Polityka prywatności

TeleCube jest zobowiązany nie tylko prawnie,
ale przede wszystkim moralnie chronić
dane osobowe naszych klientów.

Polityka prywatności

Z niniejszego dokumentu dowiesz się, w jaki sposób i na jakich zasadach przetwarzamy Twoje dane osobowe, kiedy kontaktujesz się z nami lub korzystasz z jednej z naszych usług.

Dowiesz się, m.in.:

  • dlaczego możemy przetwarzać Twoje dane;
  • w jakim celu je przetwarzamy;
  • czy masz obowiązek podać nam Twoje dane;
  • jak długo je przechowujemy;
  • czy są inni odbiorcy Twoich danych osobowych;
  • czy przetwarzamy Twoje dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym; i
  • czy przetwarzamy Twoje dane w sposób zautomatyzowany, w tym czy je profilujemy.

Pierwsza część Polityki Prywatności zawiera informacje, które musimy przekazać każdemu, niezależnie od celu przetwarzania danych.

Druga część zawiera informacje dla osoby, która: wysyła do nas wiadomość, wypełniając formularz kontaktowy w zakładce Kontakt, zamawia rozmowę z nami lub prowadzi chat poprzez wykorzystanie naszej funkcjonalności dostępnej w prawym dolnym rogu strony (pop-up z symbolem telefonu lub chmurki), kontaktuje się z nami pisząc lub dzwoniąc przy wykorzystaniu naszych danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail) umieszczonych na stronie lub uzyskanych w inny sposób, umawia się z nami na prezentację Usług Telecube. Niniejsza część opisuje także zasady przetwarzania danych w związku z utrwalaniem rozmów telefonicznych.

Trzecia część zawiera informacje dla osoby, której dane przetwarzamy w związku z prowadzeniem naszych profili firmowych w mediach społecznościowych takich jak YouTube, Facebook czy LinkedIn.

Czwarta część zawiera informacje dla osoby fizycznej reprezentującej lub działającej w imieniu Abonenta, która zawiera z nami odpowiednią umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Piąta część zawiera informacje dla użytkownika, który otrzymał dostęp do Portalu Telecube w związku z umową zawartą pomiędzy nami a Abonentem.

Szósta część zawiera informacje dla osoby – przedstawiciela naszego potencjalnego klienta – z którą kontaktujemy się przy wykorzystaniu danych pochodzących ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak LinkedIn czy firmowe strony www, wyłącznie związanych z biznesową działalnością.

Część I. Informacje ogólne

Dane kontaktowe administratora Twoich danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy My, czyli Thulium sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-827), Os. Złotej Jesieni 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000409650 posiadająca NIP: 6783144527.

Inspektor ochrony danych osobowych

Dokładamy należytej staranności dbając o ochronę Twoich danych osobowych. Dlatego wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych osobowych w osobie Macieja Bednarka, z którym można się kontaktować we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych pisząc na adres dpo [@] thulium.pl

Skąd pozyskujemy Twoje dane osobowe?

Dane osobowe, które zbieramy za pośrednictwem naszej strony lub w związku ze świadczeniem przez nas usług, pochodzą bezpośrednio od Ciebie. Dzieje się tak, gdy:

  • Przeglądasz naszą stronę internetową.
  • Wysyłasz do nas wiadomość za pośrednictwem dostępnego na stronie formularza kontaktowego.
  • Zamawiasz rozmowę lub rozpoczynasz chat przy pomocy pop-upu dostępnego w prawym dolnym rogu naszej strony.
  • Kontaktujesz się z nami, dzwoniąc lub pisząc, przy wykorzystaniu danych kontaktowych dostępnych na stronie lub pozyskanych w inny sposób (np. w trakcie biznesowego spotkania, konferencji).
  • Umawiasz się z nami na prezentację Portalu Telecube.
  • Zapoznajesz się z zawartością naszych profili w mediach społecznościowych.
  • Zawierasz z nami umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
  • Korzystasz z Portalu Telecube jako uprawniony użytkownik.

