Autor: Sandra Żołnierczyk / 9 listopada 2021

Co nowego w TeleCube, czyli podsumowanie ostatnich tygodni

Listopad w pełni, a liście spadające z drzew tworzą za oknem kolorowy dywan. Tymczasem z kubkiem gorącej herbaty w dłoni zachęcamy do przeczytania krótkiego podsumowania minionych tygodni w TeleCube.

Bramka SMS na Twojej centralce

Niedawno informowaliśmy o wzbogaceniu naszego narzędzia do budowania schematów centrali o dodatkowy bloczek. Jest nim Bramka SMS. Dodając ją do swojego schematu, możliwa będzie realizacja automatycznej wysyłki wiadomości SMS po napotkaniu tego elementu podczas połączenia z Twoją infolinią.

Pomimo tego, że element ten jest dość rozbudowany pod kątem możliwości, to jednocześnie jest on prosty w konfiguracji i obsłudze. Bramkę SMS możesz umieścić w dowolnym miejscu swojego schematu. Kiedy połączenie trafi na ten element, automatycznie zostanie uruchomiona procedura wysłania SMSa, zgodna z wcześniej nadanymi przez Ciebie ustawieniami.

Do głównych funkcji Bramki SMS umieszczonej w schemacie centrali należą:

– możliwość ustawienia opóźnienia w wysłaniu wiadomości;

– lista odbiorców, dzięki której możesz zdecydować czy SMS ma być wysłany do osoby dzwoniącej, czy do innych osób, np. pracowników;

– możliwość rozróżnienia numeru dzwoniącego, co zapobiegnie kilkukrotnemu wysyłaniu wiadomości na ten sam numer, jeśli połączenie zapętli się i kilkukrotnie trafi na element Bramki;

– dwie możliwości wysyłki wiadomości: o dynamicznej treści (wyłącznie za pomocą API TeleCube) lub stałej, wcześniej ustalonej treści.

SMS na e-mail

Pod koniec października wprowadziliśmy zmiany w usłudze SMS na Email. Obecnie adres mailowy ustawiony w zakładce „Bramka SMS” > „SMS na Email” jest domyślnym adresem, na który będą wysyłane wszystkie SMSy, w tym również te przychodzące na numery komórkowe. Wcześniej konieczne było ustawianie adresu mailowego dla każdego numeru oddzielnie.

Możliwość ustalenia indywidualnych adresów mailowych, na które mają być przekazywane wiadomości SMS, nadal jest dostępna. Odrębne adresy można przypisać, wchodząc kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Numery Telefonu” > „Zarządzaj numerami”.

Otrzymujemy kolejne Referencje od zadowolonych Klientów

W ostatnim czasie napłynęły do nas kolejne listy referencyjne, za które bardzo dziękujemy.

Wszystkie otrzymane opinie udostępniamy na naszej stronie. Do tej licznej listy w minionych tygodniach dołączyły firmy:

– Gold Finance Sp. z o.o.,

– Stowarzyszenie Misericordia w Zabrzu,

– Viper Sp. z o.o.,

– Izba Rzemieślnicza w Łodzi.

Otrzymaliśmy również referencje od firmy SEMPIRE, która oprócz wystawienia opinii zgodziła się udzielić nam wywiadu, z którym można zapoznać się na naszym blogu.

Jeśli również chcesz wystawić Referencje naszej firmie, zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym: marketing@telecube.pl.

Promocja „Listopadowa Centralka”

5 listopada wystartowała kolejna promocja w TeleCube. Obowiązuje ona do 30 listopada 2021 r. i jest skierowana do firm, które jeszcze nie miały okazji przetestować naszych usług. Rejestrując się na bezpłatny okres próbny wirtualnej centrali TeleCube, w okresie trwania promocji „Listopadowa Centralka”, po zakończeniu testów można uzyskać 15% rabatu na stały miesięczny abonament za testowany pakiet. Podczas rejestracji należy podać Kod rabatowy, dostępny na stronie promocji. Więcej szczegółów zamieściliśmy na naszej stronie oraz w Regulaminie promocji „Listopadowa Centralka”.

A już niebawem kolejne nowości w TeleCube. Zachęcamy więc do śledzenia nas na Facebooku, LinkedIn oraz Twitterze, aby nie umknął żaden ważny news.

W razie jakichkolwiek pytań bądź sugestii nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu: 221 13 14 15, pod adresem email: info@telecube.pl oraz za pośrednictwem czatu.