Czym jest i ile kosztuje Wirtualna Centrala?

Stwórz profesjonalną infolinię już od 39 zł netto/mies. Przetestuj przez 14 dni.

Co to jest wirtualna centrala?

Wirtualna centrala TeleCube (bazująca na telefonii VoIP TeleCube) umożliwi Ci sprawne utworzenie i automatyzację firmowej infolinii. Wirtualna centrala telefoniczna, jest prostym w obsłudze narzędziem telekomunikacyjnym, działającym w chmurze. Dzięki niej będziesz efektywnie zarządzał połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi oraz komunikacją wewnątrz firmy. Centrala jest dostępna już od 39 zł netto / miesiąc, a za połączenia na polskie numery zapłacisz teraz od 4 gr netto/min na stacjonarne i od 8 gr netto/min na komórkowe.

Jej liczne funkcje pomogą Ci sprawować stałą kontrolę nad przebiegiem rozmów telefonicznych i ich kosztami, a także pozwolą na ich analizę, gdziekolwiek jesteś. Samodzielnie stworzysz schemat centrali odpowiadający Twoim potrzebom, dzięki czemu każde połączenie, które przyjdzie na numer Twojej firmy zostanie skierowane do odpowiedniej osoby czy działu. Automatyzacja połączeń oraz wiadomości SMS, zwiększy zadowolenie Klientów oraz pokaże, że Twoja firma stawia na nowoczesne i profesjonalne rozwiązania.

Skorzystaj z testów i zobacz jak działa e-centrala. Poznaj Panel Klienta, przetestuj funkcje wirtualnej centrali (np. IVR, kolejki, nagrywanie rozmów), sprawdź jakość połączeń.
Dzwoń już od 4 groszy netto / minutę.

Poznaj kluczowe cechy i atuty
Wirtualnej Centrali

Ikonka obrazująca tanie rozmowy

Tak wiele funkcji i numerów, za tak niewielkie kwoty

Tak wiele funkcji i numerów, za tak niewielkie kwoty

Już najtańszy pakiet (Start, z 5 kontami SIP i 2 numerami stacjonarnymi), dostępny za 39 zł netto/mc zawiera większość funkcji centrali np. IVR, kolejkowanie, SMS. Za dopłatą lub w wyższych pakietach można nabyć dodatkowe numery oraz funkcje np. nagrywanie rozmów.

Wirtualna Centrala – Oferta

Z Wirtualnej Centrali możesz korzystać na dwa sposoby: podpisując z nami umowę na 12 miesięcy z opcją przedłużenia (tzw. Postpaid) lub w formie doładowań konta (tzw. Prepaid). Ważne: Opłata abonamentowa za posiadany Pakiet naliczana jest zgodnie z okresem rozliczeniowym za miesiąc „z góry”, niezależnie od wybranej opcji współpracy! Zapoznaj się z cenami pakietów i przetestuj wirtualną centralę przez 14 dni, bez zobowiązań i opłat. 
Zaopatrzymy Cię w polskie numery telefoniczne oraz minuty, które będziesz mógł wykorzystać na testowe połączenia.

Pakiet Start

39 zł netto / m-c*
  • do 250 minut na rozmowy
    lub do 111 SMS-ów**


  • Połączenia na polskie numery
    od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
    od 8 gr netto/1 min – komórkowe
  • 5 stanowisk (nr wewnętrznych).
  • 2 numery stacjonarne
  • numery komórkowe
    za dopłatą***
  • podstawowa wirtualna centrala
    (m.in. IVR, kolejkowanie, SMS)
  • nagrywanie rozmów za dopłatą
  • billing online i raporty
  • bezpłatny wirtualny lektor
  • telekonferencje
    (za dopłatą – 10zł netto/3 dni)
  • Integracje m.in. z Zapier, Zendesk,
    BaseLinker, Talkie.ai, LiveAgent.

