowiednim rozmówcą, a Twoim pracownikom pomogą zidentyfikować Klienta i/lub jego wstępne potrzeby. Przykładowo, przy użyciu takich funkcji jak IVR, kolejkowanie z regułami łączenia czy komunikaty głosowe, dzwoniący na główną infolinię Klient będzie mógł wybrać (tonowo) np. oddział terenowy, z którym chce się połączyć, następnie konkretny dział, a finalnie asortyment z danego działu. Co istotne w przypadku zajętości wszystkich konsultantów, Twój Klient będzie mógł posłuchać muzyki i poczekać w kolejce na realizację rozmowy.
  • Dopasujesz numery stacjonarne zgodnie z umiejscowieniem Twojej firmy (głównej siedziby i przedstawicielstw/oddziałów) oraz obszarami, w których działasz. TeleCube oferuje numery stacjonarne polskie z dowolnej strefy numeracyjnej oraz zagraniczne, a także numery komórkowe. Co istotne polskie numery stacjonarne możesz nabyć niezależnie od tego, czy w danej strefie jest zlokalizowana Twoja firma, to samo dotyczy również numerów z kilkunastu zagranicznych Państw.
  • Korzystając z funkcji Telekonferencje, będziesz mógł prowadzić grupowe rozmowy telefoniczne (w opcji podstawowej w pokoju telekonferencyjnym może przebywać do 30 rozmówców) z osobami przebywającymi w różnych miejscach. Jest to bardzo przydatne gdy posiadasz rozproszonych w wielu lokalizacjach pracowników czy np. realizujesz rozmowy telefoniczne z Klientami, kontrahentami, w których uczestniczy większa liczba osób, a poszczególni rozmówcy są w innych miastach, województwach czy nawet państwach.
  • Możliwość nagrywania połączeń i późniejszego łatwego odszukania konkretnego zapisu audio w Panelu Klienta TeleCube i odsłuchania go i/lub ściągnięcia na firmowy serwer. Szczególnie przydatne dla firm, które potrzebują późniejszej analizy rozmów z Klientami m.in. żeby sprawdzić pewne ustalenia co do szczegółów zamówienia czy zapytania (np. wymiarów okien czy drzwi, rodzaju i ilości konkretnych produktów budowlanych) lub dla celów szkoleniowych, aby ocenić rozmowę pracownika z Klientem. W celach szkoleniowych przydatna będzie jeszcze jedna funkcja, a mianowicie…
  • Przysłuchiwanie się (i ewentualnie podpowiadanie) via telefon rozmowom pracowników zdalnie (z innego miejsca), przy użyciu funkcji Claude Control. Dzięki temu możliwe jest uczestniczenie w aktualnie prowadzonej rozmowie telefonicznej i przysłuchiwanie się jej bądź też podpowiadanie w czasie rzeczywistym pracownikowi (korzystając z opcji szeptu). Funkcja sprawdzi się doskonale jeśli firma ma wielu pracowników, w różnych oddziałach i nie ma możliwości szkolić ich i przysłuchiwać się ich rozmowom na miejscu (biurko w biurko).
  • Wykorzystując billing połączeń i raporty z kolejek uzyskasz dane i statystyki, przy użyciu których przeanalizujesz i ocenisz pracę Twoich konsultantów (np. częstotliwość ich rozmów, długość realizowanych przez nich połączeń, czy średni czas oczekiwania przez Klienta na połączenie). Dzięki temu będziesz sprawniej kontrolował działania Twoich pracowników i podejmował efektywne decyzje dotyczące optymalizacji funkcjonowania firmowej infolinii.

Turystyka

telefonia VoIP dla branży turystycznej i rozrywkowej

Z usług TeleCube korzystają agencje i biura turystyczne, oferujące wczasy i wyjazdy indywidualne i grupowe, działalności świadczące usługi przewozowe, a także ośrodki kultury czy atrakcje turystyczne i rozrywkowe.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala (m.in.: menu IVR, wiadomości SMS, komunikaty głosowe, kolejkowanie połączeń) a także widget callback Ringy. Dostępne są również numery zagraniczne w korzystnych cenach.
Poznaj nasze pozostałe usługi  i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży turystycznej i rozrywkowej

