Wakacje pełne zmian w TeleCube
Wakacje niestety dobiegły końca. Tegoroczny sezon urlopowy był dla nas bardzo pracowity, o czym świadczą liczne nowości, które pojawiły się w minionych tygodniach. A co dokładnie wdrożyliśmy? Tego dowiesz się z niniejszego artykułu. Zachęcamy do lektury.
26 sierpnia 2021 roku na długo zapadnie w pamięci zespołu TeleCube. Był to nasz wielki dzień. To właśnie tego dnia nasi Klienci po raz pierwszy mogli zobaczyć stronę telecube.pl w nowej odsłonie.
Z tej okazji nie obyło się bez świętowania przy słodkim poczęstunku.
A czego można się spodziewać na naszej stronie?
Oprócz zupełnej zmiany szaty graficznej uzupełniliśmy ją o nowe podstrony oraz wyszukiwarkę, która ma na celu ułatwić odwiedzającym znalezienie pożądanych treści.
Dzięki wprowadzonym na stronie modyfikacjom stała się ona jeszcze bardziej intuicyjna i przejrzysta, a tym samym bardziej przyjazna przy pierwszym kontakcie z naszą ofertą.
Serdecznie zachęcamy do odwiedzania telecube.pl w nowej odsłonie i liczymy, że również Wam przypadnie ona do gustu.
Nagrywanie rozmów to jeden z kluczowych elementów Wirtualnej Centrali. Pozwala zarówno poprawić jakość świadczonych usług, jak i zabezpieczyć firmę i jej Klientów przed sytuacjami spornymi i roszczeniami z nimi związanymi. Domyślnie nagrane połączenia przechowywane są przez okres 30 dni.
Jedną ze zmian wprowadzonych w ostatnim czasie jest możliwość samodzielnego przedłużenia czasu przechowywania nagrań oraz aktywowania usługi automatycznego przesyłania paczki nagrań za dany dzień na serwer FTP. Skorzystanie z tych rozwiązań pozwoli Ci uniknąć sytuacji, w której potrzebne nagranie zostało bezpowrotnie utracone.
Aby skorzystać z usługi, należy wejść na Panelu Klienta kolejno w zakładki „Konto i Finanse” > „Usługi / Oferta”, a następnie przejść do sekcji „Nagrywanie Rozmów”. Po wybraniu oczekiwanego czasu przechowywania nagrań lub włączeniu automatycznego przesyłania na serwer FTP należy zapisać zmiany, klikając dedykowany button.
Ważne! Uruchomienie usługi nie skutkuje przywróceniem wcześniejszych nagrań, które zostały już usunięte.
Nazwa „SMS PRO” jednoznacznie kojarzyła się z wiadomościami tekstowymi. Wprowadzając nowe funkcje i chcąc rozszerzyć zakres opcji PRO, zdecydowaliśmy się na jej zmianę na „TeleCube PRO”. Dodaliśmy do niej również pierwszą nowość – „Kolejki VIP”, o której szerzej piszemy w dalszej części artykułu.
Oprócz dotychczas dostępnych możliwości w opcji PRO, jak „Ankieta SMS” oraz „SMS po rozmowie”, a także nowo dodanych „Kolejek VIP”, Klienci korzystający z usługi „TeleCube PRO” zyskają pierwszeństwo do uruchomienia nowych funkcji i narzędzi, które wkrótce wzbogacą nasze usługi.
Co ważne, cena za usługę „TeleCube PRO” (wcześniej „SMS Pro”) pozostaje bez zmian. Zachęcamy więc do aktywnego korzystania.
Kolejki VIP
Chcesz ważnych Klientów traktować priorytetowo, aby nie musieli długo oczekiwać w kolejkach jeśli wszystkie linie są zajęte? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Jedną z ostatnich nowości, jakie wprowadziliśmy, są „Kolejki VIP”. Dzięki nim numery wybranych Klientów automatycznie przesuną na początek kolejki. W ten sposób ważny dla Ciebie Klient szybciej trafi do Konsultanta.
Aby uruchomić Kolejkę VIP, na początek dodaj ważne kontakty do książki telefonicznej. W tym celu na Panelu Klienta wejdź kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Książka Telefoniczna”, a następnie „Utwórz Nową Książkę Telefoniczną”. W nazwie kolejki sugerujemy dodać słowo „VIP”, co pozwoli Ci zorientować się, że jest to lista przygotowana na potrzeby „Kolejek VIP”.
Utworzoną książkę telefoniczną z numerami VIP dodaj do wybranej kolejki na swoim schemacie centrali. W tym celu wejdź kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Moje Centralki” > „Utworzone centralki”, wybierz schemat do edycji, a następnie kolejkę, do której chcesz dodać listę priorytetową. Rozwiń listę dostępnych książek telefonicznych, zaznacz pole przy swojej Książce z numerami VIP i zatwierdź swój wybór, klikając „Zapisz Ustawienia”. Na koniec zapisz schemat centrali.
W sierpniu odświeżyliśmy również sekcję „Dostępność Twoich Telefonów” na Panelu Klienta. Zyskała ona nie tylko nowy wygląd, ale i nowe funkcje.
Obecnie samodzielnie możesz dostosować, w jaki sposób będzie wyświetlana lista posiadanych kont wewnętrznych. Wyboru można dokonać między widokiem tabelarycznym bądź blokowym, a numery uszeregowane są według statusu aktywności danego konta. Jeśli z danego konta SIP prowadzona jest rozmowa, pojawi się przy nim numer jego rozmówcy, a także przycisk z dodatkowymi opcjami. Osoba posiadająca uprawnienia Administratora, klikając przycisk z trzema kropeczkami, ma możliwość przerwania trwającej rozmowy lub może przekierować ją na inny numer.
Tyle zmian nastąpiło u nas w ostatnich tygodniach. My jednak nie zwalniamy tempa. Szykujemy już kolejne nowości, o których niebawem będziemy informować w Aktualnościach na Panelu Klienta oraz na naszym profilu na Facebooku. Zachęcamy do uważnego śledzenia.
W razie jakichkolwiek pytań nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje do dyspozycji. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 221 13 14 15, mailowo pod adresem info@telecube.pl lub poprzez czat.