TeleCube świętuje 10. urodziny firmy i rozdaje rabaty aż do 30%!
Z okazji 10-lecia istnienia na rynku naszej firmy Claude ICT Poland Sp. z o.o. (wcześniej Claude ICT Poland Tomasz Dworakowski), przygotowaliśmy wyjątkową promocję o nazwie „Rocznica”. Zarówno nasi obecni Klienci jak również firmy, które dotychczas nie miały przyjemności korzystać z naszych usług, mogą od 22 lipca br. do 31 lipca 2019 r. skorzystać ze specjalnych urodzinowych rabatów. Świętujcie więc z nami i zyskajcie nawet 30% zniżki na usługi telefonii TeleCube!
Obchody dziesięciolecia wprawiły nas w bardzo pozytywny nastrój i chcemy się nim z Wami podzielić! Z tego powodu spieszymy do Was z rabatami od 10% do 30% na abonamenty. Dotyczą one wszystkich pakietów Wirtualnej Centrali oraz abonamentu pakietu Mini. Ponadto przygotowaliśmy również zniżki (od 10 do 20%) na widget callback RINGY oraz numery platynowe.
- przesłać na nasz adres mailowy: info@telecube.pl, informację o chęci wzięcia udziału w promocji wraz z hasłem „Rocznica” oraz wybraną opcją (usługą objętą promocją) – dotyczy obecnych Klientów TeleCube,
- wpisać w formularzu rejestracyjnym hasło „Rocznica” – dotyczy przyszłych Klientów TeleCube, którzy w okresie trwania promocji skorzystają z okresu testowego.
- Oferta dla obecnych Klientów TeleCube (obowiązuje w dniach od 22 lipca br. do 31 lipca 2019 r., w tym terminie należy podpisać nową Umowę), rozliczających się w opcji prepaid – dotyczy pakietu Mini i pakietów Wirtualnej Centrali.
Jeśli korzystasz z Wirtualnej Centrali lub pakietu Mini w opcji prepaid, za podpisanie Umowy na okres 12 miesięcy (opcja postpaid), oferujemy 10% zniżki na stały abonament pakietu, z którego obecnie korzystasz.
Jeśli w trakcie trwania promocji zdecydujesz się, dodatkowo na przejście z niższego pakietu Wirtualnej Centrali na wyższy pakiet Wirtualnej Centrali wtedy otrzymujesz 10% zniżki, na stały abonament pakietu, który wybrałeś.
Jeżeli w trakcie trwania promocji zdecydujesz się, dodatkowo na przejście z pakietu Mini na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali otrzymasz 20% zniżki na stały abonament pakietu, który wybierzesz.
Przykład: przy przejściu z pakietu Mini z opcji prepaid na opcję postpaid dowolnego pakietu Wirtualnej Centrali otrzymujesz aż 30% zniżki.
Ważne! Przy ewentualnym przejściu, w trakcie trwania promocji, z pakietu Mini na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali, a następnie na wyższy pakiet Wirtualnej Centrali, zniżki się nie sumują.
- Oferta dla obecnych Klientów TeleCube (obowiązuje w dniach od 22 lipca br. do 31 lipca 2019 r., w tym terminie należy podpisać nową Umowę), rozliczających się w opcji postpaid. Dotyczy pakietu Mini i Pakietów Wirtualnej Centrali.
Jeśli w trakcie trwania promocji zdecydujesz się, na przejście z pakietu Mini na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali otrzymasz 20% zniżki.
Jeżeli w trakcie trwania promocji zdecydujesz się, na przejście z niższego pakietu Wirtualnej Centrali na wyższy pakiet Wirtualnej Centrali wtedy otrzymasz 10% zniżki.
Ważne! Przy ewentualnym przejściu, w trakcie trwania promocji, z pakietu Mini na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali, a następnie na wyższy pakiet Wirtualnej Centrali, zniżki się nie sumują.
