Autor: Kamil Pietrasik / 6 lipca 2023

Przetestuj TeleCube CRM. Za darmo, aż do 31.08.br.

📢 Zachęcamy do skorzystania z naszej najnowszej promocji „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”. O jej szczegółach piszemy w niniejszym artykule.  


Czego dotyczy promocja „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”?

Promocja obowiązuje od 5 lipca br. i dotyczy wydłużenia okresu testowego systemu TeleCube CRM. Firmy, które aktywują usługę w trakcie trwania promocji, będą mogły korzystać z okresu próbnego aż do końca tegorocznych wakacji (tj. do 31.08.br.), zamiast standardowych 14 dni.

Kto może z niej skorzystać?

Promocja jest przeznaczona dla użytkowników usług TeleCube tj. wirtualnej centrali lub pakietu telefonii VoIP o nazwie Mini,  którzy w dniu poprzedzającym uruchomienie promocji nie byli aktywnymi klientami TeleCubeCRM ani nie korzystali z tej aplikacji w ramach okresu próbnego.

W promocji mogą wziąć udział także firmy, które zarejestrują się na okres testowy wirtualnej centrali lub pakietu Mini, w trakcie jej obowiązywania. W takiej sytuacji jednak przedłużeniu (zgodnie z promocją) ulegnie tylko okres testowy na usługę CRM, natomiast okres próbny na pakiety centrali telefonicznej oraz pakiet Mini wyniesie standardowe  14 dni. Sprawdź Regulamin promocji.

Im szybciej się zarejestrujesz, tym dłużej potestujesz.

Aktywacji usługi TeleCube CRM można dokonać w każdej chwili. Ale w tym przypadku czas działa na naszą niekorzyść, ponieważ im późniejsza rejestracja, tym krótszy będzie okres testowy.  Zachęcamy zatem do rejestracji już dziś. Jest ona prosta i szybka do zrealizowania.

Jak się zarejestrować?

Jeśli jesteś użytkownikiem wirtualnej centrali lub pakietu Mini, zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube. Z paska górnego menu wybierz „TeleCube CRM”. Następnie wprowadź frazę/nazwę, która pojawi się w adresie Twojego narzędzia TeleCube CRM. Zapoznaj się z regulaminem, wyraź zgody i aktywuj swoje konto. Sprawdź szczegóły.

Jeśli nie jesteś użytkownikiem
TeleCube, sprawdź ofertę pakietów wirtualnej centrali oraz pakietu Mini. Następnie wybierz pakiet odpowiedni dla Twojej firmy i zarejestruj się na jego okres testowy, by finalnie aktywować TeleCube CRM (jak opisano powyżej).

Zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.

Jeśli masz pytania związane z promocją lub innymi kwestiami dotyczącymi TeleCube skontaktuj się z nami. Możesz z nami porozmawiać telefonicznie, dzwoniąc na numer infolinii: 221131415 oraz korzystając z widgetu callback Ringy. Nasz dział BOK jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach: od 9:00 do 17:00.

Udostępniamy również inne formy kontaktu np. email: info@telecube.pl, czat na stronie www czy indywidualną wideokonferencję.