Umów się na prezentację live

Wahasz się, czy usługi TeleCube są dla Ciebie? Nigdy wcześniej nie korzystałeś z telefonii VoIP, wirtualnej centrali czy CRM? A może jesteś w trakcie okresu testowego i potrzebujesz wsparcia w niezrozumiałych dla Ciebie kwestiach?

Zachęcamy do umówienia się na zdalną, bezpłatną i niezobowiązującą prezentację naszego narzędzia (sam możesz wybrać, który produkt/y mamy omówić). Nie ma znaczenia czy dopiero trafiłeś do nas i chcesz poznać usługę przed podjęciem decyzji o współpracy, czy już jesteś aktywnym użytkownikiem, a chcesz jedynie dowiedzieć się więcej o możliwościach, z których dotąd nie korzystałeś.

Podczas indywidualnie przygotowanej prezentacji postaramy się rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości.

Prezentację przeprowadzimy zarówno w terminie, który najbardziej Tobie odpowiada, jak i formie, którą sam możesz wybrać (telekonferencja lub wideokonferencja).

Prezentacja narzędzi TeleCube

Wypełnij formularz a my skontaktujemy się z Tobą aby ustalić szczegóły

    Jeżeli chciałbyś zobaczyć jak wygląda usługa TeleCube jeszcze przed dokonaniem rejestracji swojej firmy, wypełnij poniższy formularz, a nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i uzgodnią zakres i termin prezentacji.

    Administratorem Twoich danych, które podajesz dobrowolnie jest Thulium sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7. Dane będą użytkowane wyłącznie w celu skontaktowania się z Tobą. Zamawiając kontakt, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z ww. celem oraz na nagrywanie rozmowy w przypadku kontaktu telefonicznego.

    • Sprawdź czego możesz się dowiedzieć podczas prezentacji i umów się na nią już teraz

    • Podczas prezentacji odpowiemy na wszystkie Twoje pytania oraz w zależności od Twoich potrzeb przedstawimy Tobie między innymi:

      – jakie usługi posiadamy w ofercie oraz w jaki sposób możesz zarejestrować się aby bezpłatnie je przetestować,

      – panel zarządczy naszych usług oraz jak się po nim poruszać,

      – sposób dodawania numerów telefonicznych oraz kont wewnętrznych dla pracowników,

      – możliwości jakie daje wirtualna centrala TeleCube,

      – budowę schematu centrali od podstaw w oparciu o Twoje sugestie i potrzeby,

      – liczne rozwiązania, jak np. widget callback RINGY, które rozbudują usługę o dodatkowe możliwości,

      i jeszcze więcej.