Kolejne nowości w TeleCube czyli podsumowanie maja
Kolejny miesiąc w TeleCube upłynął pod znakiem nowości. Do puli TeleCube wprowadziliśmy nowe numery, zaktualizowaliśmy TeleCube CRM oraz uruchomiliśmy aplikację TeleActionURL. Miniony miesiąc był również bardzo udany pod względem statystyk. Odnotowaliśmy w nim wzrost ilości wysłanych SMSów i zrealizowanych przez naszych Klientów połączeń. Jeśli chcesz poznać szczegóły, zachęcamy do przeczytania niniejszego artykułu.
W maju udostępniliśmy nowe numery miejskie ze strefy 85 (Białystok).
Wśród nich nie zabrakło również numerów złotych i platynowych. Łatwe do zapamiętania numery, m.in. 856 855 555, 856 855 855, 856 855 856 już czekają na swojego nabywcę, może nim być Twoja firma.
Wykaz wszystkich dostępnych numerów (uzupełniony o nowe numery ze strefy 85) zamieszczony jest na Panelu Klienta TeleCube w sekcji „Wirtualna Centrala” > „Numery Telefonu” > „Dodaj numer”. Listę numerów platynowych, które możesz nabyć, wraz z ich cenami, znajdziesz na naszej stronie.
10 maja o godzinie 10:00 premierę miało nasze nowe narzędzie do zarządzania komunikacją z Klientami – TeleCube CRM. Więcej o nim można przeczytać w artykule na naszym blogu oraz na dedykowanej stronie ccrm.pl.
Nie poprzestaliśmy jedynie na wprowadzeniu narzędzia i już pod koniec minionego miesiąca udostępniliśmy pierwszą z serii zaplanowanych aktualizacji TeleCube CRM, tym samym wprowadzając do niego kilka nowych funkcji. Są nimi:
- Opiekunowie i Obserwatorzy – przypiszesz osoby odpowiedzialne za przydzielony Kontakt a zdarzenia (połączenia oraz wiadomości) w pierwszej kolejności będą trafiały do nich, co pozwoli jeszcze lepiej pielęgnować relacje z Klientami,
- własne widoki tabel kontaktów – sam zdecydujesz jakie informacje o Kontaktach (np. adres czy powiązane firmy) będą wyświetlane w tabeli, a pozostałe sprawdzisz w Karcie Klienta,
- automatyczne odświeżanie tabeli w historii kontaktu – co 30 sekund historia kontaktu automatycznie odświeży się, prezentując najnowsze dane,
- rozbudowa dialera o nowe zakładki – jeszcze sprawniej skontaktujesz się z innymi Użytkownikami narzędzia CRM oraz Kontaktami dodanymi do bazy, a także sprawdzisz ostatnie zdarzenia.
Poszukujemy nowych pracowników, aby rozwijać oferowane już usługi, ale również pracować nad nowymi narzędziami. Obecnie szukamy kandydatów na dwa stanowiska:
– Administrator Sieci i Systemów IT,
– Front-End Developer.
Ze szczegółami obu ofert pracy można zapoznać się na naszej stronie w zakładce „O nas” > „Kariera”.
Zachęcamy do aplikowania! Może to właśnie Ciebie szukamy 🙂
W maju udostępniliśmy nowe narzędzie, jakim jest TeleActionURL. Aplikacja ta umożliwia automatyczne wyświetlenie w przeglądarce internetowej zakładki zintegrowanego z TeleCube narzędzia, np. Karty Klienta zawierającej informacje powiązane z numerem dzwoniącym.
Narzędzie do samodzielnej konfiguracji można pobrać tutaj. Prekonfigurowaną aplikację powiązaną już z konkretnym kontem SIP można znaleźć na Panelu Klienta, wchodząc kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Konta SIP (Wewnętrzne)”. Narzędzie można pobrać klikając przy wybranym koncie SIP ikonkę zębatki, a następnie „Ustawienia Konta SIP”.
Aby narzędzie działało prawidłowo, wyświetlając żądaną zakładkę, należy je zintegrować. W tym celu należy przejść do zakładki „Rozbudowa Centrali” > „TeleCube SIP / TeleActionURL”. Przy wybranym koncie SIP konieczne jest wskazanie na liście przy „Ustawiony profil integracji” integracji, która powinna być otwierana w formie zakładki po odebraniu połączenia przychodzącego.
Miesiąc maj mimo przedłużonego przez wielu weekendu na jego początku, w kwestii statystyk okazał się być bardzo pozytywny.
W maju rok do roku odnotowaliśmy wzrosty ilości wysyłanych przez naszych Klientów wiadomości SMS oraz wykonywanych przez nich połączeń. W przypadku SMSów ich ilość w porównaniu do maja 2021 roku zwiększyła się o blisko 40%. Natomiast liczba zrealizowanych połączeń wychodzących w maju rok do roku wzrosła aż ponad 60%.
Bardzo nas to cieszy i jesteśmy wdzięczni za obdarzenie nas zaufaniem i korzystanie z naszych usług.
Z końcem maja na naszej stronie oraz w serwisie YouTube pojawiła się nasza najnowsza produkcja. Film promuje nowoczesne narzędzie VoIP dla firm, jakim jest Wirtualna Centrala. Pokrótce prezentuje, jak sprawnie można uruchomić centralkę w swojej firmie, jakie funkcje posiada oraz z czym można ją zintegrować, aby uzyskać kompleksowe narzędzie do obsługi Klientów.
Zachęcamy do oglądania oraz pozostawiania reakcji i komentarzy.
Maj był bardzo pracowity, ale co najistotniejsze jesteśmy zadowoleni z osiągniętych efektów. Dlatego w czerwiec wkraczamy z ogromem energii i motywacji, by pracować nad dalszym rozwojem naszych usług.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie, pozostajemy do Twojej dyspozycji poprzez czat, telefon (221 13 14 15) lub email (info@telecube.pl).