Pakiet Premium

159 zł netto / m-c*
  • do 1000 minut na rozmowy
    lub do 444 SMS-ów**
  • Połączenia na polskie numery
    od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
    od 8 gr netto/1 min – komórkowe
  • 20 stanowisk (nr wewnętrznych)
  • 10 numerów stacjonarnych
  • 2 numery
    komórkowe***
  • podstawowa wirtualna centrala
    (m.in. IVR, kolejkowanie, SMS)
  • nagrywanie rozmów
  • billing online i raporty
  • bezpłatny wirtualny lektor
  • telekonferencje
  • Integracje m.in. z Zapier, Zendesk,
    BaseLinker, Talkie.ai, LiveAgent.
  • 1 widget callback RINGY
  • monitorowanie rozmów
  • TeleCube PRO
    (m.in. Ankieta SMS + Kolejki VIP)

Pakiet Elite

229 zł netto / m-c*
  • do 2000 minut na rozmowy
    lub do 888 SMS-ów**
  • Połączenia na polskie numery
    od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
    od 8 gr netto/1 min – komórkowe
  • 40 stanowisk (nr wewnętrznych)
  • 20 numerów stacjonarnych
  • 4 numery
    komórkowe***
  • podstawowa wirtualna centrala
    (m.in. IVR, kolejkowanie, SMS)
  • nagrywanie rozmów
  • billing online i raporty
  • bezpłatny wirtualny lektor
  • telekonferencje
  • Integracje m.in. z Zapier, Zendesk,
    BaseLinker, Talkie.ai, LiveAgent.
  • 1 widget callback RINGY
  • monitorowanie rozmów
  • TeleCube PRO
    (m.in. Ankieta SMS + Kolejki VIP)
  • API w wersji podstawowej

* Do podanych na niniejszej stronie cen netto należy doliczyć 23% VAT. W przypadku Umowy na czas określony (postpaid) cena zawiera przyznaną ulgę.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tu.

** Dodatkowe minuty i/lub SMSy dotyczą umowy na czas określony, tj. 12 miesięcy (postpaid)

Podane Stawki za 1 minutę połączenia na polskie numery (4 gr netto – stacjonarne i 8 groszy netto – komórkowe) dotyczą firm, które skorzystają z Promocji „Tanie rozmowy 4×2” i zarejestrują się na okres testowy wybranego pakietu wirtualnej centrali  od 18 stycznia br. Sprawdź szczegóły Promocji. Stawki za połączenia na polskie numery które uległy obniżce i jednocześnie najniższe stawki z ostatnich 30 dni przed uruchomieniem Promocji: 5 gr netto/1 min na stacjonarne i 11 groszy netto/1 min na komórkowe.

*** Jednorazowa opłata aktywacyjna numeru komórkowego wynosi 29 zł netto (umowa okresowa) lub 49 zł netto (prepaid / opcjonalnie w okresie testowym). Miesięczny koszt utrzymania numeru komórkowego (w pakiecie Start lub ponadplanowego w pozostałych pakietach e-centrali) wynosi: od 29 zł netto.

Dodatkowe informacje (m.in. o możliwości dokupienia usług)