Możemy przetwarzać Twoje dane również wtedy, gdy sam nam je udostępnisz, np. wręczając wizytówkę, w celu nawiązania współpracy biznesowej.

Dane osobowe, które przetwarzamy, możemy zbierać za pośrednictwem źródeł publicznie dostępnych, a przede wszystkim z Twojego zawodowego profilu na portalu LinkedIn – w tym zakresie korzystamy wyłącznie z podstawowych danych, aby nawiązać z Tobą kontakt w celu rozpoczęcia współpracy biznesowej.

Jakie prawa przysługują Tobie w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

Poniżej prezentujemy Twoje prawa związane z ochroną danych osobowych oraz faktem przetwarzania przez nas Twoich danych. Prawa, które przysługują Tobie w konkretnej sytuacji, zależą od tego, w jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe.

Prawo dostępu do danych

Masz prawo do uzyskania informacji odnośnie przechowywanych przez nas danych osobowych na Twój temat. Składając wniosek w zakresie dostępu do swoich danych, otrzymasz informacje o przetwarzaniu danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są ujawniane i planowanym terminie ich usunięcia. 

Prawo do sprostowania

Masz prawo do niezwłocznego sprostowania i/lub uzupełnienia danych osobowych przechowywanych na Twój temat. Naszym obowiązkiem jest dbanie o to, aby nasza wzajemna komunikacja była oparta o dane prawdziwe, kompletne i aktualne. 

Prawo do ograniczenia przetwarzania

Masz prawo zwrócić się do nas, aby przetwarzanie Twoich danych osobowych zostało ograniczone, jeżeli kwestionujesz dokładność danych przechowywanych na Twój temat, jeżeli przetwarzanie odbywa się bez podstawy prawnej, lub jeżeli przedstawiłeś swój sprzeciw wobec ich przetwarzania. 

Prawo do usunięcia

Masz prawo domagać się usunięcia Twoich danych osobowych przechowywanych przez nas, o ile utrzymywanie danych nie jest niezbędne dla zapewnienia wolności słowa, wolności dostępu do informacji, spełnienia zobowiązania wynikającego z przepisów prawa, z powodu interesu publicznego, w celu zgłoszenia lub obrony przed roszczeniami lub w celu dochodzenia praw na mocy przepisów. 

Prawo do informacji

Jeżeli zgłosiłeś prawo do sprostowania, do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, powiadomimy wszystkich odbiorców Twoich danych osobowych o sposobie sprostowania, usunięcia lub nałożenia ograniczeń w przetwarzaniu tych danych, chyba że jest to niemożliwe do przeprowadzenia lub wiąże się z nieproporcjonalnym wysiłkiem. 

Prawo do przenoszenia danych

Masz prawo do uzyskania kopii przekazanych nam danych, które zostaną przesłane Tobie lub osobie trzeciej w ustrukturyzowanym, standardowym formacie, czytelnym dla czytników maszynowych. Jeżeli domagasz się przesłania tych danych do innego administratora danych, zostanie to zrealizowane, o ile istnieje taka możliwość techniczna. Niniejsze uprawnienie odnosi się wyłącznie do sytuacji, gdy przetwarzamy Twoje dane na podstawie Twojej zgody lub w związku z realizacją umowy. 

Prawo do sprzeciwu

Jeżeli Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie naszego uzasadnionego interesu prawnego, to masz prawo do złożenia sprzeciwu w dowolnym czasie wobec dalszego przetwarzania. Rozpatrzymy Twój wniosek zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów. 

Prawo do wycofania zgody

Jeśli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody, masz prawo ją wycofać w dowolnym momencie, ze skutkiem przyszłym. Pozostanie to bez wpływu na legalność dotychczas przetwarzanych danych. 

Prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego

Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych lub jeżeli Twoje prawa do ochrony danych zostały naruszone w jakikolwiek inny sposób, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego. Organem nadzorczym właściwym na terytorium Polski jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie (ul. Stawki 2). Zanim skorzystasz z prawa do złożenia skargi, zachęcamy Ciebie do zwrócenia się w pierwszej kolejności do nas, abyśmy mogli wyjaśnić Tobie wszelkie wątpliwości. 

