Pracownik call center
Autor: TeleCube / 19 czerwca 2015

SIP Trunk – nowa możliwość zarządzania połączeniami przychodzącymi

W ostatnich dniach wprowadziliśmy nowe możliwości dla usługi SIP Trunk, dotyczące sterowania połączeniami przychodzącymi. Wprowadzone zmiany pozwalają na połączenie kilku SIP Trunków w wiązki dystrybucyjne. Dzięki temu masz możliwość zarządzania tym w jaki sposób przyjmujesz połączenia przychodzące.

Do wyboru są trzy różne opcje dystrybucji takiego połączenia:

  • Fail Over. Jeżeli dany SIP Trunk w wiązce jest niedostępny połączenie zostanie skierowane na kolejny Trunk w wiązce.
  • Round Robin. Wyrówna dystrybucję połączeń przychodzących na każdego SIP Trunka w wiązce. Zakładając, że wiązka ma x SIP Trunków, zatem co x połączenie będzie trafiało na konkretny SIP Trunk.
  • Try All. Połączenie przychodzące będzie kierowane na wszystkie SIP Trunki w danej wiązce jednocześnie, do momentu gdy zostanie ono odebrane przez jedną centralę.

Nowa funkcjonalność dostępna jest zarówno dla naszych aktualnych jak i nowych Klientów.

Aby zamówić usługę SIP Trunk w TeleCube, zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z dodatkowymi informacjami na jej temat. Więcej szczegółów na jej temat znajdziecie na niniejszej stronie internetowej: telecube.pl/sip-trunk/