Wywiad z Klientem TeleCube - SEMPIRE
Autor: Kamil Pietrasik / 6 października 2021

Wywiad z Klientem TeleCube – Sempire

Mamy przyjemność zaprezentować kolejny wywiad przeprowadzony z Klientem TeleCube. Tym razem na pytania Kamila Pietrasika zgodziła się odpowiedzieć Pani Anna Górniak – Członek Zarządu w SEMPIRE sp. z o.o. sp. k. (agencji interaktywnej specjalizującej się w SEO / SEM). Życzymy przyjemnej lektury.

Na wstępie chciałem zapytać, w jaki sposób i do jakich zadań Pani firma wykorzystuje telefonię i wirtualną centralę TeleCube?

Państwa usługi sprawdzają się przede wszystkim w codziennych kontaktach zespołu SEMPIRE z klientami, kontrahentami oraz partnerami. Świadczymy wysokiej jakości usługi SEO/SEM i bardzo wiele działań, planów, strategii oraz analiz omawiamy na bieżąco z firmami, z którymi współpracujemy. Przed wyborem Państwa firmy szukaliśmy narzędzia niezawodnego, nowoczesnego i sprawdzającego się w naszej dynamicznie rozwijającej się branży. Najczęściej wykorzystujemy więc TeleCube do odbierania i wykonywania połączeń czy też SMS-ów.

Przeprowadzają Państwo bardzo wiele rozmów przy użyciu TeleCube. W obecnym roku liczba minut poświęconych na realizację połączeń telefonicznych wyniosła prawie 80 tys. Które funkcje wirtualnej centrali są dla Pani, jako managera, najbardziej przydatne do zarządzania tak dużą liczbą połączeń? 

Mogę też od razu zasygnalizować, że wraz z rozwojem firmy, a co za tym idzie zwiększaniem liczby naszych pracowników, dane te będą systematycznie rosnąć :). Odpowiadając na pytanie, w naszej firmie sprawdza się przede wszystkim funkcja przekierowywania połączeń w przypadku zajętości linii do najbliższej wolnej linii, aby rozmowa mogła być przyjęta przez innego specjalistę celem szybkiego obsłużenia klienta. Cenimy także możliwość połączenia narzędzia z innymi naszymi systemami, tj. CRM. Przy takiej liczbie połączeń bez wątpienia cenna jest również archiwizacja rozmów, dzięki czemu nie umkną nam żadne z przekazanych informacji – możemy raz jeszcze dokładniej wsłuchać się w oczekiwania rozmówcy i zanotować kwestie, które nam umknęły, a kolejno przystąpić do dalszych działań.

Ciekawi mnie, jakie odczucia w stosunku do TeleCube mają z kolei Pani pracownicy, którzy kontaktują się telefonicznie z Klientami. Co według nich stanowi największą zaletę TeleCube?

Możliwość dopasowania narzędzia do potrzeb firmy i jej założeń jest jedną z największych zalet TeleCube i tym właśnie kierowaliśmy się przy wyborze partnera do współpracy. Oprócz podstawowych opcji umożliwiających szybki i wygodny kontakt z klientami, kontrahentami i partnerami, nasi pracownicy bardzo docenili funkcję aplikacji VoIP, zwłaszcza w dobie pandemii i towarzyszącej jej pracy zdalnej. Dzięki temu mogliśmy zachować bezpieczny dystans społeczny, utrzymując jednocześnie dotychczasową jakość usług.

Staramy się stale udoskonalać naszą usługę i wprowadzać nowe rozwiązania. Często są one wynikiem sugestii i spostrzeżeń naszych Klientów. Czy miałaby Pani dla nas jakąś radę, wskazówkę bądź propozycję dotyczącą ewentualnych zmian, które warto byłoby zastosować w jakimkolwiek aspekcie funkcjonowania naszej usługi?

Zaobserwowaliśmy, iż pewne kwestie, które kilka lat temu były przez nas sygnalizowane, zostały wdrożone – to najlepszy dowód na to, że wciąż rozwijają Państwo swoje usługi i ich użyteczność, a także wsłuchują się Państwo w oczekiwania Klientów. Wszystko zmierza w dobrym kierunku, narzędzie jest stale udoskonalane. Na tę chwilę ciężko zasygnalizować jakiekolwiek dodatkowe uwagi, jednakże wiemy, iż nasze ewentualne przyszłe prośby zawsze zostaną wysłuchane i wzięte pod uwagę, za co cenimy naszą współpracę.

Gdyby miała Pani polecić naszą usługę firmom stricte z Państwa branży, czyli agencjom interaktywnym, jakie 3 główne zalety TeleCube by Pani wymieniła?

Szukamy firm podobnych do siebie, a więc podałabym cechy: nowoczesność, elastyczność, jakość.

Już na sam koniec zapytam, jak jednym zdaniem opisałaby Pani telefonię TeleCube?

W naszej ocenie jesteście jednym z niezbędnych narzędzi do skutecznego działania każdej firmy, która nastawiona jest na budowanie relacji i dobrą obsługę klienta.

Bardzo dziękuję za rozmowę i tak pozytywne opinie o naszej usłudze.

Również bardzo dziękuję za rozmowę.

Wywiad przeprowadził: Kamil Pietrasik (Dyrektor ds. marketingu w TeleCube)

———————————————————

O Agencji Sempire słów kilka: Poznańska agencja SEO/SEM SEMPIRE świadczy kompleksowe usługi w zakresie marketingu internetowego tj. pozycjonowanie stron, kampanie reklamowe Google Ads, działania w Social Mediach, Content Marketing. Ponad 40-osobowy zespół każdego dnia obsługuje dziesiątki stron i sklepów internetowych zwiększając regularnie ich zasięgi, widoczność, ruch, a przede wszystkim wyniki sprzedażowe. Do grona klientów SEMPIRE należą m.in. Ania Kruk, 99rent, OTVARTA, Ziołolek i wiele innych.