Praca z domu z TeleCube
Autor: Sandra Żołnierczyk / 17 marca 2020

Zamów rozmowę SMSem za pośrednictwem TeleCube

W związku z obecnie panującą sytuacją w Polce i na świecie, wielu z nas pracuje teraz z domu. W tym czasie jednym z popularniejszych środków komunikacji z Klientami jest telefon. Aby Twoi pracownicy mogli prezentować się numerem firmowym, nie posiadając swoich odrębnych kont SIP, TeleCube wprowadza nową funkcję – zamawianie rozmów poprzez wiadomość SMS lub wdzwonienie się. Dzięki niej Twoi pracownicy, pracując w trybie Home Office, będą mogli realizować połączenia ze swoich prywatnych telefonów, prezentując się wybranym przez Ciebie numerem należącym do Twojej firmy. 

Jeśli cała Twoja firma, w tym niełatwym dla wszystkich czasie, pracuje zdalnie a chcesz, aby Twoi konsultanci nadal realizowali połączenia prezentując się wybranym przez Ciebie numerem, polecamy nową możliwość. Dzięki opcji “Rozmowa na SMSa / Wdzwoń się” możesz zamawiać połączenia przez naszą telefonię a my połączymy Cię ze wskazanym numerem, prezentując jeden z Twoich numerów w TeleCube. 

Czym jest Rozmowa na SMSa 

“Rozmowa na SMSa / Wdzwoń się” to nowa możliwość pozwalająca zamówić rozmowę poprzez wiadomość SMS lub wdzwaniając się na podany przez TeleCube numer. Po dodaniu do listy upoważnionych numerów, które mogą korzystać z tej funkcji, oraz przypisaniu im numerów, którymi mają się prezentować, można zamawiać zestawienie rozmowy między wybranymi numerami oraz realizować połączenia. 

Jak skorzystać 

Celem skorzystania z usługi zaloguj się do swojego Panelu Klienta TeleCube. Następnie wejdź kolejno w zakładki “TeleCube PRO” > “Rozmowa na SMSa / Wdzwoń się”. 

Zamów rozmowę przez SMSa
Zamów rozmowę przez SMSa

Następnie dodaj uprawnione numery telefonu, które będą mogły skorzystać z rozwiązania. W tym celu kliknij butonik “Upoważnij (dodaj) numer”.

Dodaj upoważniony numer -zamawianie rozmów w TeleCube
Dodaj upoważniony numer -zamawianie rozmów w TeleCube

W wyświetlonym pop-upie wprowadź nazwę dla upoważnionego kontaktu oraz numer telefonu.

Jeżeli chcesz wysłać na podany numer instrukcję korzystania z usługi zaznacz checkbox “Wyślij wiadomość SMS na ww. numer z instrukcją?”.

Wyślij instrukcję SMSem - zamawianie rozmów w TeleCube
Wyślij instrukcję SMSem – zamawianie rozmów w TeleCube

W kolejnym kroku wybierz z listy jeden ze swoich numerów, który zobaczy odbiorca połączenia. Możesz również wybrać numer zastrzeżony. Lecz wtedy odbiorca nie powiąże numeru z Twoją firmą i w razie potrzeby nie będzie mógł oddzwonić.

Lista numerów - zamów rozmowę TeleCube
Lista numerów – zamów rozmowę TeleCube

Aby dodatkowo zabezpieczyć usługę możesz opcjonalnie przypisać kod PIN. Będzie on konieczny do wprowadzenia zamawiając połączenia SMSem lub podczas wdzwaniania się.

Jeśli wprowadziłeś już wszystkie informacje o upoważnionym numerze, zapoznaj się ze zgodą dotyczącą obciążenia Twojego konta kosztami realizowanych rozmów.  

Koszt minuty połączenia będzie naliczony zgodnie z Twoim cennikiem, tj. 11,0 gr / minutę netto (13,5 gr / minutę brutto). Kwota ta zostanie dodatkowo powiększona o stawkę minutową za połączenia ze wskazanym (w treści zamówionego połączenia) numerem.

Następnie zaznacz checkbox jeżeli wyrażasz zgodę na pobieranie opłat i kliknij “Zapisz”.

Zgoda na obciążenie konta - zamawianie rozmów w TeleCube
Zgoda na obciążenie konta – zamawianie rozmów w TeleCube

Jak zamówić rozmowę SMSem 

W celu zamówienia rozmowy SMSem, z upoważnionego numeru wyślij wiadomość na numer: +48 799 366 599. W treści podaj numer, z którym chcesz się połączyć. Jeżeli na etapie dodawania upoważnionego numeru wprowadziłeś kod PIN, podaj go w treści wiadomości przed numerem osoby, z którą chcesz rozmawiać, oddzielając go spacją, np. 1234 +48221131415. 

Jak wdzwonić się, aby zrealizować rozmowę 

Jeżeli preferujesz realizację połączenia poprzez wdzwonienie się, zadzwoń z upoważnionego numeru na dedykowany numer, tj.  +48 799 366 599. Jeżeli przypisałeś kod PIN zostaniesz poproszony o jego podanie. A w dalszym kroku o podanie numeru docelowego, z którym chcesz się połączyć.  

Po zakończeniu rozmowy przez odbiorcę możesz nawiązać połączenie z kolejnym numerem bez rozłączania się. W tym celu kliknij dwa razy symbol kratki (##) i wprowadź następny numer docelowy.  

Zachęcamy do testowania nowego rozwiązania i dzielenia się spostrzeżeniami. 

W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Zapraszamy do kontaktu na czacie, pod adresem email: info@telecube.pl oraz pod numerem: 221 13 14 15.  

W najbliższy czwartek na naszym blogu ukaże się artykuł, w którym napiszemy o innych narzędziach TeleCube wspierających pracę zdalną. Już teraz zachęcamy Cię do jego lektury.