Rozpatrzenie wniosku

Jeśli skierujesz do nas wniosek o realizację danego uprawnienia, to odpowiedź na zgłoszenie zostanie udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, poinformujemy Cię o przyczynach takiego przedłużenia.

Odpowiedź na Twój wniosek będzie udzielana na adres e-mail, z którego prześlesz wniosek, a w przypadku wniosków skierowanych listownie, listem zwykłym na adres przez Ciebie wskazany, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).

Linki do innych stron

Tam, gdzie podajemy linki do stron internetowych innych niż My podmiotów, niniejsza Polityka Prywatności nie znajduje zastosowania i nie opisuje, w jaki sposób ten podmiot przetwarza Twoje dane osobowe. Zachęcamy Ciebie do zapoznania się z właściwymi politykami prywatności tych podmiotów znajdującymi się na ich witrynach internetowych.

Powyższa informacja dotyczy przede wszystkim odwołań do serwisu YouTube, Facebook czy LinkedIn.

Pliki cookie

Jak niemal wszystkie serwisy internetowe, również i my wykorzystujemy pliki cookie.

Pliki cookie, które służą zapewnieniu funkcjonalności, bezpieczeństwa i dostępności serwisu są niezbędne dla poprawnego działania serwisu. Dzięki tym plikom wiemy przykładowo, że zaakceptowałeś naszą Politykę Prywatności i czy wyraziłeś zgodę na zaimplementowanie konkretnego „ciasteczka”. Te pliki wykorzystujemy na podstawie naszego uzasadnionego interesu prawnego.

Pliki cookie, które są wykorzystywane do celów statystycznych, marketingowych czy preferencyjnych, mają charakter fakultatywny i używamy ich jedynie na podstawie Twojej zgody wyrażonej przy pomocy narzędzia Cookiebot, dostępnego w każdym czasie w lewym dolnym rogu naszej strony internetowej. Pamiętaj, że w dowolnym momencie masz możliwość zapoznania się z informacjami o konkretnych ciasteczkach, czy też zmiany pierwotnie wyrażonych zgód poprzez kliknięcie w ikonę „agrafki”.

Zmiany Polityki Prywatności

Polityka Prywatności podlega okresowej weryfikacji i aktualizacji, w razie uzasadnionej potrzeby. Poniżej możesz zapoznać się z dotychczasowymi zmianami.

Lipiec 2024

Opublikowaliśmy nową wersję Polityki Prywatności, w której precyzyjnie opisujemy procesy przetwarzania, które mają miejsce w związku z funkcjonowaniem naszej strony i świadczeniem przez nas usług.

Część II. Przetwarzanie danych za pośrednictwem kanałów komunikacji

Poniżej przedstawiamy Tobie zasady przetwarzania danych osobowych, które znajdują zastosowanie wtedy, gdy wysyłasz do nas wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, zamawiasz rozmowę lub rozpoczynasz chat, kontaktujesz się z nami wykorzystując dane kontaktowe umieszczone na stronie lub uzyskane w inny sposób (np. spotkanie biznesowe), umawiasz się z nami na prezentację Usług Telecube. W niniejszym punkcie opisujemy również zasady utrwalania rozmów telefonicznych.

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytania, zaprezentować funkcjonalność naszych Usług Telecube, przedstawić ofertę współpracy, podjąć dalsze działania zmierzające do zawarcia umowy, zwiększać jakość obsługi. Konkretny cel przetwarzania danych wynika z charakteru kierowanej przez Ciebie do nas wiadomości.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

  • Twoja zgoda wyrażona poprzez wysłanie do nas konkretnego pytania za pośrednictwem formularza kontaktowego, przy wykorzystaniu dostępnych na stronie danych kontaktowych lub pozyskanych w inny sposób, funkcjonalności zamówienia rozmowy lub rozpoczęcia chatu;
  • Twoja zgoda wyrażona poprzez akceptację faktu utrwalania prowadzonej z nami rozmowy telefonicznej na początku zainicjowanej przez Ciebie lub przez nas rozmowy;
  • niezbędność czynności zmierzających do zawarcia umowy w zakresie przedstawienia oferty i komunikacji zmierzającej do zawarcia umowy.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Będziemy przetwarzać Twoje dane do czasu wycofania Twojej zgody, a w zakresie czynności zmierzających do zawarcia umowy przez okres prowadzonych rozmów lub negocjacji. Utrwalone rozmowy telefoniczne nie będziemy przetwarzać dłużej niż kilka miesięcy.