  • Zapewnisz Klientom łatwiejszy i szybszy dostęp do informacji związanych z podróżami oraz uzyskasz większą ilość połączeń, co wpłynie na zwiększenie sprzedaży oferowanych usług. Co więcej, umieszczając na stronie internetowej widget do zamawiania połączeń, Twoi klienci połączą się we wskazanym terminie bez ponoszenia przez nich kosztów połączenia.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Wszystkie rozmowy z Klientami możesz nagrywać i ponownie odsłuchiwać. Dzięki temu nie umkną Ci szczegóły i ustalenia związane ze świadczeniem usług turystycznych. Możesz zawrzeć w ten sposób również przedwstępne umowy słowne, gdyż nagrania mogą być pobierane i zapisywane, a tym samym stanowić potwierdzenie ustaleń.
  • Po podpisaniu umowy z Klientem możesz sprawnie wysyłać wiadomości SMS np. z przypomnieniem o zbliżającym się terminie płatności kolejnej raty za zaplanowany wyjazd lub opóźnieniach i zmianie godziny wyjazdu.
  • Korzystając z Menu IVR usprawnisz łączenie się Klientów i podróżnych z działami odpowiedzialnymi za konkretne destynacje. Zaoszczędzi to ich czas oraz przyspieszy otrzymanie pożądanych informacji, np. terminów wylotu, obostrzeń, warunków podróży.
  • Posiadając rezydentów rozsianych w licznych hotelach, każdemu z nich możesz przydzielić odrębny numer kontaktowy, który będzie dostępny dla podróżnych. Rezydenci będą mogli korzystać z numeru służbowego m.in. poprzez aplikację na smartfonie, a Ty będziesz mieć stały podgląd na przebieg komunikacji poprzez panel zarządczy.
  • Możesz nabyć wirtualne numery polskie oraz zagraniczne i prezentować się nimi w kraju, oraz poza nim. Korzystanie z numerów zagranicznych może wpłynąć pozytywnie na wizerunek Twojej firmy w państwach, z którymi współpracujesz.

Finanse

telefonia VoIP dla branży finansowej (w tym biur rachunkowych)

Z oferty TeleCube korzystają zarówno mikrofirmy, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa z obszaru finansów.  Są wśród nich m.in. biura rachunkowe, oferujące swoje usługi stacjonarnie bądź online; kancelarie doradców podatkowych; firmy eksperckie w dziedzinie pośrednictwa kredytowego czy też dostawcy oprogramowania do prowadzenia samodzielnie księgowości firmy.

Polecanym narzędziem jest: wirtualna centrala (oferująca m.in. takie funkcje jak: tonowe drzewko połączeń IVR, biling online, przekierowywanie połączeń, nagrywanie rozmów, poczta głosowa, komunikaty i zapowiedzi audio, bramka SMS, nieodebrane połączenia).
Sprawdź nasze usługi  i skorzystaj z okresu testowego wybranego rozwiązania (przez 14 dni bez zobowiązań i opłat).

 

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży finansowej (m.in. w biurach rachunkowych)

