Oferta nagrań lektorskich
Jeśli chcesz żeby Twoich Klientów witały profesjonalne komunikaty i zapowiedzi telefoniczne zleć TeleCube ich nagranie. Dysponujemy szeroką bazą sprawdzonych i doświadczonych lektorów polskich i zagranicznych, dzięki którym masz pewność, że Twoje nagranie będzie wykonane prawidłowo i na czas.
Koszt nagrania trzech pierwszych komunikatów wynosi już od 199 zł netto.
Lektorów nagrywających w języku polskim, podzieliśmy na trzy grupy, różniące się między sobą stawkami cenowymi za realizację nagrania (w grupie 1 i 2 znajduje się kilku lektorów nagrywających komunikaty także w innych językach). Dodatkowo utworzyliśmy grupę czwartą, w której skład wchodzą lektorzy obcojęzyczni.
Ważne! Nagranie zostanie przygotowane w formacie, który jest standardem dla centralek tj. WAV enkodowane do PCM, 8 kHz, 16 bit, mono.
-
Lektorzy
Grupa 1W tej grupie umieściliśmy głosy w cenie od 199 zł netto za 3 nagrania
-
Lektorzy
Grupa 2W tej grupie umieściliśmy głosy w cenie od 250 zł netto za 3 nagrania
-
Lektorzy
Grupa 3 VIPW tej grupie umieściliśmy tzw. głosy VIP, czyli głosy osób znanych m. in. z radia i TV
-
Lektorzy
Grupa 4 ZagraniczniLektorzy nagrywający komunikaty obcojęzyczne m.in. angielskie, niemieckie i ukraińskie.
Lektorzy Grupa 1
-
Cena za pierwsze, max. 3 komunikaty w języku polskim
od 199 zł netto + VAT -
Cena za każdy kolejny komunikat w języku polskim
od 65 zł netto + VAT -
Cena za pierwsze 3 komunikaty w języku angielskim lub niemieckim
od 230 zł netto + VAT -
Cena za każdy kolejny komunikat w języku angielskim lub niemieckim
od 75 zł netto + VAT
-
Łukasz
-
Robert
-
Nicoletta
Lektorzy Grupa 2
-
Cena za pierwsze, max. 3 komunikaty w języku polskim
od 250 zł netto + VAT
-
Cena za każdy kolejny komunikat w języku polskim
od 80 zł netto + VAT -
Cena za komunikaty w języku innym niż polski
ustalana indywidualnie
-
Kamil 1
-
Anna 2
-
Michał 1
-
Arkadiusz
-
Agnieszka
-
Mariusz
-
Asia
-
Michał 2
-
Monika
-
Konrad
-
Gosia
-
Adrian
-
Kamil 2
-
Lena
-
Piotr
-
Magda
-
Jacek
-
Jerzy
-
Robert
-
Krzysztof
Lektorzy Grupa 3 VIP
Chcesz by Twoje zapowiedzi nagrały osoby znane z radia czy telewizji?
Wybierz lektorów z grupy 3. Umieściliśmy w niej, tak zwane głosy VIP czyli głosy osób znanych
między innymi z anteny radiowej czy TV. Niektóre z tych osób mogą nie być kojarzone z wyglądu
lecz ich charakterystyczny głos bez trudu większość z nas zapewne jest w stanie rozpoznać.
Cena za nagrania ustalana jest indywidualnie.
-
Łukasz
-
Magda
-
Grażyna
-
Marta
-
Jacek
-
Katarzyna 1
-
Piotr 1
-
Arkadiusz
-
Agnieszka
-
Radosław
-
Piotr 2
-
Urszula
-
Wojciech
-
Katarzyna 2
Lektorzy Grupa 4 zagraniczni
Zachęcamy do skorzystania z grupy lektorów zagranicznych. Poniżej prezentujemy głosy żeńskie
i męskie nagrywające komunikaty w językach: angielskim, niemieckim, ukraińskim i hiszpańskim.
Jeśli chciałbyś nam zlecić wykonanie nagrania w innym języku napisz do nas na: info@telecube.pl, postaramy się sprostać Twoim potrzebom. Sprawdź również naszych lektorów z grupy 1 i 2 nagrywających komunikaty obcojęzyczne: w języku angielskim (Aneta i Nicoletta – grupa 1; Arkadiusz i Kamil 1 – grupa 2) i w języku niemieckim (Nicoletta – grupa 1).