Kto jest odbiorcą Twoich danych osobowych?

Odbiorcą Twoich danych osobowych, czyli zewnętrznym podmiotem, który będzie uczestniczyć w procesie przetwarzania Twoich danych, będą nasi zaufani podwykonawcy – dostawcy usług IT:

Microsoft Ireland Operations Limited, One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin 18, Ireland – w zakresie przechowywania danych

Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland, Nr VAT: IE 6388047V – w zakresie m.in. usług poczty służbowej, czy aplikacji do zdalnej komunikacji np. do prezentacji Usług Telecube

Charakter podania danych

Podanie Twoich danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania bądź zawarcia umowy. 

Inne istotne informacje

Twoje dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, ani profilowaniu. Twoje dane nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

Jakie prawa posiadasz?

Twoje prawa zostały wskazane w Części I niniejszej Polityki Prywatności.

Część III. Przetwarzanie danych w mediach społecznościowych

Poniżej przedstawiamy Tobie zasady przetwarzania danych osobowych, które znajdują zastosowanie wtedy, gdy korzystasz i komunikujesz się z nami za pomocą naszych profili w serwisach społecznościowych Linkedin, Facebook czy YouTube (nazywane „fanpage’ami”). Na naszych fanpage’ach na bieżąco publikujemy i udostępniamy treści, oferty i rekomendacje naszych usług.

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?

Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w związku z prowadzeniem naszych profili w mediach społecznościowych, w tym w celu informowania Cię o naszej aktywności oraz w celu promowania różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a także w celu komunikacji z Tobą za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w mediach społecznościowych.

Pamiętaj, że administratorzy serwisów społecznościowych rejestrują Twoją aktywność za pomocą plików cookie i innych podobnych technologii przy każdej interakcji z naszymi fanpage’ami i innymi witrynami serwisów Linkedin, Facebook, czy YouTube. Administratorzy fanpage’y mają dostęp do ogólnych statystyk dotyczących Twoich (jako odwiedzającego fanpage) zainteresowań i danych demograficznych (takich jak wiek, płeć, region). W ramach korzystania z serwisów społecznościowych zakres i cele przetwarzania danych w serwisach społecznościowych określone zostały przez administratorów tych serwisów.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

  • nasz uzasadniony interes polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką.

 Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Twoje dane będziemy przetwarzać przez następujący czas:

  • treści i inne dane umieszczone przez Ciebie na fanpage’ach planujemy przechowywać bezterminowo. Pamiętaj, że możesz zawsze usunąć swoje komentarze pod naszymi postami, przestać nas obserwować lub zrezygnować z posiadania konta na FB;
  • korespondencję bezpośrednio z nami (np. na Messengerze) planujemy usuwać po upływie 3 do 6 lat od ostatniego kontaktu z nami.

Wszystkie dane osobowe, które zbieramy na naszych fanpage’ach przetwarzamy jako administrator danych zgodnie z RODO. Ponieważ jesteś użytkownikiem mediów społecznościowych, administratorem Twoich danych jest także właściciel danego medium społecznościowego – LinkedIn Corporation (Linkedin), Meta Platforms Ireland Ltd. (Facebook), YouTube (Google LLC).

Zawarłeś bowiem z konkretnymi dostawcami umowę, która uprawnia Cię do korzystania z mediów społecznościowych. Informacje o tym, jak poszczególne platformy przetwarzają Twoje dane znajdziesz na właściwych stronach Linkedina, Facebooka czy YouTube’a

Kto jest odbiorcą Twoich danych osobowych?

