Callback RINGY od 1 czerwca w TeleCube
Od przyszłego miesiąca wprowadzamy do oferty TeleCube rozwiązanie typu callback o nazwie RINGY. Żywimy głęboką nadzieję, że bardzo je polubicie!
Jak być może zauważyłeś drogi Kliencie telefonii TeleCube, kilka dni temu na naszej stronie internetowej pojawił się, w lewym dolnym rogu, przycisk z ikonką telefonu. Jeśli zastanawiałeś się do czego on służy, już spieszymy z odpowiedzią.
Po kliknięciu w ww. butonik, pojawia się okienko (popup) informujące o tym, że możemy do Ciebie zadzwonić. Kontakt jest możliwy w chwili obecnej, albo w późniejszym terminie, który sam wybierzesz. Po wpisaniu przez Ciebie numeru telefonu i kliknięciu przycisku „połącz mnie teraz”, do kilku sekund możesz spodziewać się kontaktu telefonicznego z naszej strony. Jeśli natomiast wybrałeś wariant rozmowy w przyszłym okresie, zadzwonimy do Ciebie zgodnie z Twoją sugestią. Warto tu dodać, że połączenie jest zautomatyzowane, także po stronie dzwoniącego. A zatem nasz konsultant nie wybiera samodzielnie Twojego numeru, ponieważ łączy się z Tobą odbierając telefon, dzwoniący na jego biurku. Połączenie jest zatem automatycznie zestawiane. Co istotne, koszty tego połączenia są ponoszone przez nas, tak więc nic za nie płacisz.
I to jest właśnie RINGY, nasze nowe rozwiązanie typu call back. Zostało ono przygotowane z myślą o jeszcze wygodniejszym dla Klientów kontakcie z nami.
Oczywiście. RINGY zostało opracowane przez TeleCube dla własnego użytku, ale również, a może przede wszystkim jako usługa dostępna w ramach oferty sprzedażowej. RINGY, wdrożony na stronie internetowej, zwiększa szansę na kontakt osoby ją odwiedzającej, a co z tym związane na finalizację sprzedaży. Poza tym firma, która ma wdrożony ten widget może być postrzegana jako nowoczesna i odpowiadająca zapotrzebowaniom Klientów na zróżnicowane i wygodne formy kontaktu.
RINGY oficjalnie stanie się częścią składową oferty TeleCube z dniem 1 czerwca br.
Do końca sierpnia będzie go można nabyć w cenie 19 zł netto/miesiąc/1 widget (na 1 stronę www). Od 1 września br. jego koszt wzrośnie do 29 zł netto/miesiąc/1 widget. Warto zatem podjąć decyzję o zakupie jeszcze przed końcem okresu wakacyjnego.
RINGY nie możesz jednak używać samodzielnie. Musi być on połączony z jedną z naszych usług, tj. pakietem Mini VoIP albo którymkolwiek pakietem wirtualnej centrali. Z kolei koszty połączeń, które będziesz ponosił, będą zgodne ze stawkami Twojego cennika w TeleCube.
Widget RINGY możesz dopasować do Twoich indywidualnych wymagań i wizji. Edycja jest możliwa zarówno w kwestiach graficznych, jak i w aspekcie treści. Można zmieniać m.in. kolory poszczególnych elementów, ikonki w przycisku, zachowanie przycisku (rodzaj animacji), czy konkretne komunikaty. Dodatkowo można dodać tło w popupie oraz kolejne pole związane z możliwością wyboru przez dzwoniącego konkretnego odbiorcy (działu) czy też tematu, którym jest zainteresowany.
Zarządzanie RINGY odbywa się na panelu Klienta TeleCube i jest bardzo proste i intuicyjne.
W ramach panelu, będziesz miał dostęp do:
- statystyk i danych dotyczących zrealizowanych oraz zamówionych rozmów oraz
- jeśli masz wykupioną usługę nagrywanie rozmów w TeleCube, również do plików audio z zarejestrowanymi połączeniami.
Zachęcamy do tego. W tym celu skontaktuj się z naszym działem sprzedaży pod numerem 22 1131415 wew. 2, lub pod adresem mailowym: info@telecube.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.