Podsumowanie roku 2021 w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 14 stycznia 2022

Podsumowanie roku 2021 w TeleCube

Miniony rok był kolejnym, w którym trzeba było stawić czoła trudnościom związanym z nieustępującą  pandemią. Mimo że czasami nie było to proste, poradziliśmy sobie świetnie z przeciwnościami. Jesteśmy dumni z wielu zakończonych realizacji oraz z uzyskanych przyrostów liczbowych w kwestiach związanych z działaniami naszych Klientów. W niniejszym artykule pragniemy podsumować rok 2021, przypomnieć o ukończonych projektach oraz przedstawić statystyki porównawcze z rokiem 2020. Zatem zaczynajmy.

Na początek roczne statystyki

Pisanie i mówienie o tym, że rok był udany, było dobrze, a nawet bardzo dobrze czy też, że jesteśmy zadowoleni i mamy świetne nastroje, niczego nie wnosi, jeśli nie jest poparte faktami tzn. konkretnymi wynikami. Zweryfikujcie zatem nasze pozytywne nastroje, oceniając osiągnięte przyrosty procentowe w porównaniu do roku 2020, w podanych poniżej obszarach.

  • Liczba aktywnych użytkowników usług TeleCube – wzrost o ~ 9%
  • Liczba zawartych umów postpaid w TeleCube – wzrost o ~ 40%
  • Łączny czas trwania połączeń wychodzących – wzrost o ~ 10%
  • Łączny czas trwania połączeń przychodzących – wzrost o ~ 25%
  • Łączna ilość SMSów wychodzących – wzrost o ~ 17%

Do zamieszczonych wyżej informacji chcielibyśmy jeszcze dopisać bardzo ważną dla nas statystykę, to jest ilość przeniesionych numerów do TeleCube versus ilość numerów wyniesionych z TeleCube. W tym przypadku wyniki wyglądają następująco: 1191 / 41. Zatem przeniesionych do TeleCube numerów jest 29 razy więcej niż numerów, które zostały wyniesione z TeleCube do innego operatora. 

Te wyniki bardzo nas cieszą, a jednocześnie dopingują do dalszej intensywnej pracy.

Przypomnijmy sobie kilka faktów, czyli co działo się w TeleCube przez 12 miesięcy

Wyniki liczbowe są oczywiście bardzo istotne, ale warto przypomnieć, co miało wpływ, na osiągniecie tak dobrych rezultatów. Przeżyjmy zatem to jeszcze raz i powróćmy do projektów, którymi zajmowaliśmy w poprzednim roku.

Już w styczniu miała miejsce nasza pierwsza akcja promocyjna. Popularyzowaliśmy opcję integracji TeleCube z narzędziem MS Teams, w ramach PromoIntegracji z MS Teams. Do końca roku zrealizowaliśmy jeszcze kilka innych promocji (najczęściej dotyczących wirtualnej centrali)  jak chociażby: Przybij 5 z TeleCube, Listopadowa Centralka, MedPromo czy Worek prezentów od TeleCube. Co warte podkreślenia akcje były kierowane zarówno do potencjalnych jak i aktualnych Klientów naszej telefonii.

Także w styczniu zakończyliśmy prace udoskonalające nasz Panel Partnera. Pozostając w temacie partnerstwa, warto dodać m.in., że w lutym miała miejsce integracja TeleCube z platformą do zarządzania voicebotami Talkie.ai, a w listopadzie podpisaliśmy Umowę Partnerską z dostawcą oprogramowania do tworzenia i administrowania sklepem internetowym Sky-Shop.pl

W marcu odbyła się ważna zmiana dotycząca pakietów wirtualnej centrali. Podnieśliśmy ich ceny, ale jednocześnie też atrakcyjność. Dodaliśmy do nich więcej numerów oraz funkcjonalności. Z perspektywy czasu i po analizie skali zainteresowania pakietami możemy stwierdzić, że było to korzystne rozwiązanie dla naszych Klientów.

Na przełomie roku wprowadzaliśmy również wiele ulepszeń dotyczących funkcji i usług TeleCube. Można do nich zaliczyć m.in.