  • Sprawnie i niewielkim kosztem utworzysz profesjonalną, ale prostą w zarządzaniu i edycji firmową telefonię (wspartą np. wirtualną centralą). Zarówno na kilka jak i kilkadziesiąt stanowisk telefonicznych.
  • Zautomatyzujesz i uporządkujesz schemat kierowania połączeń telefonicznych do adekwatnych adresatów. Przykładowo: dzwoniący Klient wysłucha odpowiednich komunikatów, a na ich podstawie tonowo wybierze numer i połączy się z wybranym rozmówcą. W przypadku zajętości wszystkich Twoich konsultantów Klient będzie oczekiwał w kolejce na połączenie, słuchając muzyki i od czasu do czasu uzyskując informację o tym, które obecnie zajmuje miejsce.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Dzięki bramce SMS będziesz mógł w wygodny sposób wysyłać pojedynczo lub hurtowo (ten sam komunikat do wielu odbiorców jednocześnie) wiadomości SMS (np. o zbliżających się terminach rozliczeń lub powiadomienie o zakończeniu opracowania raportu finansowego), a także zautomatyzować wysyłkę SMS, na podstawie własnych reguł.
  • Wiarygodność i pierwsze dobre wrażenie mogą być istotnymi elementami, które spowodują, że pomimo bardzo dużej konkurencji przedsiębiorstw na rynku finansowym, Klient wybierze jednak Twoją ofertę. A to właśnie dzięki wirtualnej centrali, która ulepsza i unowocześnia obsługę telefoniczną Klienta, Twoja firma może zyskać od razu w oczach osoby/firmy zainteresowanej Twoimi usługami. Zwłaszcza że często rozmowa telefoniczna jest pierwszą formą kontaktu potencjalnego Klienta z firmą.
  • Różnorodność pakietów telefonicznych powoduje, że z oferty TeleCube możesz korzystać na każdym etapie rozwoju firmy. Zarówno gdy zaczynasz dopiero działalność i wystarczy Tobie najtańszy pakiet wirtualnej centrali tj. Start (na max. 5 stanowisk, za 39 zł netto/mies.), jak i na każdym kolejnym poziomie rozrastania się firmy, korzystając wtedy z wyższych pakietów wirtualnej centrali (od 89 zł netto /mies.). Co istotne, możesz wybierać bardziej rozbudowane pakiety, albo do obecnych dobierać kolejne funkcje lub numery.
  • Jeśli Twoja firma działa już bardzo długo na rynku finansowym i Klienci są przyzwyczajeni do używanych przez Ciebie numerów (a poza tym masz je umieszczone (reklamujesz je) w różnych miejscach), nie stanowi to przeszkody do skorzystania z naszych usług. Do TeleCube możesz łatwo przenieść Twoje obecne numery telefoniczne, zarówno stacjonarne i komórkowe. Jeśli chciałbyś jednak korzystać z nowej numeracji lub uzupełnić pulę numerów przeniesionych, możesz pozyskać w TeleCube polskie (stacjonarne i komórkowe), a także zagraniczne numery.
  • Dopasujesz (a w przyszłości zmodyfikujesz) stanowiska oraz urządzenia telefoniczne zgodnie z aktualnymi potrzebami. Jest to w miarę proste i szybkie do zrealizowania, również w przypadku osób (księgowych, doradców, konsultantów finansowych) współpracujących z Twoją firmą i/lub z Twoimi Klientami w opcji zdalnej.
  • Zintegrujesz TeleCube z zewnętrznymi programami, systemem CRM czy programem księgowym dzięki API TeleCube.
  • Korzystając z nagrywania połączeń, łatwo odnajdziesz (na Panelu Klienta, dostępnym przez przeglądarkę) i przesłuchasz (lub ściągniesz na swój firmowy serwer) dowolną rozmowę, np. taką, która dotyczyła ważnych zagadnień i wymaga ponownej analizy.

 

Referencje

Sport

telefonia VoIP dla branży sportowej

Z usług TeleCube korzystają Klienci szeroko powiązani z dziedziną jaką jest sport. Znajdują się tu m.in. kluby i związki sportowe, jak również sklepy z profesjonalnym sprzętem i odzieżą sportową.

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala (z takimi funkcjami jak m.in.: menu IVR, transfer połączeń, komunikaty głosowe, automatyzacja SMS oraz integracjami z zewnętrznymi narzędziami), a także widget callback Ringy.
Poznaj nasze pozostałe usługi  i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

 

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży sportowej

  • Usprawnisz komunikację np. między kibicami klubu, chcącymi uzyskać informacje a pracownikami infolinii. Korzystając z menu IVR połączenia mogą być automatycznie przekazywane do odpowiedniego pracownika, co zapewni szybką obsługę Klientów i zminimalizuje czas oczekiwania na odpowiedź. W ten sposób możesz ułatwić kibicom dotarcie do informacji, np. o cenach karnetów na zbliżający się sezon czy o terminach kolejnych meczów.
  • Zautomatyzujesz wysyłkę SMS-owych kampanii marketingowych, a tym samym sprawniej dotrzesz do kibiców z najświeższymi informacjami związanymi z klubem. Pomoże to w utrzymywaniu stałego kontaktu z kibicami. Automatyzacja SMS może również pomóc w oszczędzaniu czasu i zasobów klubu, co może przełożyć się na zwiększenie efektywności i osiąganie lepszych wyników sprzedaży karnetów.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Usprawnisz proces rezerwacji biletów na wydarzenia sportowe. Integrując wirtualną centralę z innymi narzędziami, możesz automatycznie przesyłać do swojego systemu informację o rezerwacji, a następnie przesłać Klientowi potwierdzenie. Pozwoli to zaoszczędzić czas zarówno kibiców, jak i pracowników klubu.
  • Wirtualna centrala pomoże w zarządzaniu zadaniami pracowników klubu poprzez możliwość przekazywania połączeń między nimi, co umożliwia lepsze koordynowanie działań i zwiększenie efektywności ich pracy. W ten sposób komunikacja między klubem a trenerami, zawodnikami, czy kibicami stanie się efektywniejsza.
  • Poprzez szybsze i bardziej efektywne obsługiwanie klientów, oraz niepozostawianie połączeń bez odpowiedzi, korzystanie z wirtualnej centrali może przyczynić się do zwiększenia zadowolenia klientów z usług klubu sportowego, co wpływa na opinię o klubie i jego pozytywny wizerunek.
  • Korzystając z komunikatów głosowych, możesz przekazać informację o dostępności obiektów sportowych, terminach zaplanowanych wydarzeń sportowych, czy dniach wolnych. Dzięki nim pracownicy nie będą musieli wielokrotnie przekazywać tych samych informacji i będą mogli podjąć się innych działań.

