Plany na 2020 rok w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 3 stycznia 2020

Retrospekcja i przyszłość TeleCube, czyli żegnamy stary i witamy nowy rok

2019 rok był podobnie jak wcześniejszy niezwykle pomyślny i jego podsumowanie napawa nas dumą i pozwala z optymizmem patrzeć na rok 2020. O tym co wydarzyło się w minionych 12 miesiącach oraz jakie mamy plany na obecny już rok, piszemy w poniższym artykule.

Jak świętowaliśmy dziesięciolecie firmy i rozwijaliśmy nasze usługi – podsumowujemy 2019 rok w TeleCube

Miniony rok był wyjątkowy przede wszystkim z jednego powodu. Obchodziliśmy w jego trakcie dziesięciolecie powstania naszej firmy. Tak, Claude ICT Poland sp. z o.o. (a wcześniej Claude ICT Poland Tomasz Dworakowski) może pochwalić się już pierwszym okrągłym jubileuszem.

Z tego tytułu zorganizowaliśmy w drugiej połowie roku kilka rocznicowych promocji zarówno dla naszych obecnych jak i przyszłych Klientów. Nasza firma mogła z kolei uczcić jubileusz, uczestnicząc w imprezie integracyjnej, która odbyła się w jednym z gliwickich lokali.

Film z opiniami naszych Klientów

Dziesięciolecie firmy było też przyczynkiem do realizacji filmu, w którym nasi Klienci wypowiadali się na nasz temat. Było nam niezmiernie miło usłyszeć wiele pozytywnych opinii i miłych słów zarówno o samej usłudze TeleCube jak i jej pracownikach (film można zobaczyć, klikając tutaj).

Nowe rozwiązania

Świętowanie to oczywiście miły okres. Ale nie zapominaliśmy o tym, by iść ciągle do przodu i wzbogacać naszą ofertą. Bo tego właśnie oczekują nasi Klienci.

W przeciągu roku pojawiło się zatem kilka nowych rozwiązań, wśród których warto wymienić:

  • szybkie kopiowanie ustawień centralki (jednym kliknięciem),
  • możliwość zabezpieczenia swojego konta przed logowaniem się z nieautoryzowanych adresów IP czy poza wyznaczonymi godzinami dostępu (ograniczenie dostępu do Panelu Klienta w poszczególnych dniach i przedziałach czasowych),
  • opcja dwupoziomowego uwierzytelnianie 2FA,
  • autoodpowiedź na wiadomość SMS,
  • powiadomienia SMS o nieodebranych połączeniach,
  • ulepszone filtrowanie nieodebranych połączeń w kolejkach,
  • poszerzenie listy lektorów realizujących nagrania do centralek telefonicznych (zapowiedzi, komunikaty powitalne), w tym dodanie nowej grupy lektorów tzw. VIP, w której znajdują się znane i popularne osoby.

Gdyby niektóre z ww. propozycji nie były Wam jeszcze znane, to zapraszamy do bliższego zapoznania się z nimi. Pisaliśmy o większości z nich w artykułach na naszym blogu.

Roczne statystyki

Teraz trochę rocznych statystyk (porównawczych, w stosunku do 2018 r.), które pokazują, że nasze obwieszczane wszem wobec, zadowolenie z minionego roku, nie jest li, tylko ogólnym sloganem, lecz jest poparte twardymi danymi.

  • Liczba aktywnych użytkowników wzrosła o 14%.
  • Łączny czas trwania połączeń wychodzących wzrósł o 41%.
  • Łączna ilość SMS-ów wychodzących wzrosła o 14%.
I jeszcze więcej…

W 2019 roku poszerzyliśmy także liczbę naszych partnerów, którzy wspomagają nas w pozyskiwaniu nowych Klientów. Jesteśmy im za to bardzo wdzięczni!

Jak co roku byliśmy również obecni na biznesowych eventach, co umożliwiło nam spotkanie się face to face zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi. Mieliśmy swoje stoiska wystawiennicze m.in. na targach ETradeShow w Warszawie oraz Biznes Expo, realizowanych w Katowicach w ramach Europejskiego Kongresu MŚP.

Warto także wspomnieć, że pięcioosobowy team biegaczy TeleCube wystąpił po raz pierwszy w cyklicznej imprezie Katowice Business Run, która zgromadziła ponad 3600 uczestników. Szczytny cel, świetna organizacja i zabawa oraz walor integracyjny przemawiają za tym, żeby w obecnym roku również wziąć w niej udział.

Wspomnieliśmy na początku artykułu o filmie promocyjnym. Filmów jednak w tym roku zrealizowaliśmy więcej. Były to głównie tutoriale, dzięki którym nasi Klienci mogli w formie wideo zapoznać się z wybranymi przez nas rozwiązaniami. Oczywiście wszystkie produkcje można zobaczyć na naszym kanale YouTube.

I na koniec podsumowania roku jeszcze informacja o zakładce, która się pojawiła na naszej stronie www, a mianowicie „Referencje”. Możecie w niej zobaczyć, kto nas poleca oraz przeczytać, jaką ma o nas opinię. Jedną z referencji, wystawił nam Pan Michał Wsiołkowski z Fundacji Dominikański Ośrodek Liturgiczny. Poniżej prezentujemy jej fragment, który szczególnie przypadł nam do gustu:

„Przez ostatnie półtorej dekady naszego działania mieliśmy okazję testować różne usługi telekomunikacyjne dostępne na polskim rynku, starając się najlepiej dobrać je do naszych potrzeb. Dopiero jednak TeleCube spełnia wszystkie nasze oczekiwania i odpowiada na realne potrzeby.”

Za takie rekomendacje zawsze jesteśmy bardzo wdzięczni i motywują nas one do kolejnych działań. A gdy już o nich mowa to warto napisać, co planujemy zrealizować w obecnym roku.

Rok pełen wyzwań – nasze plany na kolejne 12 miesięcy

W odróżnieniu od minionego roku (który w kwestii zatrudnienia można określić jednym słowem „stabilizacja”) w 2020 mamy zamiar zwiększyć liczbę naszych pracowników. Jeśli zatem chciałbyś pracować w naszej firmie śledź na bieżąco ogłoszenia rekrutacyjne TeleCube. Może to właśnie Ty zasilisz wkrótce nasz team?

Przymierzamy się również do kontynuowania działań, które tak dobrze się sprawdzały m.in. w latach 2017-2018. Mamy na myśli prowadzenie prelekcji/szkoleń w ramach konferencji czy spotkań biznesowych.

To tylko cząstka naszych planów. Zatem nie rozpisujemy się już więcej, tylko zabieramy do pracy. Abyśmy z naszych obietnic mogli się już niebawem pozytywnie i z podniesionym czołem rozliczyć.