Sugester + TeleCube: cała firma w jednym miejscu!

  • Telefony, maile, czaty i notatki w tym samym programie
  • Podgląd całej historii kontaktów w czasie rozmowy
  • Wygodny dostęp z przeglądarki na dowolnym urządzeniu
  • Zaawansowane zarządzanie leadami i danymi klientów

Sugester to przejrzyste i proste w obsłudze oprogramowanie dla małych i średnich firm. Sugester łączy w sobie funkcje CRM, helpdesku, live chata na stronę, zarządzania zadaniami – i wiele więcej. Dzięki temu możesz kierować pracą całego zespołu Twojej firmy za pomocą jednego programu. W ten sposób Sugester oszczędza nie tylko Twój czas, ale też pieniądze: płacisz tylko za jedną aplikację zamiast kilku.

Sugester CRM

Najważniejsze moduły Sugestera to:

  • CRM – zarządzanie bazą klientów
  • Helpdesk – zarządzanie mailami i zgłoszeniami
  • Live chat – czat na firmową stronę
  • Zadania – planowanie i rozliczanie pracy
  • Baza wiedzy – pomoc dla pracowników i klientów
  • VoIP – rejestracja rozmów, notatki i podgląd karty klienta
Atuty partnera

Przetestuj Sugestera już dziś!

Zupełnie za darmo i bez zobowiązań. Podczas 30 dniowego okresu próbnego możesz skorzystać z Sugestera bez żadnych ograniczeń. Załóż konto!

Specjalnie dla klientów TeleCube

Odbierz 10% zniżki na usługę Sugester! Chcesz dowiedzieć się więcej?