  • Nowe kontrolki pomiarowe parametru ping.
  • Szablony kolorystyczne dla pop-upa w usłudze call back RINGY.
  • Wyświetlanie nazw kontaktów (zapisanych w książce telefonicznej) w billingu i na urządzeniach odbierających połączenia.
  • Wideorozmowy przy użyciu urządzeń wspierających określone kodeki dedykowane dla wideo oraz kodek G722.
  • Możliwość przedłużenia przez Klienta okresu przechowywania nagranych rozmów oraz aktywowania opcji automatycznego przesyłania paczki zarejestrowanych rozmów z danego dnia na swój serwer FTP.
  • Kolejki VIP związane z funkcją kolejkowania, które umożliwiają automatyczne przesunięcie wybranego numeru (wpisanego na dedykowaną listę) na początek kolejki.
  • Bramka SMS jako kolejny bloczek w edytorze schematu centrali (call flow builder) oraz dodanie możliwości umieszczenia emoji w wysyłanych wiadomościach SMS.
  • Aktualizacja (do wersji 1.0.6) naszej aplikacji VoIP na urządzenia desktopowe tj. TeleCube SIP.

Szczególnie dla nas miłe było otrzymywanie Referencji od naszych zadowolonych Klientów.  Z dwoma z nich (agencją SEM/SEO Sempire i przychodnią Premium Medical) przeprowadziliśmy wywiady, które mogliście przeczytać na niniejszym blogu.

Staraliśmy się również ułatwiać Wam pierwsze kroki w poznaniu i wdrożeniu TeleCube. Dlatego też:

  • W sierpniu zaprezentowaliśmy nową, odświeżoną graficznie i bardziej funkcjonalną stronę www. W porównaniu do poprzedniej wersji pojawiły się na niej m.in. takie nowości jak: słownik pojęć, wyszukiwarka oraz podstrona pierwsze kroki.
  • Oferujemy zainteresowanym firmom przeprowadzanie prezentacji naszego narzędzia przy użyciu wideokonferencji lub telekonferencji.
  • Proponujemy obecnym Klientom przeprowadzenie indywidualnego szkolenia, w trakcie którego omawiamy Panel Klienta i pomagamy utworzyć pierwszy schemat centralki telefonicznej.
  • Dokonaliśmy modyfikacji w edytorze schematu centrali, aby uprościć korzystanie z najpopularniejszych funkcji osobom, które budują swój schemat po raz pierwszy.
  • Przygotowaliśmy dla nowych Klientów e-booki, które są im wysyłane drogą mailową.

Ostatnim aspektem niniejszej retrospekcji są zmiany dotyczące lektorów TeleCube. W ich ramach nasza baza polskich lektorów powiększyła się w ciągu roku o kilka nowych osób. Do tego w grudniu dodaliśmy na stronie prezentującej lektorów kolejną sekcję tj. lektorzy zagraniczni. Na omawianej stronie można obecnie przesłuchać próbek głosów lektorów: anglojęzycznych, niemieckich, ukraińskich i hiszpańskich i zlecić nagranie komunikatu na swoją centralkę przez wybranego lektora obcojęzycznego.

Z optymizmem patrzymy w przyszłość

2021 rok już za nami. To był udany rok. Mamy nadzieję, że obecny będzie jeszcze lepszy i sprostamy wyzwaniu podnoszenia naszych wyników oraz wdrażania zaplanowanych projektów.

Przede wszystkim jednak zależy nam na tym, żebyście Wy, nasi Klienci byli zadowoleni z oferowanych przez nas usług oraz mogli zawsze liczyć na nasze wsparcie i merytoryczne doradztwo. Liczymy zatem, że nadal będziecie nam zgłaszać swoje potrzeby, przedstawiać pomysły i sugestie, a tym samym inspirować nas do realizacji kolejnych działań.

Nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu: 221 13 14 15, pod adresem email: info@telecube.pl oraz za pośrednictwem czatu.

Niech to będzie najlepszy Rok!