Przetestuj TeleCube CRM. Za darmo, aż do 31.08.br.
📢 Zachęcamy do skorzystania z naszej najnowszej promocji „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”. O jej szczegółach piszemy w niniejszym artykule.
Promocja obowiązuje od 5 lipca br. i dotyczy wydłużenia okresu testowego systemu TeleCube CRM. Firmy, które aktywują usługę w trakcie trwania promocji, będą mogły korzystać z okresu próbnego aż do końca tegorocznych wakacji (tj. do 31.08.br.), zamiast standardowych 14 dni.
Promocja jest przeznaczona dla użytkowników usług TeleCube tj. wirtualnej centrali lub pakietu telefonii VoIP o nazwie Mini, którzy w dniu poprzedzającym uruchomienie promocji nie byli aktywnymi klientami TeleCubeCRM ani nie korzystali z tej aplikacji w ramach okresu próbnego.
W promocji mogą wziąć udział także firmy, które zarejestrują się na okres testowy wirtualnej centrali lub pakietu Mini, w trakcie jej obowiązywania. W takiej sytuacji jednak przedłużeniu (zgodnie z promocją) ulegnie tylko okres testowy na usługę CRM, natomiast okres próbny na pakiety centrali telefonicznej oraz pakiet Mini wyniesie standardowe 14 dni. Sprawdź Regulamin promocji.
Aktywacji usługi TeleCube CRM można dokonać w każdej chwili. Ale w tym przypadku czas działa na naszą niekorzyść, ponieważ im późniejsza rejestracja, tym krótszy będzie okres testowy. Zachęcamy zatem do rejestracji już dziś. Jest ona prosta i szybka do zrealizowania.
Jeśli jesteś użytkownikiem wirtualnej centrali lub pakietu Mini, zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube. Z paska górnego menu wybierz „TeleCube CRM”. Następnie wprowadź frazę/nazwę, która pojawi się w adresie Twojego narzędzia TeleCube CRM. Zapoznaj się z regulaminem, wyraź zgody i aktywuj swoje konto. Sprawdź szczegóły.
Jeśli nie jesteś użytkownikiem TeleCube, sprawdź ofertę pakietów wirtualnej centrali oraz pakietu Mini. Następnie wybierz pakiet odpowiedni dla Twojej firmy i zarejestruj się na jego okres testowy, by finalnie aktywować TeleCube CRM (jak opisano powyżej).
Jeśli masz pytania związane z promocją lub innymi kwestiami dotyczącymi TeleCube skontaktuj się z nami. Możesz z nami porozmawiać telefonicznie, dzwoniąc na numer infolinii: 221131415 oraz korzystając z widgetu callback Ringy. Nasz dział BOK jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach: od 9:00 do 17:00.
Udostępniamy również inne formy kontaktu np. email: info@telecube.pl, czat na stronie www czy indywidualną wideokonferencję.