Ikonka rejestracja

Przetestuj usługi TeleCube,
za darmo i bez zobowiązań

Wybierz usługę, którą chcesz bezpłatnie wypróbować podczas okresu testowego. Przekonaj się jak rozwiązania TeleCube sprawdzą się w Twojej firmie.

Jak się zarejestrować? Zobacz film 🎥

Każde z rozwiązań możesz przetestować bez zobowiązań, a jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań – zrezygnować z dalszej współpracy. Będzie nam jednak bardzo miło jeśli zdecydujesz się zostać z nami na dłużej. Po okresie próbnym możesz kontynuować korzystanie z usług TeleCube na zasadzie przedpłaty (prepaid) lub podpisując z nami umowę na czas określony (postpaid).

Kliknij „Wypróbuj za darmo” i ciesz się nowym standardem telekomunikacji w Biznesie!

Rejestracja w TeleCube

Wirtualna Centrala – Oferta

Z Wirtualnej Centrali możesz korzystać na dwa sposoby: podpisując z nami umowę na 12 miesięcy z opcją przedłużenia (tzw. Postpaid) lub w formie doładowań konta (tzw. Prepaid). Ważne: Opłata abonamentowa za posiadany Pakiet naliczana jest zgodnie z okresem rozliczeniowym za miesiąc „z góry”, niezależnie od wybranej opcji współpracy! Zapoznaj się z cenami pakietów i przetestuj wirtualną centralę przez 14 dni, bez zobowiązań i opłat. 
Zaopatrzymy Cię w polskie numery telefoniczne oraz minuty, które będziesz mógł wykorzystać na testowe połączenia.

Pakiet Premium

159 zł netto / m-c*
  • do 1000 minut na rozmowy
    lub do 444 SMS-ów**
  • Połączenia na polskie numery
    od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
    od 8 gr netto/1 min – komórkowe
  • 20 stanowisk (nr wewnętrznych)
  • 10 numerów stacjonarnych
  • 2 numery
    komórkowe***
  • podstawowa wirtualna centrala
    (m.in. IVR, kolejkowanie, SMS)
  • nagrywanie rozmów
  • billing online i raporty
  • bezpłatny wirtualny lektor
  • monitorowanie rozmów
  • TeleCube PRO
    (m.in. Ankieta SMS + Kolejki VIP)

Pakiet Elite

229 zł netto / m-c*
  • do 2000 minut na rozmowy
    lub do 888 SMS-ów**
  • Połączenia na polskie numery
    od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
    od 8 gr netto/1 min – komórkowe
  • 40 stanowisk (nr wewnętrznych)
  • 20 numerów stacjonarnych
  • 4 numery
    komórkowe***
  • podstawowa wirtualna centrala
    (m.in. IVR, kolejkowanie, SMS)
  • nagrywanie rozmów
  • billing online i raporty
  • bezpłatny wirtualny lektor
  • monitorowanie rozmów
  • TeleCube PRO
    (m.in. Ankieta SMS + Kolejki VIP)

* Do podanych na niniejszej stronie cen netto należy doliczyć 23% VAT. W przypadku Umowy na czas określony (postpaid) cena zawiera przyznaną ulgę. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tu.

** Dodatkowe minuty i/lub SMSy dotyczą umowy na czas określony, tj. 12 miesięcy (postpaid). Podana ilość minut dotyczy połączeń w cenie 4 grosze netto/min (na polskie numery stacjonarne, zgodnie z Promocją), a podana ilość SMSów dotyczy SMSów w cenie 9 gr netto / SMS. Przy korzystaniu z droższych połączeń lub droższych SMSów, podana ilość minut i SMSów będzie relatywnie mniejsza. 

Podane Stawki za 1 minutę połączenia na polskie numery (4 gr netto – stacjonarne i 8 groszy netto – komórkowe) dotyczą firm, które zarejestrują się na okres testowy wirtualnej centrali od 18 stycznia 2023 r. i spełnią warunki Promocji „Tanie rozmowy 4×2”.  Sprawdź szczegóły Promocji. Stawki za połączenia na polskie numery, które uległy obniżce i jednocześnie najniższe stawki z ostatnich 30 dni przed uruchomieniem Promocji to: 5 gr netto/1 min na stacjonarne i 11 groszy netto/1 min na komórkowe.

*** W każdej chwili możesz uruchomić Polski numer komórkowy. Jednorazowa opłata aktywacyjna (obowiązuje także w przypadku numerów przydzielanych w ramach pakietów) wynosi: 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid) lub 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid). Miesięczny koszt dodatkowego numeru komórkowego : 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid) lub 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid). Polski numer komórkowy możesz opcjonalnie przetestować już w okresie testowym, pod warunkiem, że uiścisz jednorazową (bezzwrotną) opłatę aktywacyjną – 49 zł netto / 1 numer.

Testuj pozostałe usługi TeleCube

SIP Trunk

Co otrzymasz:
  • Funkcja telefonii internetowej
  • 10 kanałów
  • 10 numerów miejskich
14-dniowy bezpłatny okres testowy