Ikonka pierwsze kroki

Pierwsze kroki

Dowiedz się jak rozpocząć korzystanie z usług TeleCube

Niezmiernie cieszy nas fakt, że zaglądasz do tej zakładki. Oznacza to, że chcesz rozpocząć przygodę z naszymi usługami.

W naszej ofercie, znajdziesz m.in. takie rozwiązania jak SIP Trunk. Na końcu tego wpisu napiszemy krótko o tym co zrobić aby zacząć z nich korzystać lub je przetestować. Teraz skupimy się jednak na tym, żeby pokazać krok po kroku, jak przetestować i wdrożyć usługę centrali telefonicznej w chmurze (wirtualna centrala), gdyż jest ona najczęściej wybierana przez Klientów TeleCube.

Aby zobrazować jak powinieneś postępować w procesie rejestracji oraz co czeka na Ciebie po zalogowaniu się do Panelu Klienta TeleCube, gorąco zachęcamy do zapoznania się z naszym filmem instruktażowym.

Jeżeli jeszcze nie podjąłeś decyzji, którą usługę wybrać, zebraliśmy je wszystkie w jednym miejscu. Wchodząc w zakładkę „Rejestracja” możesz zapoznać się z krótkim opisem każdej z usług i od razu wypełnić odpowiedni formularz rejestracyjny na bezpłatny okres testowy.

Jeśli nasunęły Ci się jakieś pytania lub potrzebujesz wyjaśnienia trudniejszych pojęć, zajrzyj do zakładki FAQ.

Jeżeli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy, nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji, na czacie, via mail oraz pod numerem telefonicznym.

Przetestuj bezpłatnie wirtualną centralę przez 14 dni.
Dzwoń już od 4 groszy netto/minutę.

Wirtualna Centrala – krok po kroku

Krok 1: Wybór pakietu, rejestracja i pierwsze logowanie do Panelu Klienta TeleCube

Przed przystąpieniem do rejestracji w TeleCube zapoznaj się z naszą ofertą i wybierz pakiet wirtualnej centrali, który chcesz przetestować podczas 14-dniowego okresu próbnego.

Aby rozpocząć rejestrację, kliknij „Wypróbuj za darmo” pod wybranym pakietem, a w kolejnych krokach wprowadź w formularzu rejestracyjnym niezbędne dane dotyczące Ciebie (dane kontaktowe) i Twojej firmy. Załącz dokument potwierdzający rejestrację firmy, a jeżeli posiadasz kod promocyjny wpisz go w przeznaczone do tego miejsce (po kliknięciu w „Chcę skorzystać z promocji TeleCube”).  Następnie zapoznaj się z regulaminami i zaznacz zgody wymagane oraz dobrowolne (dzięki którym będziesz mógł m.in. otrzymywać informacje o nowych usługach czy funkcjach oraz specjalnych ofertach rabatowych). Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól kliknij „Utwórz konto”.

Po dokonaniu rejestracji oczekuj na kontakt telefoniczny z naszym konsultantem w celu weryfikacji poprawności przeprowadzonego procesu, a następnie na wiadomość mailową z linkiem aktywacyjnym i danymi dostępowymi do Panelu Klienta TeleCube. Aby aktywować konto kliknij w przesłany link, a podczas logowania wprowadź dane dostępowe (login i hasło) zawarte niżej w treści maila. Z uwagi na bezpieczeństwo danych zawartych na Twoim koncie, zalecamy późniejszą zmianę hasła.

Krok 2: Dodawanie i przenoszenie numerów

Ten etap jest prostszy niż Ci się wydaje! Wystarczy, że zalogujesz się do swojego Panelu Klienta TeleCube i wejdziesz kolejno w zakładki „Wirtualna centrala” i „Numery telefonu”.

Co dalej? Sam zdecyduj czy chcesz wybrać z naszej puli nowe numery (stacjonarne – polskie lub zagraniczne, komórkowe – polskie), czy wolisz przenieść do nas swoje, do tej pory używane numery stacjonarne, a następnie kliknij odpowiedni przycisk.

Jeżeli zdecydujesz się nabyć nowe numery, dostępne w naszej puli, w tym miejscu wybierz „Dodaj numer”.

Aby wyświetlić dostępne w puli TeleCube numery, wybierz z rozwijanej listy czy mają to być polskie numery komórkowe czy stacjonarne, z określonej strefy numeracyjnej. Natomiast, jeżeli chcesz nabyć numery zagraniczne wybierz kraj oraz obszar z jakiego ma pochodzić numer. Otrzymasz proponowane numery, dostępne w naszej puli oraz informacje o kosztach związanych z ich pozyskaniem oraz warunkach, jakie należy spełnić aby taki numer u nas nabyć. 