Cena za nagrania ustalana jest indywidualnie.
-
Dena
-
Butch
-
Genevieve
-
Dean
-
Birgit
-
Klaus
-
Dana
-
Martin
-
Marina
-
Alexander
-
Olga
-
Evgenij
-
Almudena
-
Antonio H
-
Sara
-
Dani
Jak zlecić nagranie?
Jeśli chcesz skorzystać z profesjonalnego lektora przygotuj treść jaką ma nagrać i skontaktuj się z nami mailowo (info@telecube.pl). W treści maila napisz (oprócz treści komunikatu), którego lektora/lektorkę wybrałeś, i z której jest grupy.
Przykładowo: Treść Twojego Komunikatu…Wybieram: Łukasza z Grupy 1 Lektorów lub
Treść Twojego Komunikatu…Wybieram: Agnieszkę z Grupy 2 Lektorów
Ważne! Przesłana Treść komunikatu, w języku polskim, musi zawierać informacje dotyczące
wymowy fonetycznej słów obcojęzycznych, skrótów oraz wyrazów charakterystycznych. Tekst
w języku obcym musi zawierać informacje dotyczące wymowy fonetycznej skrótów oraz wyrazów charakterystycznych. W przypadku braku tych informacji, TeleCube.pl zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia reklamacji odnośnie nieprawidłowego przeczytania przez lektora, konkretnych treści, zawierających ww. frazy.
Pamiętaj! Wszelkie przesłane nam uwagi, dotyczące sposobów wykonania nagrania zostaną przekazane wybranemu lektorowi. Jeżeli lektor ma zastosować określone pauzy, zmiany intonacji itp. prosimy o jasne i czytelne zapisanie ich i dostarczenie nam razem z treścią zamawianej zapowiedzi, celem dalszego przekazania do lektora. Późniejsze ewentualne post-nagraniowe poprawki mogą nie zostać uwzględnione przez lektora.
Obsługa centrali telefonicznej jest bardzo prosta i intuicyjna. Wszelkich zmian w centrali można dokonać dosłownie w kilka minut, dzięki czemu zaoszczędzamy dużo czasu. Połączenia są bardzo wysokiej jakości, dodatkowym atutem jest możliwość odsłuchania rozmowy w każdej chwili!
Przez ostatnie półtorej dekady naszego działania mieliśmy okazję testować różne usługi telekomunikacyjne dostępne na polskim rynku, starając się najlepiej dobrać je do naszych potrzeb. Dopiero jednak TeleCube spełnia wszystkie nasze oczekiwania i odpowiada na realne potrzeby.
Firma jest solidnym partnerem, dbającym o potrzeby swoich klientów. Oceniamy ją jako partnera kompetentnego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do zleceń oraz szybko reagującego na potrzeby Klienta. Nasza dotychczasowa współpraca przebiega bezproblemowo i w miłej atmosferze, oferowane usługi są dobrej jakości i spełniają nasze oczekiwania.
Operator Telecube.pl zaopatrzył nas w telefony VoIP oraz dostarcza nam usługę wirtualnej centrali telefonicznej… Zarówno ja, jak i pozostałe osoby pracujące przy projekcie, są zadowolone z wyboru TeleCube. Usługa działa bez zarzutu. Usprawnia kwestie komunikacyjne oraz wpływa pozytywnie na komfort naszej pracy.
Schemat działania IVR możemy sami bardzo łatwo opracować, natomiast kiedy chcemy – intuicyjnie edytować na Panelu Klienta TeleCube. Wirtualna centrala działa bez zarzutu nieprzerwanie od początku naszej współpracy, co daje nam komfort i pewność, że ze strony TeleCube zawsze wszystko będzie funkcjonowało na najwyższym poziomie.
Usługi świadczone przez Claude ICT Poland Sp. z o.o. są przemyślane i stale udoskonalane. W razie jakichkolwiek pytań czy potrzeb firma zawsze służy pomocą. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie ze strony usługodawcy przyczynia się do pomyślnej kooperacji pomiędzy naszymi firmami.
Z doświadczenia wiem, że za pozytywną współpracą opowiadają się profesjonalizm i zaangażowanie usługodawcy. Firma służy kompletną pomocą techniczną. Warto poznać ofertę TeleCube, ponieważ można nabyć u nich innowacyjne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na jej wielkość.
