Ikonka funkcji Telekonferencje

Telekonferencje

z udziałem do 30 osób naraz

Telekonferencja – co to jest?

Funkcja ta pozwala na prowadzenie rozmowy telefonicznej z wieloma rozmówcami naraz. W telekonferencji może brać udział do 30 uczestników (włącznie z Adminem*), niezależnie od tego gdzie obecnie przebywają. Rozmówcy mogą znajdować się w siedzibie Twojej firmy, w innym mieście, a nawet w innym kraju. Wystarczy, że wszystkie osoby, z którymi chcemy coś omówić wybiorą ten sam numer dedykowany wirtualnej sali konferencyjnej i wprowadzą kod PIN konferencji, do której chcą się przyłączyć.

W ramach sieci TeleCube można również korzystać ze specjalnych numerów wewnętrznych, dedykowanych dla danej sali konferencyjnej.

* Jeśli w danym momencie prowadzisz więcej niż jedną telekonferencję, wtedy podana ilość uczestników dotyczy sumarycznie max. ilości osób we wszystkich salach telekonferencyjnych. Przykład: gdy prowadzisz 2 telekonferencje jednocześnie, to jeśli w pierwszej uczestniczy 18 osób, to w drugiej może uczestniczyć maksymalnie 12 osób.

Przeznaczenie?

Do prowadzenia spotkań telefonicznych, kiedy fizyczne spotkanie nie jest możliwe i/lub zależy nam na redukcji kosztów związanych np. z dojazdem lub wynajęciem noclegu dla uczestników. Dzięki telekonferencji możesz w jednej chwili przekazać wielu osobom naraz ważną i pilną informację oraz ją omówić. Telekonferencja to doskonała alternatywa dla wysyłki e-maili, gdyż nie każdy czyta wiadomości od razu po ich wpłynięciu na skrzynkę, jak i nie ma możliwości omówienia „na żywo” tematu tą drogą.

Dla kogo?

Telekonferencje (grupowe rozmowy online) polecamy szczególnie firmom, które:

  • mają rozsianych po całym kraju, a nawet świecie pracowników lub też klientów,
  • w ramach realizacji projektów często potrzebują szybkiego kontaktu telefonicznego z większą grupą osób, celem omówienia różnych zagadnień.

Ile kosztują telekonferencje TeleCube?

Telekonferencje są oferowane:

  • Bezpłatnie. W ramach 2 pakietów wirtualnej centrali: Premium i Elite.
  • Za dopłatą (10 zł netto + VAT / 3 dni lub 30 zł netto + VAT / miesiąc). Do pakietu: Mini (dostępny za 9 zł netto + VAT/mc) lub do 2 innych pakietów wirtualnej centrali: Start lub Biznes.

Wypróbuj telekonferencje TeleCube za darmo

Skorzystaj z okresu próbnego: pakietu Premium (kliknij) lub Elite (kliknij) i wypróbuj Telekonferencje za Darmo.
Pamiętaj, że wszystkie pakiety TeleCube, możesz wypróbować za darmo i bez zobowiązań przez 14 dni.

Jak włączyć i zrealizować telekonferencję?

1. Skorzystaj z zakładki „Telekonferencje”

  • z głównego menu wybierz „Wirtualna Centrala”,
  • w rozwijanym menu kliknij na „Telekonferencje”,
  • utwórz salę, klikając na przycisk „Stwórz nową salę telekonferencyjną”,
Parametry sali konferencyjnej
Zarządzanie salą telekonferencyjną
  • tworząc nową salę należy: nazwać ją; wybrać dla niej numer miejski i zapowiedź powitalną; wprowadzić kod PIN (zawierający od 4 do 8 cyfr) i numer wewnętrzny (zawierający * oraz od 2 do 4 cyfr) oraz ustawić pozostałe parametry,
  • po zatwierdzeniu ww. przyciskiem „Zapisz”, możemy zrealizować pierwszą telekonferencję.
Telekonferencje TeleCube
Dane do połączenia się z salę konferencyjną

Celem wejścia na salę konferencyjną:

  • Zadzwoń na numer miejski dedykowany dla centrali i wprowadź adekwatny kod PIN, zatwierdzając wybór # lub,
  • Jeśli posiadasz numer wewnętrzny w TeleCube, możesz wprowadzić na urządzeniu na którym z niego korzystasz specjalny numer wewnętrzny ustawiony dla naszej telekonferencji, a po jego wybraniu wprowadzić ww. kod PIN, lub,
  • Jeżeli chcesz dodać uczestnika do telekonferencji, możesz skorzystać z zielonego przycisku (który znajduje się nad listą naszych telekonferencji). Po kliknięciu w niego należy ustalić termin wdzwonienia, tzn. dzień i godzinę, a następnie wprowadzić konkretny numer (jeśli numer będzie spoza sieci TeleCube, połączenie zostanie rozliczone zgodnie z Twoim cennikiem TeleCube). W wybranym terminie nastąpi wdzwonienie na wybrany numer i po odebraniu połączenia właściciel numeru będzie mógł uczestniczyć w Telekonferencji (jeśli przy ustalaniu terminu wprowadzimy termin wsteczny połączenie/wdzwonienie zostanie zrealizowane natychmiast), lub,
  • Istnieje również opcja dokonania transferu dzwoniącego do nas numeru, na daną salę konferencyjną. W takiej sytuacji w trakcie połączenia wybierz symbol gwiazdki, a następnie wprowadź kod wewnętrzny telekonferencji lub numer miejski oraz kod PIN. Jeśli znajdujesz się już na sali, wtedy możesz się rozłączyć, a dzwoniąca do Ciebie osoba zostanie automatycznie skierowana do sali konferencyjnej.

2. Wykorzystaj edytor schematu centrali

  • z głównego menu wybierz „Wirtualna Centrala”,
  • w rozwijanym menu kliknij na „Moje centralki”,
  • wybierz centralkę, do której chcesz dodać opcję Telekonferencji,
  • w schemacie Twojej centralki kliknij na zielony przycisk z krzyżykiem,
  • z opcji „Grupowanie” wybierz „Telekonferencje” i ustaw jej parametry.

Jednocześnie możesz mieć uruchomionych kilka Wirtualnych Sal Konferencyjnych.