Wywiad z Klientem TeleCube – przychodnią Premium Medical
Dzisiaj na naszym blogu prezentujemy wywiad przeprowadzony z Panią Joanną Paszkiel – Kierowniczką działu obsługi pacjenta w przychodni Premium Medical. Warto już na wstępie zaznaczyć, że przychodnia Premium Medical jest Klientem telefonii TeleCube od prawie 5 lat i korzysta z wirtualnej centrali telefonicznej. Życzymy przyjemnej lektury.
Proszę powiedzieć, dlaczego zdecydowali się Państwo na współpracę z nami i czy istotną kwestią było to, że mogli Państwo przetestować naszą usługę i sprawdzić wszystkie funkcje, już w trakcie bezpłatnego okresu próbnego?
Testując Państwa usługę, mieliśmy ustalonych kilka warunków, które wirtualna centrala powinna spełniać. Jak się okazało, Państwa narzędzie wpisało się idealnie w nasze potrzeby i spełniło wszystkie oczekiwania. Bardzo istotnym faktem było to, że mogliśmy w trakcie okresu testowego przygotować na panelu Klienta schemat centrali i wdrożyć ją, a tym samym wypróbować jak się ona sprawdza w rzeczywistości. Największą wagę przykładaliśmy do przetestowania opcji kolejkowania, bo była ona dla nas kluczowa, w tamtym okresie. Wcześniej zdarzało się, że nasi Klienci nie mogli się do nas dodzwonić, bo nasz numer był zajęty. Kolejkowanie miało rozwiązać ten problem i tak się stało.
Dodatkowym atutem, który przekonał nas do skorzystania z TeleCube była możliwość przeniesienia do Państwa telefonii naszych dotychczasowych numerów. Dodam, że proces ten przebiegł bardzo sprawnie. Oprócz tego nadmienię, że już na początku współpracy zaopatrzyliśmy się również w aparaty telefoniczne, które nam Państwo zaoferowali i do tej pory z nich korzystamy.
Państwa telefonia jest wykorzystywana głównie do odbierania połączeń, których jest bardzo dużo oraz do wykonywania połączeń wychodzących. Dzięki Państwa telefonii sprawniej zarządzamy firmą w obszarze komunikacyjnym i podnosimy jakość obsługi Klienta. Przede wszystkim, jak już wcześniej wspomniałam Klienci, dzwoniąc do nas, nie usłyszą już teraz sygnału zajętości. Jeśli nawet wszyscy nasi pracownicy prowadzą akurat rozmowy, to dzwoniący mogą spokojnie oczekiwać na połączenie w kolejce, wiedząc, że niebawem to połączenie będzie zrealizowane.
W sytuacji gdy dzwoniący nie chce czekać na swoją kolej, i się rozłączy, możemy sprawdzić na panelu Klienta dany numer i oddzwonić do niego. Warto podkreślić, że w panelu Klienta jest osobna zakładka z wyszczególnionymi połączeniami nieodebranymi. Dodatkowo w samym bilingu połączeń, jest tak wiele filtrów, że w prosty sposób można znaleźć wszelkie połączenia, które nas interesują.
Co do filtrów. Dzięki nim oraz dostępnym statystykom z kolejek możemy sprawdzać, w których dniach i godzinach najczęściej dzwonią pacjenci. Mając taką wiedzą, łatwiej się zarządza osobami, które obsługują linię telefoniczną i ustala ich grafik. Jeśli w jakimś przedziale czasowym ilość połączeń jest szczególnie duża, wtedy desygnujemy dodatkowe osoby do obsługi połączeń w tym okresie i dzięki temu czas oczekiwania pacjentów na rozmowę się skraca. Mając do dyspozycji TeleCube możemy łatwo i szybko analizować sytuację na infolinii i odpowiednio reagować.
A propos reagowania, to chciałabym wspomnieć o bardzo przydatnej funkcji Państwa telefonii tj. nagrywaniu rozmów. Za jej pomocą możemy rejestrować rozmowy i w dowolnej chwili odsłuchać wybrane nagranie, jeśli zachodzi taka konieczność, np. aby wyjaśnić z pacjentem pewne kwestie czy niejasności. Nagraną rozmowę można w prosty sposób znaleźć w bilingu połączeń. Jeśli tylko wiemy kiedy się odbywała, albo jakiego numeru telefonicznego dotyczy, to w ciągu kilku chwil możemy ją odszukać i ponownie przesłuchać.