  • ** Pakiety minut lub pakiety SMSów obowiązują wyłącznie dla oferty abonamentowej – postpaid. Podana ilość minut dotyczy połączeń w cenie 4 grosze netto/min (na polskie numery stacjonarne, w ramach Promocji), a podana ilość SMSów dotyczy SMSów w cenie 9 gr netto / SMS. Przy korzystaniu z droższych połączeń lub droższych SMSów, podana ilość minut i SMSów będzie relatywnie mniejsza. W przypadku niewykorzystania w danym miesiącu, wszystkich minut, można w ramach niewykorzystanej puli skorzystać w danym miesiącu z odpowiadającej mu kwotowo liczby dodatkowych SMSów lub odwrotnie. Jeśli posiadają Państwo indywidualny cennik, wtedy podana ilość minut lub SMSów dotyczy najtańszych połączeń lub SMSów, w danym cenniku.
  • Istnieje możliwość dokupienia do danego pakietu E- centrali usług, które są dostępne w wyższych pakietach. Koszty dokupienia danej usługi będą następujące: nagrywanie rozmów (w cenie 59 zł netto / mc + 59 zł netto jednorazowa opłata aktywacyjna); telekonferencje (10 zł netto / 3 dni lub 30 zł netto / miesiąc); call back RINGY (w cenie 29 zł netto / miesiąc / 1 widget + 29 zł netto jednorazowa opłata aktywacyjna); Monitorowanie rozmów (nazywane również Claude Control, 22 zł netto za miesiąc); TeleCube PRO tj. Ankieta SMS + SMS po rozmowie + Kolejki VIP + Pierwszeństwo do uruchomienia nowych funkcji i narzędzi (w cenie 19 zł netto / mc + 19 zł netto jednorazowa opłata aktywacyjna) oraz API w wersji podstawowej (49 zł netto / miesiąc).
  • *** W każdej chwili możesz uruchomić Polski numer komórkowy. Jednorazowa opłata aktywacyjna (obowiązuje także w przypadku numerów przydzielanych w ramach pakietów) wynosi: 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid) lub 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid). Miesięczny koszt dodatkowego numeru komórkowego (poza pakietem): 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid) lub 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid). Polski numer komórkowy możesz opcjonalnie przetestować już w okresie testowym, pod warunkiem, że uiścisz jednorazową (bezzwrotną) opłatę aktywacyjną – 49 zł netto / 1 numer.

Do każdego z pakietów, za dodatkową opłatą można dokupić kolejne numery

  • Dodatkowy numer wewnętrzny

    5 zł netto miesięcznie / 1 numer
  • Dodatkowy numer miejski

    8 zł netto miesięcznie / 1 numer
  • Pakiet 10 numerów miejskich DDI****

    20 zł netto miesięcznie / DDI
  • Pakiet 100 numerów miejskich DDI****

    100 zł netto miesięcznie / DDI
  • Numer komórkowy – opcja postpaid

    29 zł netto miesięcznie + 29 zł netto / jednorazowa opłata aktywacyjna
  • Numer komórkowy – opcja prepaid

    49 zł netto miesięcznie + 49 zł netto / jednorazowa opłata aktywacyjna

**** zakres numerów po kolei z jednej polskiej strefy numeracyjnej

Do standardowej opcji nagrywania rozmów, za dodatkową opłatą można dokupić poniższe udogodnienia:

  • Wydłużone przechowywanie rozmów

    30 zł netto / za każde dodatkowe 30 dni
  • Przesyłanie nagranych rozmów na FTP Klienta / 1 raz na dzień

    49 zł netto / mc + 149 zł netto / jednorazowa opłata aktywacyjna

Poznaj wybrane funkcje
Wirtualnej Centrali

Zobacz jakie to proste

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wybranymi filmami instruktażowymi

Zobacz film: Jak zbudować schemat Wirtualnej Centrali TeleCube?

Jak zbudować schemat Wirtualnej Centrali TeleCube?

Zobacz film: Jak dodać i skonfigurować funkcję menu IVR?

Jak dodać i skonfigurować funkcję menu IVR?

Pozostałe filmy znajdziesz na naszym kanale YouTube
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z nami, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17.

Jesteśmy dumni z naszych Klientów

Logo Polska Press Grupa
Logo Polska Żegluga Bałtyska
fso-logo-telecube
Logo Gość Niedzielny
portal-stali-logo-telecube

Opinie naszych Klientów
Opublikowane opinie są fragmentami Referencji, które zostały pozyskane od użytkowników usługi TeleCube, którzy wysłali je do TeleCube poprzez pocztę mailową, w postaci pliku PDF.