Ikona obrazująca usługi TeleCube

Co i dla kogo oferuje TeleCube?

Skalowalna oferta usług dla każdej firmy,
niezależnie od jej wielkości

Zaspokajamy potrzeby telekomunikacyjne, zarówno mikrofirm, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i korporacji oraz call center.
Dopasowujemy ofertę do wymagań naszych Klientów! TeleCube to telefonia VoIP + wirtualna centrala + CRM

dla Małej Firmy

Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) TeleCube (pakiet Start, Biznes lub Premium) już od 39 zł netto / mc.
Funkcje centrali telefonicznej w ramach jednego abonamentu!

dla Średniej i Dużej Firmy

TeleCube pakiet wirtualnej centrali telefonicznej Elite już za 229 zł netto / mc.
Wszystkie funkcje centrali telefonicznej + API  i duża liczba numerów, w ramach jednego abonamentu!

dla Mikro Firmy

Pakiet Mini VoIP za 9 zł netto / miesiąc
Idealny, jeżeli dopiero rozpoczynasz działalność albo nie potrzebujesz wirtualnej centrali telefonicznej.
 

  • 2 polskie numery telefoniczne (stacjonarne), w tym faxowy
  • Bramka SMS przez Panel oraz API SMS
  • Fax internetowy do wysyłki i odbierania dokumentów
  • Biling online w czasie rzeczywistym
  • Miesięczna pula darmowych minut lub SMSów (przy umowie okresowej – postpaid)
  • Możliwość przekierowania rozmów na dowolny numer
Ludzie obok sejfu, jedna z osób zaznacza różne opcje

W TeleCube to standard…

  • Ikonka obrazująca darmowe rozmowy

    Darmowe rozmowy w sieci TeleCube (Twoi pracownicy, Twoi kontrahenci, wszyscy użytkownicy TeleCube, rozmawiają bez opłat).

  • Ikonka obrazująca dokupienie polskich numerów miejskich.

    Opcja dokupienia polskich numerów miejskich (np. zakresu 100 numerów DDI za 100 zł netto/mc) oraz zwiększenia ilości numerów wewnętrznych.

  • Ikonka obrazująca przeniesienie numeru.

    Możliwość darmowego przeniesienia Twojego aktualnego numeru stacjonarnego i/lub komórkowego. Proces przeniesienia jest realizowany przez nas.

  • Ikonka obrazująca intuicyjny panel klienta

    Intuicyjny panel Klienta, zawierający m.in. łatwy w obsłudze, graficzny interfejs, do samodzielnego tworzenia schematów centrali.

Osoba wybierająca ofertę

Inne usługi dla Twojej firmy…

  • Ikonka usługi SIP Trunk

    SIP Trunk – polecamy jeśli posiadasz już centralę telefoniczną w swojej firmie, która wspiera połączenia po SIP.

  • Ikonka usługi RINGY

    RINGY – Widget Call Back na Twojej stronie WWW. Polecany gdy chcesz automatycznie oddzwaniać do klientów, którzy pozostawili numer telefonu.

  • Ikonka funkcji nagranie komunikatów głosowych i zapowiedzi

    Nagranie komunikatu głosowego – oferujemy możliwość nagrania zapowiedzi i komunikatów telefonicznych przez profesjonalnych lektorów.

  • CCRM
    TeleCube CRM

    TeleCube CRM – proste i intuicyjne narzędzie do zarządzania komunikacją z Klientami oraz kierowania pracą Twojej infolinii. Zintegrowane z Wirtualną Centralą. Już od 29 złotych netto / miesiąc / za 1 użytkownika.

Telecube dla Polskich i Zagranicznych Projektów Biznesowych

TeleCube pomoże Ci rozwijać Twój biznes nie tylko w Polsce,
ale również poza granicami naszego kraju.
Oferujemy numery oraz tanie połączenia zarówno polskie jak i zagraniczne.

Prowadzisz firmę w Polsce?

Prowadzisz firmę za granicą?

Wiele możliwości realizacji połączeń dla Twojej firmy

Rozwiązania telekomunikacyjne dopasujemy do Twoich wymagań i preferencji. Gdziekolwiek pojedziesz lub gdy Twoja firma zmieni siedzibę możesz w prosty sposób zabrać numer/y oraz sprzęt ze sobą i wdrożyć je w nowym miejscu.

Korzystanie z TeleCube wymaga jedynie dostępu do Internetu oraz określonej aplikacji (np. TeleCubeSIP lub ZoIPer) albo sprzętu VoIP.

Taka różnorodność oraz łatwość dopasowania do nowej lokalizacji (wystarczy jedynie podłączyć się do nowego źródła Internetu), jest ogromnym atutem, szczególnie, gdy z numeru telefonicznego chcesz korzystać w różnych miejscach, nie tylko w biurze, ale również na urlopie czy też w trakcie wyjazdu służbowego, albo gdy chcesz zmienić siedzibę firmy.

W takich sytuacjach, możesz realizować rozmowy przy użyciu urządzenia (telefon VoIP albo telefon analogowy z bramką VoIP) lub aplikacji na komórce czy komputerze. A przede wszystkim – Ty decydujesz jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najwygodniejsze i z niego korzystasz!

Poznaj pełną ofertę sprzętu

Proste zarządzanie usługami i połączeniami dla każdego użytkownika.

TeleCube udostępnia swoim użytkownikom intuicyjny panel Klienta, w którym można zarządzać wszystkimi usługami i funkcjonalnościami oraz samodzielnie opracowywać i edytować schemat wirtualnej centrali telefonicznej (VPBX).

Panel Klienta TeleCube jest dostępny w każdej chwili. Wystarczy tylko posiadać urządzenie z przeglądarką internetową. Na panelu można m.in. sprawdzić bilingi i statystyki, zakupić nowe numery i funkcje, wysłać fax czy SMS oraz przede wszystkim opracować schemat wirtualnej centrali.

Narzędzie do tworzenia i edycji schematu centrali wykorzystuje popularną metodę „chwyć i upuść” do umieszczania w schemacie poszczególnych elementów (np. IVR, warunek czasowy czy kolejkę). Dzięki temu nawet osoba nie posiadająca specjalistycznej wiedzy czy predyspozycji technicznych może samodzielnie utworzyć schemat centralki i następnie wdrożyć usługę w swojej firmie. Przy bardziej rozbudowanych centralkach można poprosić o pomoc w przygotowaniu schematu dział BOK TeleCube, umawiając się na indywidualne szkolenie.

Mężczyzna piszący na klawiaturze komputera

 

Wszystkie ceny podane na stronie są cenami netto i należy do nich doliczyć obowiązujący podatek VAT (23%)