Na co jeszcze, oprócz wcześniej wymienionych kwestii, zwróciłaby Pani uwagę innym przychodniom czy firmom reprezentującym branżę medyczną gdyby zapytały Panią czemu warto korzystać z usługi TeleCube?
Na pewno warto wspomnieć, że istnieje kilka różnych opcji w kwestii urządzeń, za pomocą których można w TeleCube realizować rozmowy. Pracując w przychodni, korzystamy głównie z telefonów VoIP. Ale mieliśmy już też okazję obsługiwać pacjentów, pracując zdalnie. Jeśli nasz pracownik nie może przyjść do biura, jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Może wtedy rozmawiać np. przy użyciu telefonu komórkowego z aplikacją VoIP. W takiej sytuacji pracownik loguje się do systemu, w taki sam sposób, jakby pracował stacjonarnie, ale wykorzystuje do tego inne urządzenie. Co ważne korzysta cały czas z naszej numeracji i usługi TeleCube.
W przypadku połączeń wychodzących jest to około 2 tys. na miesiąc. Generalnie jesteśmy zadowoleni z ich jakości. Czasami zdarzają się jakieś zakłócenia na linii, ale może to być spowodowane chwilową, gorszą jakością Internetu. W przypadku odbierania połączeń ich liczba wynosi od 3,5 do 4 tys. w ciągu miesiąca. Bardzo sporadycznie te połączenia są słabszej jakości. Mogę powiedzieć, że praktycznie są one realizowane bez zarzutu.
Czy są Państwo zadowoleni ze wsparcia naszego biura obsługi klienta? Czy informacje zwrotne są przekazywane szybko i zrozumiale?
Jesteśmy bardzo zadowoleni. Co prawda rzadko korzystamy z Państwa biura obsługi klienta, ale jeśli już zachodzi taka potrzeba, to pomoc następuje bardzo szybko i jest fachowa. Przez te już prawie 5 lat współpracy sytuacje, w których korzystaliśmy z Państwa pomocy, można tak naprawdę policzyć na palcach jednej ręki i zawsze ocenialiśmy obsługę na plus.
Jak już Pani wspomniała, są Państwo naszym Klientem blisko 5 lat. Jak Pani zatem, z perspektywy czasu, ocenia nasz rozwój. Czy według Pani ilość, jakość oraz przydatność wprowadzanych usług i funkcji jest zadowalająca?
Jak najbardziej. Sądzę, że idą Państwo cały czas w dobrym kierunku. Od czasu do czasu dowiadujemy się o nowych opcjach, które faktycznie ubogacają aktualną ofertę. Dodam również, że chętnie polecamy i będziemy polecać Państwa usługę, żeby inne firmy również mogły korzystać ze sprawdzonych i dobrze funkcjonujących rozwiązań telekomunikacyjnych.
Serdecznie dziękuję za rozmowę. Było mi bardzo miło usłyszeć, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą usługę. W imieniu swoim i firmy bardzo dziękuję również za polecanie TeleCube. Obiecuję, że będziemy nadal intensywnie pracować, aby nasza telefonia była jeszcze lepsza i wychodziła naprzeciw potrzebom Państwa i innych naszych Klientów.
Również bardzo dziękuję za rozmowę.
Wywiad przeprowadził: Kamil Pietrasik (Dyrektor ds. marketingu w TeleCube)
———————————————————
O Premium Medical słów kilka: Premium Medical to klinika zapewniająca szybki dostęp do szeregu specjalistów (m.in. z zakresu: ginekologii; ginekologii onkologicznej; ginekologii estetycznej; kardiologii; ultrasonografii; ortopedii; urologii; dietetyki; radiologii czy dermatologii estetycznej) oraz diagnostykę przy użyciu najwyższej generacji sprzętu. Premium Medical to miejsce, w którym najważniejsze jest profesjonalne podejście do Pacjentów. Dbamy o każdy aspekt zdrowotny, od profilaktyki i prewencji chorób, poprzez leczenie na najwyższym poziomie. Cechujemy się holistycznym podejściem do Pacjenta i dbamy o pełną koordynację leczenia.