Święta, Święta i…po Świętach
Świąteczna gorączka niejednej branży dała się we znaki. Szaleństwo sprawunków na ostatnią chwilę już się skończyło, a w wielu firmach trwa właśnie okres przejściowy. Jeżeli w tym czasie nie zawieszasz całkowicie prowadzenia działalności, mamy dla Ciebie idealne rozwiązania.
Pracownicy większości firm w okresie przed świętami i po Nowym Roku z dużym wyprzedzeniem wypisują wnioski urlopowe. Z jednej strony jesteśmy pełni wyrozumiałości. Z drugiej nie zawsze możemy pozwolić sobie na pracę tylko przez niecałe 3 tygodnie grudnia i stycznia.
Klienci korzystający z usługi Wirtualna Centrala TeleCube bez większych trudności mogą kontynuować pracę z dowolnego miejsca. Wszystkie rozmowy telefoniczne z zachowaniem ich kolejkowania czy komunikatów głosowych, mogą zostać przekierowane na wskazany numer. Problematyczne sytuacje, wymagające spotkania i konsultacji, rozwiązywane są za pomocą opcji Telekonferencji. Do 15 osób * w tym samym czasie, może brać udział w jednym takim wirtualnym spotkaniu. W branży usługowej klienci z pewnością docenią tę funkcjonalność. Dzięki niej mogą czynnie uczestniczyć w procesie realizowania projektu bez konieczności fatygowania się na miejsce spotkania.
Korzystanie z opcji Poczty Głosowej czy Warunku Czasowego polecamy w tych branżach, które na przełomie roku odnotowują raczej spadek aktywności swoich klientów. Szczególnie ta ostatnia funkcjonalność przydaje się w sytuacjach, kiedy firma pracuje w innych, niż zwykle godzinach. Klient nie tylko jest informowany o nieoczekiwanej zmianie, ale może również usłyszeć o alternatywnej formie kontaktu. Ponieważ przyzwyczailiśmy się do szybkości, oczekujemy również natychmiastowej informacji. Profesjonalnie odczytane przez lektora komunikaty przynoszą zdecydowanie lepszy skutek, niż automatyczna poczta głosowa czy niekończący się sygnał nieodbieranego telefonu. Brak komunikatu sprawia, że klient nie wie tak naprawdę, jaki jest powód nieodbieranych połączeń i kiedy powinien spróbować ponownie.
Nowy Rok to nowe możliwości
Spokojniejsze dni to idealny moment na odpoczynek, ale również opracowywanie nowych pomysłów. Mniejsza ilość klientów, a tym samym bieżących zadań, powoduje, że mamy więcej czasu na zastanowienie się nad kierunkami rozwoju firmy i przyszłymi projektami oraz testowanie innowacyjnych rozwiązań. Szczególnie teraz polecamy zainteresowanym sprawdzenie możliwości TeleCube. Z funkcji Wirtualnej Centrali można w okresie próbnym korzystać przez 14 dni, bez ponoszenia opłat. Po dokonaniu rejestracji możliwe jest przetestowanie dostępnych funkcjonalności. Mniejsza liczba połączeń telefonicznych pozwoli Ci na oswojenie się z Wirtualną Centralą i spersonalizowanie jej tak, by jak najlepiej odpowiadała Twoim potrzebom. Dzięki dwutygodniowym testom będziesz przygotowany do obsługi normalnej ilości połączeń już w połowie stycznia.
Wejdź na stronę o wirtualnej centrali, wybierz odpowiedni pakiet dla siebie i…testuj. Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na pomoc z naszej strony.
* Aktualizacja: Obecnie w wirtualnej sali telekonferencyjnej może rozmawiać nawet 30 uczestników jednocześnie.