LiveAgent – Help Desk, Czat i Telefon

LiveAgent jest skierowane do małych i średnich firm działających w branży eCommerce. Rozwiązanie łączy nowoczesne trendy w komunikacji z klientem np. czat i zgłoszenia, z samoobsługową platformą, w celu wspieranie klientów po godzinach pracy.

LiveAgent Partner Telecube

Integrując Twoje konto w TeleCube z rozwiązaniem LiveAgent zyskujesz:

  • Realizację połączeń przychodzących i wychodzących
  • Własne zapowiedzi i interaktywny sekretariat IVR
  • Nielimitowane nagrywanie i przechowywanie rozmów
  • Połączenia Komputer-na-Komputer oraz połączenia wewnętrzne
  • Możliwość odbieranie połączeń przy użyciu dowolnego telefonu sprzętowego (dedykowanego dla telefonii VoIP)
  • Kompatybilność z dowolną przeglądarką i aplikacjami komórkowymi
  • i wiele więcej…
Atuty partnera

LiveAgent – Help Desk, Czat i Telefon w jednym miejscu!

Zamów testową wersję i sprawdź możliwości LiveAgent na stronie: www.liveagent.com/help-desk-software/

Załóż konto w TeleCube i LiveAgent, a następnie skontaktuj się z LiveAgent i uzyskaj 15% rabatu.
Wystarczy skontaktować się z Twoim opiekunem LiveAgent i powołać się na hasło „TeleCube”!

Przeczytaj poradnik lub zobacz poniższy film i dowiedz się jak zintegrować telefonię TeleCube z LiveAgent.