Meble

telefonia VoIP dla branży meblarskiej

Z usług TeleCube korzystają internetowe sklepy meblowe, oferujące często bardzo zróżnicowany asortyment produktów oraz wyposażenia, jak również sklepy stacjonarne posiadające jedną siedzibę lub salony umiejscowione w różnych lokalizacjach (w niektórych przypadkach są one obsługiwane przy użyciu jednego, głównego numeru infolinii).

Polecanymi narzędziami są: wirtualna centrala (posiadająca m.in. takie funkcje jak: drzewko połączeń IVR, nagrywanie rozmów, kolejkowanie, zapowiedzi i komunikaty głosowe, warunki czasowe, automatyzacja SMS, billing połączeń i raporty z kolejek) oraz  widget callback Ringy.
Sprawdź wszystkie usługi TeleCube  i skorzystaj z okresu próbnego (oferujemy bezpłatne i niezobowiązujące testy przez 14 dni).

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży meblarskiej

  • W łatwy sposób wdrożysz efektywny system łączenia Klienta z infolinią Twojego sklepu meblowego. Dzwoniący słuchając Twoich zapowiedzi głosowych i wybierając tonowo odpowiednie numery, połączy się z konsultantem bądź działem w Twoim sklepie. Stosując konkretne ustawienia, Twój konsultant przed rozpoczęciem rozmowy będzie mógł dowiedzieć się, w jakiej sprawie dzwoni Klient m.in. jakim asortymentem jest zainteresowany (np. meble kuchenne, ogrodowe czy do salonu) albo czy chce uzyskać informacje o dostawie bądź zgłosić reklamację. Minimalizuje to czas oczekiwania na połączenie i usprawnia pracę konsultantów, a tym samym zwiększa zadowolenia obu stron.
Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Wirtualna centrala telefoniczna charakteryzuje się dużą skalowalnością. Dostosowuje się do wymogów rosnącej firmy (np. otwierania nowych salonów meblowych czy rozbudowy oferty, a tym samym Biura Obsługi Klienta), gdyż bez skomplikowanych procedur administracyjnych i procesów technicznych sprawnie można do niej dodać nowe numery, funkcjonalności oraz urządzenia telefoniczne.
  • Dostępna w ramach centralki funkcja nagrywania rozmów może być bardzo przydatna dla celów szkoleniowych, audytu jakości realizowanych rozmów, a także dla rozstrzygnięcia ewentualnych sporów z Klientami czy też przygotowania oferty zgodnie z wymogami Klienta. Nagranie z danej rozmowy można łatwo znaleźć w Panelu Klienta TeleCube, odsłuchać je lub pobrać na firmowy serwer.
  • Dzięki automatyzacji SMS możesz wysyłać do Klientów, opracowane według określonych reguł, powiadamiania o nowych ofertach salonu czy promocjach, a także ankiety oraz podziękowania za rozmowę telefoniczną.
  • Szczegółowa analiza funkcjonowania infolinii, zarówno sklepu internetowego, jak i biura obsługi salonów stacjonarnych, jest możliwa poprzez wykorzystanie bilingu online i statystyk z kolejek. Uzyskane dane pomogą lepiej zrozumieć potrzeby Klientów i dostosować ofertę oraz procedury działania i ustawienia infolinii do ich oczekiwań.
  • Zintegrujesz Twoją telefonię z innymi narzędziami, wspierającymi obsługę Klienta.
    Posiadamy gotowe integracje (głównie z zewnętrznymi systemami CRM), a także oferujemy API TeleCube (w tym API do SMSów) i możliwość integracji z bardzo wieloma aplikacjami poprzez Zapier.
  • Dobrze opracowane, profesjonalne i ułatwiające dodzwonienie się do właściwego adresata komunikaty powitalne to ważny aspekt obsługi Klienta. W TeleCube udostępniamy możliwość wgrania komunikatu przygotowanego samodzielnie jak również skorzystania na naszym Panelu z wirtualnego lektora.
  • Jeśli kontakt z Twoją firmą ma się odbywać przy użyciu jednego numeru to dzięki centrali TeleCube jest to możliwe. Pomimo posiadania wielu salonów meblowych, działów, czy też zróżnicowania na sklepy stacjonarne i internetowe możesz do ich obsługi telefonicznej  wykorzystywać tylko jeden numer miejski (stacjonarny) i nim się prezentować. Łączenia i przekierowania do poszczególnych adresatów będą odbywać się poprzez numery wewnętrzne (konta SIP). Co więcej, w TeleCube możesz zaopatrzyć się w numery o łatwej do zapamiętania sekwencji cyfr (np. platynowe czy diamentowe), co wpłynie pozytywnie na Twój wizerunek i będziesz lepiej postrzegany przez potencjalnego Klienta (już w początkowej fazie wzbudzania jego zainteresowania).  