Nasza długotrwała współpraca opiera się na abonamentowej usłudze, która zawiera w sobie pełną pomoc techniczną i wsparcie. Dzięki rozwiązaniom technologicznym świadczonym przez TeleCube, jesteśmy w stanie spełniać potrzeby naszych Pacjentów oraz pozostawać z nimi w świetnym kontakcie.
Przenosząc do TeleCube numery telefoniczne od innego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość oraz usprawniając komunikację w naszym stowarzyszeniu i przynależnych do niego podmiotach. Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu.
Korzystam z usług TeleCube od ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Oferowane rozwiązania są nowoczesne i sprawdzają się w codziennej praktyce. Bardzo ważnym dla mnie elementem jest helpdesk, który pomaga krok po kroku w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz w konfiguracji urządzeń.
Wirtualna centralka Telecube.pl pozwala nam z jednej strony poprawić wygodę korzystania z usług telekomunikacyjnych w firmie i usprawnić proces kontaktu z klientami a z drugiej strony pozwala ograniczyć koszty i daje nad nimi lepszą kontrolę. Koszty połączeń międzynarodowych rozliczane są sekundowo i są konkurencyjne do operatorów komórkowych i stacjonarnych
TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk. Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.
Usługi świadczone przez TeleCube cechuje najwyższa jakość i niezawodność. Są one niezwykle przemyślane i stale udoskonalane. Systematycznie dodawane są nowe funkcje, z których również chętnie korzystamy. Obsługa Klienta działa na bardzo wysokim poziomie.
Usługa realizowana jest niezawodnie, a personel wsparcia technicznego wykazuje się wysokim poziomem kompetencji. Powyższe podejście oraz wyjście naprzeciw potrzebom klienta czyni firmę Claude ICT Poland sp. z o.o usługodawcą godnym polecenia do realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie telekomunikacji.
Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami. Dzięki wykorzystaniu funkcji wirtualnego faxu mogliśmy zrezygnować z tradycyjnego sprzętowego faxu.
Bardzo dobry kontakt z firmą pozwolił na dostosowanie się do wszelkich naszych uwag i sugestii, co sprawiło uzyskanie zamierzonego efektu w postaci sprawnie działających telefonów, obsługi technicznej oraz korzystnej umowy. Duże zrozumienie potrzeb klienta i zaangażowanie w ich realizację oraz wielki profesjonalizm to wizytówka tej firmy.
Wdrożenie technologii VoIP pozwoliło nam usprawnić i zintegrować wiele obszarów zarządzania komunikacją w firmie. Szybko dostrzegliśmy również kilkukrotną oszczędność kosztów z tytułu przeprowadzanych rozmów telefonicznych.
Dobrze o firmie świadczy wysoki poziom zaangażowania podczas wykonywania zgłoszeń, a krótki czas realizacji jest zgodny z oczekiwaniami nawet najbardziej wymagających klientów. Dotychczasowa współpraca pozwala nam polecić firmę Claude ICT Poland Sp. z o.o jako solidnego i profesjonalnego partnera w zakresie dostarczania usług telekomunikacyjnych.
Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.
Mamy przyjemność korzystać z oferty TeleCube od stycznia 2018 roku. TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.
Pomimo, że korzystamy z oferty stosunkowo krótko, bo od listopada 2021 r. to z dotychczasowych obserwacji i analiz wynika, że dzięki TeleCube obsługa Klienta w naszym Biurze Nieruchomości zaczęła działać jeszcze sprawniej. Funkcjami, które niewątpliwie się do tego przyczyniły i które chciałbym polecić są: IVR i kolejkowanie.
Obecnie korzystamy z wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube. Zastąpiła ona wcześniej używaną przez naszą firmę centralę sprzętową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanej zmiany. Centrala TeleCube w porównaniu do centrali sprzętowej jest o wiele wygodniejsza w użytkowaniu.
„Telefonia TeleCube.pl jest używana w naszej głównej siedzibie oraz w 6 lokalnych Biurach Obsługi Klienta… Duże znaczenie dla zwiększenia efektywności pracy naszego głównego biura ma przede wszystkim funkcja IVR. Dzięki niej mogliśmy zautomatyzować proces przekierowania do odpowiedniego Biura Obsługi Klienta, połączeń przychodzących na nasz główny numer.”
„Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami.”
„Przenosząc do Telecube numery telefoniczne od poprzedniego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość… Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu. Dzięki czemu dokumenty faxowe możemy wysyłać i odbierać przy użyciu panelu Klienta.”
„Dodatkowym atutem, który przekonał nas do skorzystania z TeleCube była możliwość przeniesienia do Państwa telefonii naszych dotychczasowych numerów. Dodam, że proces ten przebiegł bardzo sprawnie. Oprócz tego nadmienię, że już na początku współpracy zaopatrzyliśmy się również w aparaty telefoniczne, które nam Państwo zaoferowali i do tej pory z nich korzystamy.”
„Dzięki Państwa telefonii sprawniej zarządzamy firmą w obszarze komunikacyjnym i podnosimy jakość obsługi Klienta. Klienci, dzwoniąc do nas, nie usłyszą już teraz sygnału zajętości. Jeśli nawet wszyscy nasi pracownicy prowadzą akurat rozmowy, to dzwoniący mogą spokojnie oczekiwać na połączenie w kolejce, wiedząc że niebawem to połączenie będzie zrealizowane.”
„Chciałabym wspomnieć o bardzo przydatnej funkcji Państwa telefonii tj. nagrywaniu rozmów. Za jej pomocą możemy rejestrować rozmowy i w dowolnej chwili odsłuchać wybrane nagranie, jeśli zachodzi taka konieczność, np. aby wyjaśnić z pacjentem pewne kwestie czy niejasności. Nagraną rozmowę można w prosty sposób znaleźć w bilingu połączeń.”
„W sytuacji gdy dzwoniący nie chce czekać na swoją kolej, i się rozłączy, możemy sprawdzić na panelu Klienta dany numer i oddzwonić do niego. Warto podkreślić, że w panelu Klienta jest osobna zakładka z wyszczególnionymi połączeniami nieodebranymi. Dodatkowo w samym bilingu połączeń, jest tak wiele filtrów, że w prosty sposób można znaleźć wszelkie połączenia, które nas interesują.”
„TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk. Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.”
„TeleCube umożliwia zakup numerów telefonicznych nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Nasza firma skorzystała z tej oferty i zaopatrzyła się w numer z Rumunii. Posiadanie go ułatwia nam kontakt z kontrahentami z tego kraju i pozytywnie wpływa na nasz wizerunek na rynku międzynarodowym.”
„TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.”
„Zdecydowaliśmy się na wykupienie usługi wydłużenia czasu przechowywania nagrań głosowych w Panelu Klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu szybko możemy wrócić do rozmowy nawet sprzed kilku miesięcy.”
„Na podkreślenie zasługuje atrakcyjna i szeroka oferta TeleCube w kwestii reprezentacyjnych numerów telefonicznych tzw. numerów platynowych, z której również mieliśmy okazję skorzystać. Wyboru mogliśmy dokonać spośród polskich numerów stacjonarnych i komórkowych. Numer jaki wybraliśmy jest bardzo łatwy do zapamiętania przez naszych Klientów.”
„Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.”
Opublikowana opinia stanowi fragment Referencji, które zostały pozyskane bezpośrednio od użytkownika usługi TeleCube, który wysłał je do TeleCube poprzez pocztę mailową, w postaci pliku PDF.
Dodatkowe informacje
Podane powyżej stawki cenowe dotyczą:
- nagrań zrealizowanych w ramach jednej infolinii. W przypadku zlecania nagrania przez jeden podmiot, dla różnych infolinii opłaty będą liczone osobno, za każdą infolinię jako osobne zlecenie.
- nagrań nie przekraczających 30 sekund. W przypadku pakietu 3 nagrań, długość pojedynczego nagrania może przekroczyć 30 sekund, pod warunkiem, że sumaryczny czas wszystkich 3 nagrań nie przekroczy 90 sekund. W przypadku dłuższych zapowiedzi odpłatność za nie będzie relatywnie wyższa, w stosunku do stawek podstawowych. Przykładowo: za pakiet 3 polskich nagrań, trwających sumarycznie 135 sekund, w przypadku Grupy 1 Lektorów, odpłatność wyniesie:
od 298 zł netto