4 miesiące w TeleCube
Autor: Sandra Żołnierczyk / 11 maja 2021

Podsumowanie ostatnich 4 miesięcy w TeleCube

Po chłodnych i deszczowych dniach nadeszła iście letnia pogoda. Ciesząc się słonecznym, wiosennym dniem spieszymy z podsumowaniem ostatnich czterech miesięcy w TeleCube. Działo się wiele, więc było o czym pisać. Zachęcamy zatem do przeczytania artykułu, by dowiedzieć się jakie nowości od stycznia pojawiły się w TeleCube.

Szablony RINGY

Pod koniec kwietnia wprowadziliśmy pewne udogodnienie dla naszych Klientów, korzystających bądź chcących stworzyć swój pierwszy widget callback RINGY.

Na Panelu Klienta TeleCube, w edytorze treści pop-upu widgetu call back RINGY udostępniliśmy 14 przygotowanych przez nas szablonów kolorystycznych. Można wybrać jedno z proponowanych połączeń barw lub samodzielnie dostosować kolory pasujące do strony, na której ma się znaleźć widget.

Aby skorzystać z szablonu, należy zalogować się do Panelu Klienta TeleCube i wejść w konfigurator wybranego widgetu, dla którego chcemy zastosować szablon (zakładka „TeleCube PRO” > „Ringy – Widget Callback”). W sekcji „Wygląd Widget’u” należy wejść w „Edytor Treści Okienka”. W sekcji „Kolorystyka” można wybrać z rozwijanej listy jeden z 14 proponowanych szablonów lub samodzielnie dostosować barwy. Aby zaimplementować wybrane barwy pop-upu na swojej stronie, należy kliknąć „Zapisz Zmiany”.

Kolorystyka pop-upu widgetu callback RINGY
Edytor widgetu callback RINGY

Wyświetlanie nazw kontaktów

W kwietniu informowaliśmy o udostępnieniu funkcji wyświetlania nazw kontaktów. Nazwy te, dodane do książki telefonicznej, wyświetlane są zarówno w billingu połączeń na Panelu Klienta TeleCube, jak i na urządzeniach, na które kierowane są połączenia.

O funkcji tej wspominaliśmy również w ostatnim artykule na naszym blogu.

Nowe elementy i ceny pakietów

Od 9 kwietnia br. Klienci, rejestrując się na bezpłatne testy naszej wirtualnej centrali, korzystają z nowej oferty pakietowej. Pakiety uległy rozszerzeniu o dodatkowe numery oraz funkcje, które wcześniej dostępne były poza pakietem.

Więcej o tym co zmieniło się w pakietach, można przeczytać na naszym blogu.

Kontrolki pomiarowe PING

W lutym, po przeprowadzonych pracach konserwacyjnych, na naszym Panelu Klienta powitaliśmy odświeżone kontrolki pomiarowe parametru PING. Do istniejących już wcześniej kolorów, podczas zmian dołączyła również nowa, niebieska barwa ikonki.

Czym jest parametr PING? Jak sprawdzić ten parametr dla swoich kont SIP? Co oznaczają poszczególne kolory ikonek? O tym wszystkim pisaliśmy w artykule dostępnym tutaj.

Odrobina statystyk

Statystyki z ostatnich miesięcy napawają nas nie lada optymizmem. Nasza telefonia cały czas cieszy się dużym zainteresowaniem, a ilość połączeń i nowych rejestracji ma tendencję wzrostową.

W miesiącach styczeń-kwiecień odnotowaliśmy około 12% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, w liczbie nowych aktywacji wszystkich naszych usług. Biorąc pod uwagę jedynie aktywacje wirtualnej centrali i pakietu Mini, wzrost wyniósł około 15%. W zestawieniu tym nie uwzględniamy marca, gdyż w marcu 2020 roku wprowadzono liczne ograniczenia oraz pracę zdalną co wpłynęło na rekordowe zainteresowanie telefonią VoIP.

Nasi Klienci w minionych czterech miesiącach generowali znaczny ruch wychodzący. W porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowaliśmy ponad 6% wzrost ilości zrealizowanych połączeń wychodzących. W 2021 odnotowujemy również bardzo dobre wyniki w kwestii liczby wysłanych SMSów. Rekordowym miesiącem pod tym względem był kwiecień, kiedy to użytkownicy telefonii TeleCube wysłali ponad 133 tysiące wiadomości tekstowych.

Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie i korzystanie z naszych usług.

Dołącz do naszego zespołu

Nasz zespół stale rośnie w siłę. Na początku kwietnia dołączyła do nas Ania Walter. Jej opinię o pierwszych tygodniach pracy w TeleCube można przeczytać tutaj.

Nadal poszukujemy nowych pracowników. Szczegóły dotyczące obecnie prowadzonych rekrutacji można znaleźć na naszej stronie w zakładce „Kariera”. Serdecznie zachęcamy do aplikowania.

Zachęcamy do aktywnego korzystania z naszych usług, a my zabieramy się do dalszej pracy nad kolejnymi projektami.

W razie jakichkolwiek pytań nasz dział BOK pozostaje do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu: 221 13 14 15, adresem mailowym: info@telecube.pl oraz poprzez czat.