Analogicznie w każdym z tych przypadków po wybraniu numerów z dostępnej puli należy dodać je do swojego konta. Pamiętaj, że aby nabyć numery zagraniczne lub numery spoza bezpłatnych zasobów dostępnych w ramach konkretnych pakietów (dotyczy polskich numerów komórkowych oraz stacjonarnych), konieczne jest posiadanie wystarczających środków na koncie i uiszczenie stosownych opłat.

Jeśli jednak nie chcesz rozstawać się z dotychczas wykorzystywanymi w Twojej firmie numerami stacjonarnymi, możesz przenieść je do nas. W tym celu wypełnij stosowny formularz, który znajdziesz wybierając w tym miejscu „Przenieś numer”. Automatycznie zostanie wygenerowany wniosek o przeniesienie numeru, który należy sprawdzić pod kątem poprawności danych, a następnie podpisać go i przesłać do nas.

Aby każdy z Twoich pracowników mógł swobodnie prowadzić rozmowy, nawet jeśli Twoja firma posiada tylko jeden główny numer, należy przypisać im numery wewnętrzne. W tym celu z zakładki „Wirtualna Centrala” wybierz „Konta SIP (Wewnętrzne)”. Następnie uzupełnij wszystkie wymagane pola i dodaj konto. Dowiedz się więcej na temat numerów wewnętrznych.

Krok 3: Wybór urządzeń VoIP i ich konfiguracja

Połączenia możesz realizować poprzez smartfony z zainstalowaną aplikacją, np. ZoIPer czy Granstream Wave lub z komputera bądź laptopa z podłączonym zestawem słuchawkowym i zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem typu softphone, np. TeleCube SIP.

Możesz także dzwonić przy użyciu aparatów VoIP, które muszą być odpowiednio skofigurowane. A jak samodzielnie skonfigurować swój aparat VoIP? W filmie zaprezentowaliśmy konfigurację na przykładzie aparatu firmy Yealink.

Krok 4: Budowanie schematu centrali

W TeleCube, w prosty sposób i bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy, samodzielnie stworzysz nawet bardzo rozbudowaną infolinię. Skorzystaj z dostępnego na Panelu Klienta narzędzia do tworzenia schematu centrali, wykorzystującego metodę „chwyć i upuść”. Dostosuj ścieżkę rozchodzenia się połączeń zgodnie ze swoimi potrzebami.

Jak stworzyć przykładowy schemat centrali dowiesz się z naszego tutorialu, który z pewnością wyjaśni Ci podstawy budowania takiego diagramu. 

Gdyby była potrzebna jakakolwiek pomoc, nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji.

Krok 5: Billingi, faktury, doładowanie konta prepaid

Poprzez Panel Klienta, szybko i łatwo sprawdzisz billingi czy statystyki, a także bez problemu doładujesz swoje konto w opcji prepaid (przedpłaty).

Billingi, z możliwością ich filtrowania, znajdziesz na swoim Panelu Klienta TeleCube w zakładce „Konto i Finanse”. We wspomnianej zakładce umieściliśmy również faktury za usługi oraz możliwość doładowania konta.

To tylko najistotniejsze kwestie o jakich należy wiedzieć zaczynając swoją przygodę z Wirtualną Centralą TeleCube. Sprawdź sam jak proste może być zarządzanie komunikacją telefoniczną w Twojej firmie.

Po zakończeniu okresu testowego możesz wybrać czy podpisać z TeleCube umowę okresową (na 12 miesięcy, z pulą darmowych minut) czy współpracować korzystając z opcji prepaid. Sam zdecyduj jaka forma płatności będzie dla Ciebie bardziej korzystna (Prepaid czy Postpaid) i ciesz się korzyściami jakie niosą ze sobą usługi oferowane w telefonii TeleCube.

Pozostałe usługi – jak zacząć?

Ikonka usługi SIP Trunk

SIP Trunk – Posiadam własną
centralę fizyczną

Jak zacząć?

Jeżeli chcesz przetestować usługę SIP Trunk, zapoznaj się z informacjami, zamieszczonymi na naszej stronie, a następnie uzupełnij znajdujący się na niej formularz. O kolejnych krokach zostaniesz poinformowany przez naszego konsultanta, który skontaktuje się z Tobą po pomyślnym przesłaniu formularza. 

SIP Trunk możesz testować przez max. 14 dni.

 

To chyba wszystko jeśli chodzi o pierwsze, z pewnością istotne kroki.
Wydaje się tego dużo, ale korzystanie z usług TeleCube jest naprawdę proste, o czym przekonasz się już podczas bezpłatnych testów. Powodzenia!