Zamów rozmowę SMSem za pośrednictwem TeleCube
W związku z obecnie panującą sytuacją w Polce i na świecie, wielu z nas pracuje teraz z domu. W tym czasie jednym z popularniejszych środków komunikacji z Klientami jest telefon. Aby Twoi pracownicy mogli prezentować się numerem firmowym, nie posiadając swoich odrębnych kont SIP, TeleCube wprowadza nową funkcję – zamawianie rozmów poprzez wiadomość SMS lub wdzwonienie się. Dzięki niej Twoi pracownicy, pracując w trybie Home Office, będą mogli realizować połączenia ze swoich prywatnych telefonów, prezentując się wybranym przez Ciebie numerem należącym do Twojej firmy.
Jeśli cała Twoja firma, w tym niełatwym dla wszystkich czasie, pracuje zdalnie, a chcesz, aby Twoi konsultanci nadal realizowali połączenia, prezentując się wybranym przez Ciebie numerem, polecamy nową możliwość. Dzięki opcji “Rozmowa na SMSa / Wdzwoń się” możesz zamawiać połączenia przez naszą telefonię, a my połączymy Cię ze wskazanym numerem, prezentując jeden z Twoich numerów w TeleCube.
“Rozmowa na SMSa / Wdzwoń się” to nowa możliwość pozwalająca zamówić rozmowę poprzez wiadomość SMS lub wdzwaniając się na podany przez TeleCube numer. Po dodaniu do listy upoważnionych numerów, które mogą korzystać z tej funkcji, oraz przypisaniu im numerów, którymi mają się prezentować, można zamawiać zestawienie rozmowy między wybranymi numerami oraz realizować połączenia.
Celem skorzystania z usługi zaloguj się do swojego Panelu Klienta TeleCube. Następnie wejdź kolejno w zakładki “TeleCube PRO” > “Rozmowa na SMSa / Wdzwoń się”.
Następnie dodaj uprawnione numery telefonu, które będą mogły skorzystać z rozwiązania. W tym celu kliknij buton “Upoważnij (dodaj) numer”.
W wyświetlonym pop-upie wprowadź nazwę dla upoważnionego kontaktu oraz numer telefonu.
Jeżeli chcesz wysłać na podany numer instrukcję korzystania z usługi zaznacz checkbox „Wyślij wiadomość SMS na ww. numer z instrukcją?”.
W kolejnym kroku wybierz z listy jeden ze swoich numerów, który zobaczy odbiorca połączenia. Możesz również wybrać numer zastrzeżony. Lecz wtedy odbiorca nie powiąże numeru z Twoją firmą i w razie potrzeby nie będzie mógł oddzwonić.
Aby dodatkowo zabezpieczyć usługę, możesz opcjonalnie przypisać kod PIN. Będzie on konieczny do wprowadzenia zamawiając połączenia SMSem lub podczas wdzwaniania się.
Jeśli wprowadziłeś już wszystkie informacje o upoważnionym numerze, zapoznaj się ze zgodą dotyczącą obciążenia Twojego konta kosztami realizowanych rozmów.
Koszt minuty połączenia będzie naliczony zgodnie z Twoim cennikiem, tj. 11,0 gr / minutę netto (13,5 gr / minutę brutto). Kwota ta zostanie dodatkowo powiększona o stawkę minutową za połączenia ze wskazanym (w treści zamówionego połączenia) numerem.
Następnie zaznacz checkbox jeżeli wyrażasz zgodę na pobieranie opłat i kliknij “Zapisz”.
W celu zamówienia rozmowy SMSem, z upoważnionego numeru wyślij wiadomość na numer: +48 799 366 599. W treści podaj numer, z którym chcesz się połączyć. Jeżeli na etapie dodawania upoważnionego numeru wprowadziłeś kod PIN, podaj go w treści wiadomości przed numerem osoby, z którą chcesz rozmawiać, oddzielając go spacją, np. 1234 +48221131415.
Jeżeli preferujesz realizację połączenia poprzez wdzwonienie się, zadzwoń z upoważnionego numeru na dedykowany numer, tj. +48 799 366 599. Jeżeli przypisałeś kod PIN, zostaniesz poproszony o jego podanie. A w dalszym kroku o podanie numeru docelowego, z którym chcesz się połączyć.
Po zakończeniu rozmowy przez odbiorcę możesz nawiązać połączenie z kolejnym numerem bez rozłączania się. W tym celu kliknij dwa razy symbol kratki (##) i wprowadź następny numer docelowy.
Zachęcamy do testowania nowego rozwiązania i dzielenia się spostrzeżeniami.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Zapraszamy do kontaktu na czacie, pod adresem email: info@telecube.pl oraz pod numerem: 221 13 14 15.
W najbliższy czwartek na naszym blogu ukaże się artykuł, w którym napiszemy o innych narzędziach TeleCube wspierających pracę zdalną. Już teraz zachęcamy Cię do jego lektury.