- Oferta dla przyszłych Klientów TeleCube (obowiązuje w dniach od 22 lipca br. do 31 lipca 2019 r., w tym terminie należy się zarejestrować w usłudze TeleCube), którzy dokonali rejestracji na okres testowy. Dotyczy pakietu Mini i pakietów Wirtualnej Centrali.
Jeśli po zakończeniu okresu testowego zdecydujesz się, korzystać z pakietu Mini lub dowolnego pakietu Wirtualnej Centrali w opcji prepaid otrzymasz 10% zniżki na stały abonament.
Jeśli po zakończeniu okresu testowego zdecydujesz się korzystać z pakietu Mini lub dowolnego pakietu Wirtualnej Centrali w opcji postpaid otrzymasz 20% zniżki na stały abonament.
Ważne! Informację o chęci skorzystania z konkretnej opcji należy przesłać do 2 dni roboczych od zakończenia okresu testowego, drogą mailową na adres: info@telecube.pl
W przypadku wyboru opcji postpaid należy do 5 dni roboczych, dostarczyć TeleCube podpisaną Umowę.
Jeśli zdecydujesz się na opcję prepaid, a w przyszłości, chciałbyś skorzystać z opcji postpaid, uzyskana zniżka nie będzie obowiązywać.
- Oferta dla obecnych i przyszłych Klientów TeleCube (obowiązuje w dniach od 22 lipca br. do 31 lipca 2019 r.). Dotyczy zakupu call back RINGY i/lub numerów platynowych.
Oferujemy 10% zniżki na stały abonament usługi call back RINGY i/lub na opłatę aktywacyjną dowolnego numeru platynowego z puli TeleCube.
Jeżeli skorzystałeś z jakiejkolwiek promocji dotyczącej pakietu Mini lub Wirtualnej Centrali, przy zakupie call back RINGY i/lub numeru platynowego, otrzymasz 20% zniżki, na stały abonament usługi call back RINGY i/lub na opłatę aktywacyjną dowolnego numeru platynowego z puli TeleCube.
Przykład: Jeżeli posiadasz obecnie pakiet Mini i nie chcesz go zmieniać, ale chcesz zakupić do niego numer platynowy i/lub RINGY. Otrzymasz 10% zniżki na opłatę aktywacyjną numeru platynowego i/lub 10% zniżki na stały abonament usługi call back RINGY.
Jeśli jednak w trakcie trwania promocji przeszedłeś z pakietu Mini na dowolny pakiet Wirtualnej Centrali i zdecydowałeś się zakupić numer platynowy (i/lub RINGY), otrzymasz:
- aż 20% zniżki na opłatę aktywacyjną numeru platynowego,
- i/lub 20% zniżki na stały abonament usługi RINGY.
Życzymy sobie i Wam, naszym obecnym jak i przyszłym Klientom, kolejnych wspólnych lat owocnej współpracy.
Jeżeli nasunęły Ci się jakiekolwiek pytania lub sugestie w związku z Promocją, pozostajemy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, pod numerem telefonu: 221 13 14 15, adresem e-mail: info@telecube.pl oraz via czat.
*Przyznane w trakcie Promocji zniżki na pakiet Mini i/lub wirtualną centralę obowiązują przez cały okres nieprzerwanego korzystania przez Uczestnika Promocji z usługi TeleCube. Zniżki przestają obowiązywać jeśli Uczestnik w przyszłości zmieni pakiet Wirtualnej Centrali na niższy lub przejdzie z dowolnego pakietu Wirtualnej Centrali na pakiet Mini lub przestanie (nawet tymczasowo) korzystać z TeleCube. Do przyznania zniżki są kwalifikowane tylko jednorazowe i jednoznaczne dyspozycje Klienta co do konkretnej opcji Promocji, która powoduje przydzielenie zniżki. W trakcie trwania promocji Uczestnik może zatem tylko raz przejść z konkretnego pakietu na inny. Kolejne ewentualne przejście na inny pakiet, nie spowoduje przyznania dodatkowych zniżek.