Zespół pracujący nad projektem
Autor: Kamil Pietrasik / 1 września 2016

Zmiany na Panelu Klienta…na ostatniej prostej

W ostatnich tygodniach bardzo intensywnie pracujemy nad udoskonaleniem naszego Panelu Klienta, a o zmianach staramy się Was na bieżąco informować. Pomimo okresu wakacyjnego, nie zwolniliśmy tempa i kolejne zakładki zyskały nową szatę graficzną oraz funkcjonalności. O tym, w telegraficznym skrócie piszemy poniżej.

Co do funkcjonalności / udogodnień / widgetów

W zakładce „Statystyki z Kolejek” można teraz wyselekcjonować połączenia:

  • które nie były odebrane, w żadnej z kolejek,
  • zgodnie z „czasem oczekiwania” na ich odebranie, możemy zatem wybrać połączenie, które zostały odebrane np. w przedziale od 0 do 30 sekund lub innym, przy czym minimalna jednostka to 30 sekund, a maksymalna 90 minut.
Statystyki z kolejek na Panelu TeleCube
Statystyki z kolejek na Panelu TeleCube

W sekcji „Konta SIP (wewnętrzne)”, po wyborze przy danym koncie „Edytuj Ustawienia Konta SIP”, dodaliśmy blok „Opcje zaawansowane”, w którym można wybrać, odpowiedni protokół transportowy (UDP lub TCP), tryb (rejestracyjny bądź P2P) oraz użyć odpowiednich ustawień dla połączeń międzynarodowych, np. podanie kodu PIN przed realizacją połączenia wychodzącego.

Panel TeleCube numery wewnętrzne opcje zaawansowane
Opcje zaawansowane numerów wewnętrznych na Panelu TeleCube

W zakładce „Zarządzaj Bezpieczeństwem” i wyborze „Włącz filtrowanie według adresacji IP” po wpisaniu konkretnego adresu zostaje stworzony bloczek z adresem IP oraz odpowiadającą mu nazwą i flagą Państwa.

Zarządzanie bezpieczeństwem adresy IP panel TeleCube
Zarządzanie bezpieczeństwem – bezpieczne adresy IP na Panelu TeleCube

Dodatkowo powstały dwie odrębne zakładki „Pole nadawcy” oraz „SMS na Email” funkcjonujące w ramach „Bramka SMS”.

Nowy design zyskały, oprócz wymienionych, następujące zakładki:

  • „Zespoły (Grupy) Telefonów”,
  • w ramach Bramka SMS: „Skrzynka odbiorcza”, „Pole nadawcy”, „Integracja API”, „Szablony” oraz
  • dotyczące Wirtualnego faksu: „Skrzynka odbiorcza” i „Ustawienia faks”.

Mamy nadzieję, że zastosowane zmiany Wam się spodobają. Oczywiście w przypadku jakichkolwiek uwag bardzo prosimy o ich zgłaszanie na nasz adres mailowy: info@telecube.pl.

Do 2-3 tygodni planujemy wprowadzenie ostatecznych korekt na Panelu, o czym nie omieszkamy poinformować.