Autor: Sandra Żołnierczyk / 11 maja 2022

TeleCube CRM – najgorętsza premiera tej wiosny w TeleCube

10 maja, godzina 10:00, to ważny moment w naszym firmowym kalendarzu. Swoją oficjalną premierę miało nasze najnowsze narzędzie, nad którym pracowaliśmy już od jakiegoś czasu. Z przyjemnością dzielimy się szerszą informacją o TeleCube CRM – usłudze już dostępnej dla wszystkich, poszukujących narzędzia do zarządzania komunikacją z Klientami, które zarazem usprawnia pracę infolinii.


TeleCube CRM – kilka słów wstępu

Jeśli jeszcze nie wiesz, czym właściwie jest CRM (z ang. Customer Relationship Management), to najprościej mówiąc, jest to system, który usprawnia zarządzanie relacjami z Klientami Twojej firmy.

Rozwiązań typu CRM jest wiele na rynku, a każde z nich jest inne i oferuje zróżnicowane moduły i funkcje. Projektując TeleCube CRM postawiliśmy sobie za cel dostarczenie w pierwszej kolejności możliwości, o które w głównej mierze pytali użytkownicy telefonii TeleCube. Tak oto powstał nasz autorski system CRM, który już teraz możesz wypróbować w swojej firmie.

Przekonaj się, że „TeleCube CRM – tu historia kontaktu z Klientami pisze się sama…” to nie tylko slogan, ale tak dzieje się naprawdę. Każde zdarzenie – połączenie, wiadomość SMS czy faks, zarówno przychodzące, wychodzące, jak i wewnętrzne, automatycznie trafia do historii kontaktu. Jest to możliwe dzięki spięciu znanych funkcji telekomunikacyjnych oferowanych przez telefonię TeleCube z nowymi opcjami do zarządzania kontaktem z Klientami, dostępnymi w CRM-ie.

Co znajdziesz w TeleCube CRM

TeleCube CRM jest narzędziem, które już teraz posiada szereg funkcji usprawniających pracę z Klientami. Wśród nich znaleźć można:

  • grupy użytkowników oraz grupy uprawnień, które pozwolą sprawnie zarządzać zespołem,
  • Karty Klienta z podziałem na osoby i organizacje, zawierające szereg informacji o Klientach, jak np. wprowadzone przez Ciebie dane adresowe i kontaktowe czy numery NIP oraz wszystkie powiązane z daną osobą lub organizacją zdarzenia i notatki,
  • funkcje oznaczania zdarzeń (połączeń i wiadomości) oraz kontaktów za pomocą kolorowych tagów,
  • możliwość dodawania notatek zarówno do pojedynczych zdarzeń (notatki widoczne również z innych powiązanych z numerem zdarzeń) jak i profilu Klienta (osoby lub organizacji),
  • wbudowany dialer do wykonywania i odbierania połączeń oraz wysyłania wiadomości SMS, dzięki czemu nie ma konieczności posiadania dodatkowych aparatów telefonicznych,
  • rozbudowane opcje sekcji Nieodebrane połączenia, z możliwością m.in. weryfikacji czy podjęto próbę odpowiedzi na zarejestrowane zdarzenie oraz dodawania tagów i notatek.

Nie poprzestajemy jednak na tym co już jest i stale pracujemy nad dalszym rozwojem TeleCube CRM. Chcemy, aby stał się jeszcze bardziej funkcjonalny i efektywny oraz zwiększał komfort codziennej pracy. Dlatego też planujemy szereg aktualizacji, uzupełniających nasze narzędzie o kolejne funkcje.

Przetestuj bezpłatnie już teraz

Serdecznie zachęcamy do skorzystania bez zobowiązań z bezpłatnego okresu testowego. Jest to najlepszy sposób na poznanie narzędzia i zweryfikowanie jak sprawdzi się w codziennej pracy.

Po okresie testowym współpracę można kontynuować już od 29 zł netto miesięcznie za użytkownika. Do kosztu TeleCube CRM należy doliczyć dodatkowo koszt usługi wirtualnej centrali TeleCube, której posiadanie jest niezbędne do aktywacji i prawidłowego działania narzędzia.

Jak przetestować?

Jeśli jesteś już użytkownikiem wirtualnej centrali TeleCube, po zalogowania do Panelu Klienta znajdziesz dedykowany przycisk w górnym menu Panelu. Po kliknięciu w niego przejdziesz do formularza, w którym wybierzesz adres dostępowy dla Twojego CRMu i go aktywujesz oraz rozpoczniesz jego bezpłatne testy.

Natomiast jeśli jeszcze nie korzystasz z usług TeleCube, w pierwszej kolejności wybierz dla swojej firmy jeden z pakietów dostępnych w naszej ofercie, który również przetestujesz bezpłatnie.

Dokładne kroki jak aktywować usługę znajdziesz na dedykowanej stronie TeleCube CRM.

Zachęcamy do testowania naszej nowości oraz odwiedzania poświęconej mu strony ccrm.pl. Będziemy również wdzięczni za wszelkie przekazane nam sugestie i opinie na temat TeleCube CRM. Pozwolą nam one rozwijać go tak, aby był jak najbardziej funkcjonalny i spełniał wszelkie stawiane mu przez naszych Klientów oczekiwania.