Piszą o nas

Efektywna telefonia dla biznesu

„Dzięki wirtualnej centrali można zastosować w firmie komunikaty powitalne (istnieje możliwość przygotowania ich za darmo, przy użyciu wirtualnego lektora…"

RINGY – widget, który rozwinie Twój biznes

„Na polskim rynku pojawiła się nowa usługa typu call back, o nazwie RINGY, którą oferuje telefonia TeleCube.pl."
Data: 01.06.2018

RINGY – nowa usługa callback w telefonii TeleCube

„Usługa callback o nazwie RINGY polega na dodaniu na swojej stronie internetowej widżetu w formie przycisku, którego naciśnięcie spowoduje pojawienie się formularza,…"

Efektywna automatyzacja telefonicznej obsługi Klienta

„Gdy chcemy przekonać się czy konkretny konsultant, prawidłowo prowadzi rozmowę, możemy wykorzystać funkcję „nagrywanie rozmów” i odsłuchiwać rejestrowane…"

Sprawdzamy usługi voip razem z telecube.pl

„Wirtualna centrala ma za zadanie, zarządzanie usługami telefonicznymi i połączeniami w Twojej firmie. Centrala łączy urządzenia przy użyciu których Twoi pracownicy i współpracownicy…"

Wirtualna centrala, must have nowoczesnego działu sprzedaży i obsługi klienta

„Za pomocą telefonii internetowej i wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube.pl, każda firma, nawet mikro i małe przedsiębiorstwo, może…"
Data: 02.01.2018

RIPH w Gliwicach i AZS AWF Warszawa nowymi Klientami telefonii TeleCube.pl

 „Telefonia internetowa TeleCube.pl stale powiększa portfolio swoich Klientów. W ostatnich dniach z jej usług zdecydowały się skorzystać kolejne…"
Data: 03.10.2017

Telefonia dla nowoczesnej firmy

„Mając numer w telefonii VoIP, możemy się nim posługiwać zarówno przy użyciu telefonu komórkowego, komputera stacjonarnego,…"