Twój kod PIN do weryfikacji podczas kontaktu z TeleCube
Mając na uwadze bezpieczeństwo danych naszych Klientów w usługach telefonii TeleCube, wprowadziliśmy nową funkcję. Zabezpiecza ona konta przed uzyskaniem informacji o nich przez osoby nieupoważnione. W celu weryfikacji, podczas rozmowy telefonicznej możemy poprosić Ciebie o podanie przydzielonego kodu PIN.
Od teraz, każdy z dodanych do Panelu Klienta użytkowników posiada swój unikalny kod PIN. Kod służy do weryfikacji Klienta, podczas jego kontaktu z naszymi pracownikami Biura Obsługi Klienta. W trakcie prowadzonej konwersacji Klient może zostać poproszony o podanie kodu PIN. Zalecamy zatem, aby w czasie kontaktu mieć do niego dostęp.
Twój unikalny kod PIN znajdziesz w sekcji „Status Usługi”, znajdującej się na stronie głównej Panelu Klienta (po zalogowaniu się do konta). Domyślnie kod PIN jest ukryty, wobec czego należy skorzystać z ikony oka znajdującej się obok niego, aby aktywować jego wyświetlanie.
Kod PIN ma charakter poufny, wobec czego prosimy abyś zadbał, by dostępu do niego nie uzyskały osoby nieuprawnione.
Raz jeszcze pragniemy przypomnieć, że kod jest unikalny dla każdego z dodanych użytkowników. Wobec tego niemożliwe będzie posługiwanie się kodem innej osoby. W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych osoby upoważnionej do kontaktu – PIN również ulegnie ponownemu wygenerowaniu.
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Kontakt jest możliwy: mailowo (info@telecube.pl); telefonicznie pod numerem 221 13 14 15 lub poprzez czat. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.