Wirtualna Centrala Telefoniczna (zwana również centralą w chmurze) opiera się na telefonii internetowej (VoIP), a do jej prawidłowego działania konieczne jest stabilne łącze internetowe. Rozwiązanie to usprawnia i automatyzuje komunikację telefoniczną z Twoimi Klientami oraz pomiędzy Twoimi pracownikami, a przy tym jest intuicyjne i łatwe do wdrożenia. Dzięki swoim licznym funkcjom pomoże Ci w bezproblemowy sposób zarządzać połączeniami w Twojej firmie, sprawować nad nimi stałą kontrolę, analizować je, gdziekolwiek jesteś oraz zautomatyzować wybrane działania związane z połączeniami telefonicznymi bądź SMSami.
•
Bez względu na to czy pracujesz stacjonarnie w biurze czy zdalnie w domu bądź innym miejscu, możesz korzystać z Twojego numeru firmowego i w pełni kontrolować wszystkie realizowane połączenia, zarówno z Klientami jak i wewnątrz firmy. Połączenia możesz wykonywać tak, jak Tobie najwygodniej, korzystając np. z telefonu komórkowego z aplikacją VoIP, laptopa (lub komputera stacjonarnego) ze słuchawkami i darmową aplikacją TeleCube SIP albo telefonu VoIP (przewodowego lub bezprzewodowego).
•
Przenieś do TeleCube swoje dotychczasowe numery stacjonarne lub wybierz numery (polskie lub zagraniczne) z puli TeleCube. Możesz u nas nabyć również bardzo łatwe do zapamiętania numery platynowe.
Przeniesienie numeru jest bardzo proste. Wystarczy złożenie u nas wniosku, a wszystkimi formalnościami zajmiemy się my, jako Operator. Przeczytaj więcej o możliwości przeniesienia numerów do TeleCube.
Skorzystaj z kompleksowego, innowacyjnego rozwiązania jakim jest Wirtualna Centrala TeleCube. Przenieś swoje numery i ciesz się nowym, niższym abonamentem telefonicznym (Ważne! Rozmowy w sieci TeleCube są darmowe, a połączenia zewnętrzne kosztują od 5 gr netto / minutę).
•
Wybrane możliwości wirtualnej centrali