Podsumowanie stycznia 2023 w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 14 lutego 2023

Podsumowanie stycznia w TeleCube

Kilka dni temu prezentowaliśmy zestawienie projektów zrealizowanych w roku 2022, a tymczasem pora już na podsumowanie pierwszego miesiąca bieżącego roku.
📢 W styczniu m.in. miały miejsce aktualizacje w TeleCube CRM, ponadto dodaliśmy do naszej puli nowe numery ze strefy krakowskiej oraz udostępniliśmy kolejne filmy instruktażowe.


Aktualizacje w TeleCube CRM

Dbamy o to by TeleCube CRM nieustannie się rozwijał i tak też było w styczniu. Wdrożyliśmy dwie aktualizacje, które wprowadziły nowe funkcje oraz usprawnienia dla aktualnych opcji.

Najistotniejszą zmianą było udostępnienie okna obsługi rozmowy. Dzięki niemu, już w trakcie realizacji połączenia można sprawdzić informacje dotyczące Twojego rozmówcy, a także na bieżąco zapisywać, w nowootwartej karcie, notatki z tej rozmowy czy opatrzyć ją adekwatnymi tagami. Szczegółowe informacje na temat okna obsługi rozmowy znajdziecie w naszym WIKI.

Poniżej przedstawiamy kilka wprowadzonych do TeleCube CRM w styczniu usprawnień:

  • Dodaliśmy przycisk kopiowania telefonu i adresu email do profilu kontaktów i wizytówek.
  • Udostępniliśmy odtwarzacz nagrania rozmowy w przeglądarce, zamiast jak dotychczas pobierania go od razu (nagranie można pobrać po kliknięciu w odpowiednią ikonkę).
  • Wzbogaciliśmy dialer o avatar rozmówcy.
  • W dialerze, podczas transferu rozmowy do pracownika wewnętrznego na liście można teraz zobaczyć, że aktualnie prowadzi on rozmowę. To usprawnienie pozwoli uniknąć niepotrzebnego transferu.

Nowa numeracja ze strefy krakowskiej

Do naszej puli numerów stacjonarnych dołączyło kilkanaście numerów ze strefy krakowskiej (z prefiksem „12”). Było wśród nich kilka numerów złotych i platynowych (sprawdź ofertę).

Zapraszamy do odwiedzenia sekcji Numery telefonu na panelu Klienta TeleCube i zapoznania się z wszystkimi dostępnymi numerami stacjonarnymi.

Zachęcamy do zakupu oferowanych numerów krakowskich. Na swoich właścicieli czekają takie numery platynowe jak: 122 884 884 (HIT!), 12 2884444 lub 12 2284288 oraz takie numery złote jak: 12 2884411 czy 12 2884100.

Tutoriale dotyczące API na firmowym kanale YouTube

W styczniu udostępniliśmy 2 nowe filmy szkoleniowe, z serii dotyczącej dodawania konkretnych elementów do schematu centrali TeleCube. Oba filmy dotyczą API:

Jak dodać i skonfigurować zewnętrzne odwołanie do API? 🎬 Zapraszamy na seans

Jak dodać i skonfigurować funkcję komunikat z Twojego API? 🎬 Kliknij i sprawdź

Styczniowe statystyki

Kontynuując tradycję z zeszłorocznych miesięcznych podsumowań, na koniec prezentujemy statystyki porównawcze z rokiem ubiegłym. Porównujemy dane dotyczące korzystania z naszych usług w minionym miesiącu z adekwatnymi danymi ze stycznia 2022 roku. W styczniu 2023 r. odnotowaliśmy:

  • Wzrost o ponad 65%, liczby wysłanych przez naszych Klientów SMSów.
  • Zwiększenie o ponad 32% ilości połączeń (minut) wychodzących zrealizowanych przez Klientów TeleCube.
  • Wzrost o prawie 4% ilości połączeń (minut) przychodzących zrealizowanych przez naszych Klientów.

Tym jakże miłym dla nas akcentem kończymy styczniowe podsumowanie. W przypadku jakichkolwiek sugestii bądź pytań zachęcamy do kontaktu z nami. Jesteśmy dostępni poprzez czat, telefon (221 13 14 15) lub email: info@telecube.pl od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.