We własnym zakresie nie zamierzamy przekazywać danych do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych. Natomiast specyfika działania mediów społecznościowych, ich publiczny i międzynarodowy charakter powodują, że do danych na fanpage’ach dostęp jest z całego świata. Pamiętaj, że zasady przetwarzania danych w ramach poszczególnych social mediów regulują właściwe platformy.

Charakter podania danych

Podanie Twoich danych jest dobrowolne i wiąże się z korzystaniem z poszczególnych platform, a ich niepodanie nie wywołuje żadnych skutków prawnych.

Inne istotne informacje

Twoje dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu lub profilowaniu, przy czym działania te nie są podejmowane przez nas, a przez portale społecznościowe na ich użytek. Pamiętaj, że korzystając z mediów społecznościowych Twoje dane będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, przy czym będzie to miało miejsce w krajach, wobec których Komisja Europejska wydała decyzje o adekwatności potwierdzające odpowiedni poziom ochrony (m.in. USA czy Wielka Brytania) bądź innych . 

Jakie prawa posiadasz?

Twoje prawa zostały wskazane w Części I niniejszej Polityki Prywatności.

Część IV. Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Poniżej przedstawiamy Tobie zasady przetwarzania danych osobowych, które znajdują zastosowanie wtedy, gdy jako osoba fizyczna reprezentująca Abonenta zawierasz z nami umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych, będąc właścicielem własnej firmy lub reprezentując Abonenta na innej podstawie (prokura, pełnomocnictwo). Niniejsze informacje opisują także, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane w przypadku świadczenia przez nas usług telekomunikacyjnych w ramach Usług Telecube.

Jakie dane przetwarzamy?

Przetwarzamy Twoje dane takie jak: imię, nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji Usługobiorcy, adres siedziby, NIP, numer telefonu, adres e-mail do osoby uprawnionej do reprezentacji oraz inne niezbędne wynikające ze specyfiki usługi.

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe jako osoby uprawnionej do reprezentowania Abonenta (członek Zarządu, Pełnomocnik, Prokurent) w związku z zawarciem konkretnej umowy.

Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jako osoby będącej przedstawicielem Abonenta jest wypełnienie prawnych obowiązków ciążących na nas, w szczególności realizacji obowiązków w zakresie rachunkowości i podatkowych.

Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest także nasz uzasadniony interes prawny polegający na realizacji marketingu usług własnych, konieczności rozpatrywania reklamacji, ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, jak również wypełnienie obowiązków prawnych nałożonych na operatora telekomunikacyjnego, a także tworzenie zestawień, analiz i statystyk na nasze wewnętrzne potrzeby.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest niezbędność do wykonania umowy, której jesteś stroną lub w której reprezentujesz Abonenta.

Podstawą prawną przetwarzania jest również obowiązek realizacji przepisów podatkowych, telekomunikacyjnych, przepisów o przeciwdziałaniu i praniu brudnych pieniędzy, jak również nasz uzasadniony interes prawny.

Podstawą prawną może być również Twoja zgoda na przetwarzanie przez nas dodatkowych danych, czy też na kontakt telefoniczny lub elektroniczny w celach marketingowych, o ile została odrębnie wyrażona.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu przez okres wynikający z przepisów prawa lub dla realizacji uzasadnionych interesów, w tym: dla zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Abonenta lub obrony przed nimi, do upływu okresu przedawnienia tych roszczeń (tj. przez okres 3 lat po zakończeniu umowy/do końca roku kalendarzowego po upływie 3 lat od zakończenia umowy).

Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających m.in. z przepisów ustawy o rachunkowości przez okres przez 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje i postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione.

Będziemy przetwarzać Twoje dane przez okres wynikający z innych odpowiednich przepisów. W zakresie danych telekomunikacyjnych dane będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy zgodnie z art. 180a ustawy Prawo telekomunikacyjne.

Będziemy przetwarzać dane przez okres ważności zgody, do czasu jej wycofania.

Kto jest odbiorcą Twoich danych osobowych?

