Piszą o nas

Polecane artykuły
Artykuły w kolejności chronologicznej

Wirtualna centrala narzędziem wspomagającym i automatyzującym obsługę Klienta

„Centralka TeleCube, oparta na technologii VoIP, jest w stanie sprostać wymaganiom stawianym zarówno przez jednoosobowe działalności, kilkuosobowe firmy,…"

Telefonia internetowa VoIP z perspektywy Klienta, pracownika infolinii i menadżera

„Efektywną propozycją dla organizacji pracy „na słuchawce” jest system do obsługi połączeń oparty na technologii VoIP."

Jak wybrać operatora telefonii VoIP?

„Wskazane jest także zapoznanie się z recenzjami i komentarzami dotyczącymi potencjalnego dostawcy – np. z recenzją TeleCube dostępną na stronie…"

Telekonferencje TeleCube usprawnią pracę zdalną

„Oprócz możliwości realizacji rozmów grupowych, uzyskasz stały dostęp do pełnego billingu aktualizowanego na bieżąco, a co za tym idzie…"