Podsumowanie marca 2022 w TeleCube
Autor: Sandra Żołnierczyk / 7 kwietnia 2022

Dużo nowego w TeleCube czyli podsumowanie marca

Czas leci nieubłaganie i za nami już marzec. Miniony miesiąc obfitował w liczne nowości w TeleCube. Podsumujmy więc wspólnie, co się wydarzyło. Zachęcamy do lektury.


Odrobina statystyk na dobry początek

Nie będziemy zanudzać zbytnio szczegółowymi statystykami, by sprawnie przejść do nowości.

W marcu bieżącego roku, w porównaniu z marcem roku ubiegłego, odnotowaliśmy znaczny wzrost zarówno ilości połączeń wychodzących, jak i wysłanych wiadomości SMS za pośrednictwem naszej telefonii.

W przypadku połączeń wzrost wyniósł blisko 78%, a ilość wysłanych SMSów wzrosła o 61%.

Aktualizacja aplikacji TeleCube SIP

W marcu udostępniliśmy aktualizację naszej desktopowej aplikacji do realizacji połączeń – TeleCube SIP. Aktualna wersja 1.0.7 dostępna jest do pobrania tutaj.

Wszystkich, którzy jeszcze nie korzystają z naszej aplikacji, zachęcamy do jej przetestowania na swoim komputerze.

Zmiany w widgecie callback Ringy

Widget callback Ringy zyskał w marcu nowe kształty. Sam przycisk może teraz przybrać również kształt koła, a pop-up zaokrąglenie rogów. Zastosowanie wprowadzonych zmian nada świeżości i lekkości posiadanym widgetom.

Aby zmienić kształty, wystarczy zalogować się do swojego Panelu Klienta i wejść kolejno w zakładki „Rozbudowa Centrali” > „Ringy – Widget Callback”, a po wejściu w ustawienia widgetu przejść do działu „Wygląd widgetu”. Kształt przycisku można zmienić, wybierając odpowiedni z listy przy „Wybierz kształt”. Zaokrąglenie pop-upu można nadać, przechodząc do „Edytora Treści Okienka”, klikając odpowiedni buton i wybierając odpowiedni kształt okienka z listy.

Przypominamy również o dostępności gotowych szablonów kolorystycznych. Może któraś z oferowanych propozycji idealnie wpasuje się w kolorystykę Waszej strony.

Sterowanie częstotliwością komunikatu o miejscu w kolejce

Dodaliśmy do mechanizmu kolejek nową funkcjonalność. Jest to możliwość sterowania częstotliwością pojawiania się komunikatu o zajmowanym miejscu w kolejce. Opcja dostępna jest w edytorze elementu kolejki Twojego schematu wirtualnej centrali telefonicznej w sekcji „Ustawienia zaawansowane” > „Przyjmowanie do Kolejki”, po zaznaczeniu checkboxu przy „Podaj miejsce w kolejce”. Odstęp między komunikatami można ustalić w przedziale od 30 sekund do 1 godziny.

Ustawienie częstotliwości komunikatu o miejscu w kolejce
Ustawienie częstotliwości komunikatu o miejscu w kolejce

Nowe aparaty telefoniczne już w ofercie

Nastąpiły zmiany w ofercie urządzeń, które można u nas zakupić. Szeroka baza sprzętu telekomunikacyjnego została wzbogacona o 4 nowe aparaty. Są to:

  • Grandstream DP750 + słuchawka DP720
  • Snom M325
  • Alcatel- Lucent H2/H2P
  • Alcatel- Lucent M3

Z pełną ofertą urządzeń można zapoznać się na naszej stronie w zakładce „Oferta” > „Urządzenia VoIP”.

Nowe numery zagraniczne

W marcu poszerzyliśmy również ofertę numerów zagranicznych o nowe destynacje oraz przywróciliśmy kilka w ostatnim czasie niedostępnych kierunków.

Z pełną ofertą numerów zagranicznych wraz z cennikiem oraz dodatkowymi wymaganiami można zapoznać się na naszej stronie w zakładce „Oferta” > „Numery zagraniczne”.

Informacja o numerach platynowych łatwiej dostępna z Panelu Klienta

W zakładce „Wirtualna Centrala” > „Numery Telefonów” dodaliśmy sekcję Numery Platynowe.  W ten sposób zwiększyliśmy dostępność informacji o najładniejszych polskich numerach stacjonarnych i komórkowych oferowanych przez TeleCube oraz o sposobie ich pozyskania.

Poradniki i tutoriale na Panelu Klienta

Wszystkie wartościowe materiały, które usprawnią korzystanie z naszych usług zamieściliśmy w dwóch nowych dedykowanych podzakładkach w zakładce „Pomoc” na Panelu Klienta TeleCube. Można znaleźć tam poradniki w formie e-booków oraz tutoriale w formie wideo. Zakładki będą systematycznie uzupełniane o kolejne materiały. Już teraz wśród nich można znaleźć między innymi instrukcję konfiguracji aparatów Grandstream oraz Gigaset.

Pracownik poszukiwany

Nasz zespół stale się powiększa, by rozwijać oferowane już usługi, ale również pracować nad nowymi narzędziami. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Front-End Developera.

Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będą między innymi prace programistyczne w obszarze front-endu mające na celu stworzenie nowej platformy (nowej usługi) dla Klientów TeleCube.

Ze szczegółami oferty pracy można zapoznać się na naszej stronie w zakładce „O nas” > „Kariera”.

Zachęcamy do aplikowania! Może to na Ciebie czeka miejsce w naszym zespole 🙂

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji poprzez czat, telefon (221 13 14 15) lub email (info@telecube.pl).

Dodatkowo oferujemy indywidualną lub grupową prezentację live (poprzez wideokonferencję lub telekonferencję) naszych usług i możliwości wirtualnej centrali. Prezentację możemy dostosować do Twoich potrzeb. Wystarczy wcześniej skontaktować się z nami i poinformować nas, o czym chciałbyś porozmawiać lub czego się od nas dowiedzieć. Więcej informacji na prezentacji live znajdziesz na stronie: www.telecube.pl/prezentacja