Odbiorcą Twoich danych osobowych, czyli zewnętrznym podmiotem, który będzie mógł uczestniczyć w procesie przetwarzania Twoich danych, będą nasi zaufani podwykonawcy:

1) podmioty świadczące usługi IT takie jak hosting lub inne narzędzia służbowe:

Microsoft Ireland Operations Limited, One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin 18, Ireland – w zakresie m.in. przechowywania danych i utrzymywania Usług Thulium

eTOP Sp.z o.o. Al. Jerozolimskie 200 lok. 521, 02-222 Warszawa, NIP: 5222550755 – w zakresie przechowywania danych Abonentów oraz osób, których dane są przez Abonentów przetwarzane w związku z korzystaniem z Usług Telecube

Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland, Nr VAT: IE 6388047V – w zakresie m.in. usług poczty służbowej

FreshMail Sp. z o.o., Al. 29 Listopada 155 c, 31-406 Kraków, NIP 6751496393 REGON 123040091 – w zakresie marketingowej komunikacji elektronicznej lub komunikacji dotyczącej świadczonej usługi

Intercom R&D Unlimited Company, an Irish company with offices at 2nd Floor, Stephen Court, 18-21 St. Stephen’s Green, Dublin 2, Republic of Ireland – w zakresie biznesowego narzędzia do komunikacji

Pipedrive OU, Mustamäe tee 3a, Tallinn, Harjumaa 10615, Estonia, VAT #: EE101382096, Registration #: 11958539 – w zakresie narzędzia typu crm

2) inne podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne w związku z korzystaniem z Usług Telecube:

LINK Mobility Poland Sp. z o.o. ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice, NIP: 9691566736

Vercom S.A., ul. Roosevelta 22, 60-829 Poznań, NIP: 7811765125

TK Telekom Sp. z o.o. ul. Kijowska 10/12A 03-743 Warszawa, NIP: 5262548753

Aiton Caldwell S.A. ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, NIP: 5833042723

AMSSYSTEM Sp. z o.o. ul. Dzielna 6/34, 00-162 Warszawa, NIP: 7010061372

LoVo S.A. ul. T. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa NIP: PL5213553688

EXATEL S.A. ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa, NIP: 5270104568

Tyntec Ltd. 8th Floor, 20 Farringdon Street, London, EC4A 4AB, United Kingdom, VAT:GB935013940

DIDWW Ireland LTD, 10/13 Thomas Street, The Digital Hub, Dublin 8, Ireland, VAT ID: IE9712233V

Sonetel AB, Mailbox 647, 11411 Stockholm, Sweden, VAT SE556486584701

Voxbeam, part of Localphone Ltd. 4 Paradise Street, Sheffield, South Yorkshire, S1 2DF, United Kingdom, VAT #911 5418 49

Worldcall s.p.r.l., Avenue Des Myrtes 15, 1080 Brussels, Belgium, VAT: BE0477781022

DELLMONT SARL, 3 Val Sainte- Croix, 1371 Luxembourg

P4 Sp. z o.o., ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa, NIP: 9512120077.

Globus Telecom sp. z o.o., Łuki Wielkie 13, 03-434 Warszawa, NIP: 5223215964

Itel Solutions sp.z o.o., ul. Postępu 15C, 02-676 Warszawa, NIP: 7811888572

Odbiorcą Twoich danych w zależności od potrzeb może być również podmiot świadczący na naszą rzecz obsługę prawną, księgową, firmy kurierskie i pocztowe, nasz bank (PKO BP) czy operator płatności PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu.

Charakter podania danych

Podanie Twoich danych jest obowiązkiem umownym. Niepodanie danych niezbędnych do zawarcia umowy uniemożliwi dokonanie tej czynności. 

Inne istotne informacje

Twoje dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, ani profilowaniu.