 

 

Referencje

Weterynaria

telefonia VoIP dla branży weterynaryjnej

Z usług TeleCube korzystają małe i średnie przychodnie weterynaryjne oraz jednoosobowe gabinety świadczące usługi lecznicze dla zwierząt, zlokalizowane w różnych regionach naszego kraju. Oprócz tego naszymi Klientami są również gabinety rehabilitacyjne dedykowane zwierzętom, a także salony świadczące usługi pielęgnacyjne dla naszych czworonożnych pupilów.

Polecanym narzędziem jest: wirtualna centrala (posiadająca m.in. takie funkcje jak: drzewko połączeń IVR, SMS z automatycznymi regułami wysyłki, kolejkowanie, warunki czasowe, zapowiedzi powitalne, które można przygotować, m.in. korzystając z wirtualnego lektora).
Sprawdź wszystkie nasze usługi  i skorzystaj z okresu próbnego (14 dni bezpłatnych i niezobowiązujących testów).

 

 

Jesteśmy dumni z naszych Klientów!

       

Przykładowe korzyści z zastosowania TeleCube w branży weterynaryjnej

 

  • Korzystając z wirtualnej centrali, usprawnisz proces kontaktu telefonicznego Klienta z Twoją przychodnią.
    Klienci przychodni weterynaryjnych często oczekują pilnej porady lub informacji dotyczącej np. wizyty bądź badań. Dzięki funkcji centralki menu IVR trafiają oni w prosty sposób do odpowiedniego adresata, po odsłuchaniu komunikatów audio i wyborze odpowiednich numerów tonowych.

 

Zobacz więcej
Zobacz więcej
  • Korzystając z automatyzacji SMS, wyślesz Klientom dedykowane wiadomości, np. podziękowanie za kontakt, przypomnienie o wizycie bądź Ankietę.
  • Integracja z zewnętrznymi systemami (dzięki API TeleCube, Zapier lub przy użyciu gotowych integracji) np. systemem zarządzania gabinetem medycznym, pomoże Twojej przychodni jeszcze efektywniej obsługiwać Klientów i np. sprawniej uzyskiwać dotyczące ich informacje.
  • Dostępność w czasie wolnym. Przychodnia weterynaryjna może zapewnić stałą dostępność komunikacyjną nawet w godzinach poza pracą, co może być szczególnie przydatne dla nagłych przypadków. Przyczynią się do tego np. takie opcje jak: odpowiednie komunikaty głosowe, przekierowania, warunki czasowe czy poczta głosowa.  
  • Profesjonalne wrażenie. Dzięki wirtualnej centrali telefonicznej gabinet weterynaryjny może wydawać się bardziej nowoczesny i wiarygodny. Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego kontaktu Klienta z przychodnią. Złe doświadczenie już na tym etapie może spowodować, że Klient zrezygnuje z umówienia się na wizytę i już nigdy nie skorzysta z usługi.
  • Ułatwienie organizacji pracy personelu. Personel weterynaryjny może łatwiej zarządzać połączeniami (poprzez np. automatyczne zamiast ręczne przekierowania rozmów, kolejkowanie połączeń, historię połączeń nieodebranych), co pomaga usprawnić organizację i lepiej wykorzystać czas pracy.