Jak wyłączyłam sygnał zajętości w mojej firmie…
zajęte, kolejka
Podajemy przykład jak usługi TeleCube pomogły usprawnić działanie firmy, należącej do Pani Magdaleny
moi konsultanci nie dawali rady odbierać telefonów, a przez to moja firma traciła klientów.
zaoferował mi konkretne rozwiązanie, a mianowicie TeleCube. Jest to Wirtualna Centrala Telefoniczna, która działa przy użyciu technologii VoIP, czyli inaczej rzecz biorąc telefonii internetowej.
Po rozmowie okazało się, że mają oni dla mnie rozwiązanie mojego problemu. A mianowicie zaproponowali mi wspomnianą już wirtualną centralę telefoniczną. Centrala ta pozwala na łatwe, a zarazem bardzo profesjonalne zarządzanie połączeniami telefonicznymi jak i numerami wewnętrznymi w firmie.
odtąd osoby dzwoniące do niej nie słyszały już sygnału „zajęty” (co wcześniej bardzo ich irytowało i było powodem rezygnacji, z moich usług) ale informację o tym, które mają miejsce w kolejce do rozmowy z konsultantem.
Dzięki telefonii internetowej znacznie wzrosła efektywność mojej firmy. Ponadto za pomocą statystyk rozmów mogłam sprawdzić w jakich godzinach klienci najczęściej próbują się z nami skontaktować oraz jaka jest wydajność moich pracowników.
W związku z tym mogłam zatrudnić większą liczbę konsultantów w godzinach, w których klienci dzwonili najczęściej. Ponadto centrala telefoniczna przy pomocy kolejkowania klientów daje im pewność, iż zostaną połączeni z konsultantem. Dzięki centrali telefonicznej mogłam nawet przeprowadzić szczegółowe monitorowanie przebiegu konsultacji, raportowanie, analizę jaki i archiwizację całości ruchu telekomunikacyjnego w obrębie wszystkich numerów.
Odkąd zaczęłam korzystać z usługi TeleCube…
moi klienci są zadowoleni, gdyż mogą się dodzwonić do mojej firmy bez problemów, a ja rozwijam swoją firmę oraz podnoszę jej prestiż.