Twoje dane zasadniczo nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, z zastrzeżeniem zdania następnego. Twoje dane mogą być przetwarzane poza obszarem EOG wtedy, gdy Usługa Telecube będzie świadczona przy wykorzystaniu operatorów telekomunikacyjnych mających siedzibę poza EOG, przy czym mogą to być wyłącznie kraje wobec których Komisja Europejska wydała decyzję o adekwatności, potwierdzającą odpowiedni poziom bezpieczeństwa (USA, Wielka Brytania).  

Jakie prawa posiadasz?

Twoje prawa zostały wskazane w Części I niniejszej Polityki Prywatności.

Część V. Użytkownik Usług Telecube

Poniżej przedstawiamy Tobie zasady przetwarzania danych osobowych, które znajdują zastosowanie wtedy, gdy korzystasz z Usług Telecube jako użytkownik, po zawarciu przez osobę uprawnioną do reprezentacji Abonenta właściwej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Jakie dane przetwarzamy?

Przetwarzamy takie Twoje dane jak: imię, nazwisko, numer telefonu oraz e-mail. Możemy przetwarzać inne Twoje dane, jeśli nam je podasz (np. głos w razie nagrania rozmowy telefonicznej).

Dodatkowo, w trakcie korzystania z Usług Telecube w sposób automatyczny może nastąpić rejestracja takich informacji jak: udana/nieudana próba logowania, IP (jeśli jest dostępne), identyfikator aplikacji, identyfikator przeglądarki, czas utworzenia sesji, czas ostatniego użycia sesji (czyli czas bieżący), identyfikator licencji oraz informacja o maksymalnej liczbie dostępów w ramach licencji, identyfikator i nazwa konsultanta.

Skąd mamy Twoje dane?

Twoje podstawowe dane kontaktowe otrzymaliśmy od Twojego przełożonego, pracodawcy, w związku z zawarciem umowy pomiędzy nami a Abonentem, w celu niezbędnym do utworzenia Twojego konta użytkownika i możliwości korzystania z Usług Telecube.

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe jako użytkownika uprawnionego do korzystania z Usług Telecube w związku z zawarciem umowy przez  Abonenta, a celem przetwarzania Twoich danych jako pracownika, współpracownika Abonenta, jest należyte wykonanie umowy zawartej pomiędzy nami a Abonentem.

Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest także nasz uzasadniony interes polegający na konieczności rozpatrywania reklamacji, ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze wewnętrzne potrzeby.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest prawnie usprawiedliwiony interes Abonenta oraz Thulium polegający na wykonywaniu zawartej umowy przez jej Strony, ale również polegający na rozpatrywaniu reklamacji, ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze wewnętrzne potrzeby.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu przez okres wynikający z przepisów prawa lub dla realizacji uzasadnionych interesów, w tym: dla zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Abonenta lub obrony przed nimi, do upływu okresu przedawnienia tych roszczeń (tj. przez okres 3 lat po zakończeniu umowy/do końca roku kalendarzowego po upływie 3 lat od zakończenia umowy).

Kto jest odbiorcą Twoich danych osobowych?

Odbiorcą Twoich danych osobowych, czyli zewnętrznym podmiotem, który będzie mógł uczestniczyć w procesie przetwarzania Twoich danych, będą nasi zaufani podwykonawcy podmioty świadczące usługi IT takie jak hosting lub inne narzędzia służbowe:

Microsoft Ireland Operations Limited, One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin 18, Ireland – w zakresie m.in. przechowywania danych i utrzymywania Usług Thulium

eTOP Sp.z o.o. Al. Jerozolimskie 200 lok. 521, 02-222 Warszawa, NIP: 5222550755 – w zakresie przechowywania danych Abonentów oraz osób, których dane są przez Abonentów przetwarzane w związku z korzystaniem z Usług Telecube

Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland, Nr VAT: IE 6388047V – w zakresie m.in. usług poczty służbowej

FreshMail Sp. z o.o., Al. 29 Listopada 155 c, 31-406 Kraków, NIP 6751496393 REGON 123040091 – w zakresie marketingowej komunikacji elektronicznej lub komunikacji dotyczącej świadczonej usługi

Intercom R&D Unlimited Company, an Irish company with offices at 2nd Floor, Stephen Court, 18-21 St. Stephen’s Green, Dublin 2, Republic of Ireland – w zakresie biznesowego narzędzia do komunikacji

Pipedrive OU, Mustamäe tee 3a, Tallinn, Harjumaa 10615, Estonia, VAT #: EE101382096, Registration #: 11958539 – w zakresie narzędzia typu crm

Odbiorcą Twoich danych w zależności od potrzeb może być również podmiot świadczący na naszą rzecz obsługę prawną, księgową, firmy kurierskie i pocztowe nasz bank (PKO BP) czy operator płatności PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu.

