Listopad w TeleCube, ostatnie tegoroczne podsumowanie
Powoli już czujemy, że zbliżają się Święta, o czym przypomina nam obficie padający w ostatnich dniach śnieg. Pomimo tego twardo stąpamy po ziemi i kończymy zaplanowane na ten rok projekty. Niniejszym prezentujemy ostatnie już w tym roku podsumowanie naszych okresowych działań. Zaparz sobie pyszną herbatę i oddaj się lekturze tego co wydarzyło się w TeleCube w listopadzie oraz w ostatnim tygodniu października.
Jest nam bardzo miło, że mogliśmy powitać w gronie naszych partnerów kolejną firmę. Przedstawiamy SIEF-IT Sp. z o.o. dostawcę platformy do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym Sky-Shop.pl.
Sky – Shop umożliwia samodzielne, szybkie uruchomienie sklepu internetowego oraz prowadzenie przy jego użyciu sprzedaży online. Wśród wielu oferowanych udogodnień i funkcjonalności platformy warto wskazać na możliwość jej integracji z widgetem call back RINGY. Zainstalowanie RINGY w sklepie internetowym zautomatyzuje obsługę telefoniczną i zwiększy zadowolenie Klientów.
Zachęcamy do odwiedzenia strony: telecube.pl/partnerzy/sky-shop/ na której dowiecie się więcej na temat Sky-Shop oraz sprawdzicie jak uzyskać 10% rabatu na roczny abonament.
W poprzednim artykule informowaliśmy o czterech referencjach, które przysłali nam nasi Klienci. W listopadzie z radością odebraliśmy dwie nowe opinie. Tym razem ich wystawcami były firmy: Wojas S.A. oraz DBest Sp. z o.o. (właściciel sklepu internetowego BIRDMeble.pl).
Pan Michał Wojas z firmy Wojas S.A. pochwalił naszą usługę SIP Trunk oraz ofertę numerów zagranicznych. Z kolei Pan Krzysztof Spychała z DBest Sp. z o.o. odniósł się m.in. do wirtualnej centrali oraz widgetu call back RINGY. Napisał, że wymienione narzędzia wspierają pracę zespołu sprzedażowego oraz ułatwiają Klientom kontakt z pracownikami obsługującymi sklep internetowy. Spośród funkcji oferowanych w ramach e-centrali Pan Krzysztof jako kluczowe wymienił: IVR, kolejkowanie i nagrywanie rozmów.
Pełną treść opisywanych Referencji oraz inne opinie naszych Klientów można znaleźć na stronie: telecube.pl/referencje/
TeleCube SIP to aplikacja telefonii TeleCube dedykowana na urządzenia desktopowe. Dzięki niej możecie wykonywać połączenia telefoniczne m.in. za pomocą laptopa i komputera.
W dniu 26 października br. miała miejsce aktualizacja naszego komunikatora. W jego najnowszej wersji 1.0.6 dodano wsparcie szyfrowania połączeń, tj. TLS (SIP/TLS) oraz SRTP.
Więcej informacji na temat niniejszej oraz poprzednich wersji TeleCube SIP znajdziecie pod tym linkiem.
Dokonaliśmy drobnych zmian w edytorze schematu centrali (call flow builder) zamieszczonym w Panelu Klienta TeleCube.
Modyfikacja dotyczyła kolejności narzędzi wchodzących w skład menu z narzędziami (pokazuje się po naciśnięciu zielonego przycisku z plusem). Naszym celem było uproszczenie korzystania z najpopularniejszych funkcji osobom, które budują swój schemat po raz pierwszy. Obecnie zatem na początku umieściliśmy podstawowe i prostsze do wdrożenia narzędzia, a po nich te bardziej zaawansowane.
Jeśli chcesz porozmawiać o kwestiach zamieszczonych w artykule lub na inny temat nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: 221 13 14 15, mailowo pod adresem info@telecube.pl lub poprzez czat.