TeleActionURL

Automatycznie wyświetl ustaloną zakładkę, kiedy połączenie dotrze do Twojej Centralki

Co to jest?

TeleActionURL jest to aplikacja, dzięki której po odebraniu połączenia automatycznie w Twojej przeglądarce zostanie wyświetlona odpowiednia, wcześniej wskazana przez Ciebie karta, powiązana z numerem dzwoniącym na Twoją infolinię.

Przeznaczenie

Aplikacja TeleActionURL działająca na Twoim komputerze pozwoli usprawnić obsługę Twoich Klientów. Automatycznie po odebraniu połączenia przez Konsultanta, w oknie przeglądarki wyświetlona zostanie zakładka z wskazanym przez Ciebie adresem, zawierającym informacje powiązane z dzwoniącym numerem. W ten sposób sprawnie sprawdzisz np. postęp w realizacji zamówienia czy historię kontaktu.

Jak włączyć?

Aby pobrać prekonfigurowane narzędzie, zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube i przejdź do zakładki „Wirtualna Centrala” > „Konta SIP (Wewnętrzne). Wybierz konto SIP, dla którego chcesz pobrać i skonfigurować narzędzie, kliknij ikonkę zębatki i wybierz „Ustawienia Konta SIP”. Następnie pobierz i zainstaluj narzędzie TeleActionURL.

Pobranie TeleActionURL z Panelu Klienta

Narzędzie TeleActionURL możesz pobrać do samodzielnego skonfigurowania tutaj, natomiast aby połączyć je z wybranym kontem SIP konieczne będzie odczytanie z Panelu Klienta indywidualnych danych logowania (login i hasło konta SIP). Odczytane dane należy wprowadzić w odpowiednie pola podczas logowania się do narzędzia.

Logowanie do narzędzia TeleActionURL

Aby prawidłowo powiązać TeleActionURL z integrowanym narzędziem, należy wejść na Panelu Klienta kolejno w zakładki „Rozbudowa Centrali” > „TeleCube SIP / TeleActionURL”. Następnie przy odpowiednim numerze, dla którego chcemy włączyć funkcję, należy w sekcji „Ustawiony profil integracji” wybrać z listy odpowiednie, uprzednio zintegrowane narzędzie, które ma otwierać się w nowej zakładce po odebraniu połączenia przez Konsultanta.

TeleActionURL Enterprise

TeleActionURL w wersji Enterprise jest to rozwiązanie dodatkowo płatne, posiadające dodatkowe możliwości. Umożliwia samodzielne dostosowanie adresu, jaki zostanie wyświetlony w zależności od typu (połączenia przychodzące lub wychodzące) i statusu połączenia (rozpoczęcie, dzwonienie telefonu, odebranie lub zakończenie połączenia).

TeleActionURL Enterprise – wskazanie adresów

Rozwiązanie to można zastosować np. w celu wstępnej weryfikacji czy numer nie jest uznany za spamujący (w momencie gdy dzwoni telefon), a następnie, po odebraniu połączenia otworzenie Karty Kontaktu w systemie CRM.

Aby dowiedzieć się więcej na temat wersji Enterprise, zachęcamy do kontaktu z naszym działem BOK poprzez czat, telefonicznie (221131415) bądź mailowo (telecube@thulium.pl).