Charakter podania danych

Podanie Twoich danych w zakresie adresu e-mail oraz numeru telefonu jest obowiązkiem umownym. Niepodanie danych uniemożliwi należyte wykonanie umowy. 

Inne istotne informacje

Twoje dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, ani profilowaniu.

Twoje dane nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

Jakie prawa posiadasz?

Twoje prawa zostały wskazane w Części I niniejszej Polityki Prywatności.

Część VI. Przetwarzanie danych w celu prowadzenia marketingu własnych usług

Poniższe informacje znajdują zastosowanie do osoby – przedstawiciela naszego potencjalnego Klienta – z którą kontaktujemy się przy wykorzystaniu danych pochodzących ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak LinkedIn czy firmowe strony www, wyłącznie związanych z biznesową działalnością.

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?

Wstępne dane kontaktowe przetwarzamy w celu nawiązania z Tobą kontaktu i uzyskania informacji, czy jesteś zainteresowany wzajemną współpracą.

W przypadku odpowiedzi pozytywnej, przetwarzamy Twoje dane w celu zaproponowania Tobie oferty współpracy.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

  • nasz uzasadniony interes – w zakresie podstawowych danych kontaktowych, które udostępniasz publicznie na zawodowym profilu na portalu LinkedIn, na stronie internetowej lub które przekazujesz nam bezpośrednio w innej formie. Mamy uzasadniony interes w tym, aby skontaktować się z Tobą i zaproponować Tobie możliwość współpracy.
  • Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona w trakcie komunikacji telefonicznej, mailowej lub za pośrednictwem portalu LinkedIn, na przetwarzanie Twoich danych w przyszłości w celu przedstawiania Tobie ofert współpracy.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Podstawowe dane kontaktowe pozyskane bezpośrednio od Ciebie lub ze źródeł ogólnie dostępnych przetwarzamy wyłącznie przez okres niezbędny do nawiązania kontaktu, ale nie dłużej niż 6 miesięcy.

W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie od nas ofert współpracy będziemy przetwarzać Twoje dane do czasu wycofania zgody.

Kto jest odbiorcą Twoich danych osobowych?

Odbiorcą Twoich danych osobowych, czyli zewnętrznym podmiotem, który uczestniczy w procesie przetwarzania Twoich danych, jest nasz zaufany podwykonawca:

Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland, Nr VAT: IE 6388047V – w zakresie m.in. usług poczty służbowej

FreshMail Sp. z o.o., Al. 29 Listopada 155 c, 31-406 Kraków, NIP 6751496393 REGON 123040091 – w zakresie marketingowej komunikacji elektronicznej lub komunikacji dotyczącej świadczonej usługi

Intercom R&D Unlimited Company, an Irish company with offices at 2nd Floor, Stephen Court, 18-21 St. Stephen’s Green, Dublin 2, Republic of Ireland – w zakresie biznesowego narzędzia do komunikacji

Pipedrive OU, Mustamäe tee 3a, Tallinn, Harjumaa 10615, Estonia, VAT #: EE101382096, Registration #: 11958539 – w zakresie narzędzia typu crm

Charakter podania danych

Podanie danych jest dobrowolne. Pamiętaj jednak, że jeśli nie podasz nam Twoich danych, to nie będziemy mogli nawiązać współpracy.

Inne istotne informacje

Twoje dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, ani profilowaniu. Twoje dane nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

Jakie prawa posiadasz?

Twoje prawa zostały wskazane w Części I niniejszej Polityki Prywatności.