TeleCube VoIP
Autor: Kamil Pietrasik / 7 czerwca 2019

W jaki sposób Centrum Stomatologicznie korzysta z TeleCube

Niniejszym prezentujemy tekst nadesłany przez Klienta telefonii TeleCube tj. Centrum Stomatologii Estetycznej i Implantologii Perfect Smile Clinic Garnizon. Dziękujemy za tak pozytywne opinie i odczucia. Życzymy czytelnikom bloga miłej lektury.

Skuteczna obsługa klienta to podstawa sukcesu każdej działalności opartej na sprzedaży produktów bądź usług. Dlatego też znaczna część przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług telekomunikacyjnych usprawniających jej wewnętrzną i zewnętrzną komunikację.

Firmy mogą oczywiście korzystać z usług najbardziej popularnych operatorów. Jednak wybór narzędzia stworzonego z myślą o obsłudze firm wydaje się znacznie lepszym rozwiązaniem. W ostatnim czasie na krok taki zdecydowało się Centrum Stomatologii Estetycznej i Implantologii Perfect Smile Clinic Garnizon. Klinika podjęła współpracę z telefonią TeleCube. Jak wygląda taka współpraca, jakie usługi obejmuje i dlaczego warto wziąć ją jako przykład dobrej decyzji biznesowej? O tym wszystkim napiszemy w niniejszym artykule.

Jak skutecznie wykorzystać usługi telefoniczne?

Możliwość uzyskania szybkiego połączenia głosowego z różnymi częściami firmy, jak i sprawnej obsługi klienta poprzez połączenia telefoniczne sprawia, że nawet w małej działalności gospodarczej dostęp do wewnętrznej centrali telefonicznej może okazać się niezastąpiony. Z ofertą tego typu wychodzi do firm właśnie telefonia TeleCube. Oferuje kompleksowe narzędzia obsługi wszystkich rozmów telefonicznych wewnątrz firmy, daje dostęp do numerów telefonicznych polskich i zagranicznych oraz udostępnia wirtualną centralę telefoniczną. Wirtualna centrala posiada takie funkcje jak: IVR, kolejkowanie, fax internetowy, telekonferencje czy nagrywanie rozmów.

W jaki sposób usługi te wykorzystuje Centrum Stomatologii Estetycznej i Implantologii Perfect Smile Clinic Garnizon? Dzięki tanim połączeniom, indywidualnym numerom telefonów i dostępowi do wirtualnej centrali przychodnia może z powodzeniem obsługiwać swoich pacjentów, przyjmując zarówno połączenia przychodzące, jak i wykonując połączenia wychodzące, jednocześnie uniezależniając numer telefonu dla pacjentów od tego dedykowanego do komunikacji wewnętrznej.

Korzystanie z telefonii internetowej w firmie

Telefonia internetowa to przede wszystkim sposób na skuteczne wykorzystanie połączenia z siecią do pozostawania w stałym kontakcie z klientami i komunikacją wewnętrzną firmy z każdego miejsca na świecie. TeleCube pozwala na korzystanie z przydzielonego numeru telefonu za pomocą prostej aplikacji na telefonie lub specjalnego urządzenia. Dlatego też z łatwością można tu być dostępnym pod telefonem nawet w trakcie urlopu czy wyjazdu poza siedzibę firmy. W Centrum Stomatologicznym funkcja ta może okazać się niezwykle przydatna. Daje szansę na obsługę pilnych przypadków nawet wtedy, gdy nikt nie jest już obecny w gabinecie.

Jak zmiana operatora na TeleCube wpłynęła na jakość i zarządzanie usługami telefonicznymi w Perfect Smile?

Wykorzystanie pełnej funkcjonalności oferowanej przez telefonię internetową pozwoliło firmie na rozbudowanie i poprawę komunikacji z klientami, jednocześnie zwiększając efektywność komunikacji wewnętrznej, a wszystko to w kosztach znacznie niższych, niż w przypadku ofert standardowych operatorów – mówi Marek Markiewicz Kierownik Medyczny zespołu Perfect Smile Clinic Garnizon.

Obsługa firm wymaga zupełnie innego podejścia niż obsługa klientów indywidualnych. Na przykładzie gabinetu dentystycznego widać, że najlepiej wybrać do tego doświadczonych specjalistów.