Wiadomosci-SMS

Bramka SMS jako element schematu wirtualnej centrali

wiadomości SMS wprost z Twojej centralki

Co to jest?

„Bramka SMS” jako element schematu wirtualnej centrali to rozwiązanie, które umożliwi automatyczne wysyłanie wiadomości po natrafieniu przez osobę dzwoniącą na ten element podczas połączenia z Twoją infolinią.

Jakie są koszty?

Korzystanie z elementu „Bramka SMS” na Twojej centralce samo w sobie jest bezpłatne. Jest to jedna z funkcji, zastosowanych aby usprawnić działanie Twojej infolinii.

Opłatom podlega jedynie wysyłanie wiadomości*. Dla wysyłki wiadomości SMS są to ceny:

– 9 gr netto / SMS w przypadku wysyłki SMS Standard z losowym polem nadawcy,

– 16 gr netto / SMS w przypadku wysyłki SMS Premium z własnym alfanumerycznym polem nadawcy (nazwą) lub dedykowanym 9‑cyfrowym numerem komórkowym z puli TeleCube.

Jeśli posiadasz umowę okresową (postpaid) na pakiet Mini lub dowolny pakiet E-centrali możesz skorzystać z miesięcznej puli bezpłatnych SMSów. Liczba SMSów zależy od danego pakietu. Przykładowo: W pakiecie Start możesz wykorzystać do 111 SMSów / mc, ale w pakiecie Elite nawet do 888 SMSów / mc (podana liczba dotyczy SMSów w cenie 9 gr netto / 1 SMS).

Jak dodać element?

Aby dodać element do już istniejącego schematu zaloguj się do swojego Panelu Klienta TeleCube, a następnie wybierz kolejno zakładki „Wirtualna Centrala” > „Moje Centrali”. Wejdź w opcję edycji wybranego schematu klikając przy nim ikonkę ołówka.

Kliknij symbol zielonego plusa aby rozwinąć listę elementów. Wybierz „Bramka SMS” aby ją dodać.

W wyświetlonym pop-upie dostosuj ustawienia elementu.

Rozpocznij od nadania nazwy oraz wyboru pola nadawcy, które będzie wyświetlane odbiorom wiadomości. Jeśli chcesz aby wiadomość była wysyłana z opóźnieniem, ustal jego czas. Pozostawienie wartości „0:00:00” będzie skutkować natychmiastową wysyłką wiadomości.

Nadawanie nazwy i wybór pola nadawcy

Następnie wprowadź numery odbiorców wiadomości, np. numery Twoich pracowników. Jeśli wiadomość ma trafić do osoby, która połączyła się z Twoją infolinią i natrafiła na ten element centralki, zaznacz pole przy „Wyślij wiadomość również do osoby dzwoniącej?”. Aby uniknąć wysyłki wielu wiadomości do tego samego odbiorcy, jeśli np. połączenie zapętliło się natrafiając kilkukrotnie na element „Bramka SMS”, zaznacz checkbox przy „Wyślij tylko jeden SMS w ramach jednego połączenia”.

Dodawanie numerów odbiorców

Jeśli przewidujesz wysyłać wiadomości o stałej treści, wpisz tekst w odpowiednim polu.

Stała treść wiadomości

W przypadku jeśli wiadomości mają mieć dynamiczną treść konieczne jest posiadanie rozszerzenia API TeleCube. Aby wiadomości wysyłały się poprawnie należy uzupełnić wymagane pola.

Treść dynamiczna z API
Nazewnictwa poł w API

*Ceny za wysłanie powiadomienia SMS są zgodne z cennikiem wiadomości SMS w TeleCube. Więcej o wiadomościach SMS przeczytasz tutaj.