Lipiec 2022 w telefonii TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 3 sierpnia 2022

Podsumowanie lipca. Nowe integracje i rosnące statystyki.

Pierwsza połowa wakacji już za nami. Team TeleCube jednak cały czas nie zwalnia tempa i udostępnia kolejne projekty. 📢 W lipcu m.in. wdrożyliśmy nowe integracje, utworzyliśmy kilka filmów oraz wprowadziliśmy pakiety Ringy. O szczegółach naszych działań piszemy poniżej.


Pakiety Ringy

Ringy to widget callback, którego umieszcza się na firmowej stronie www, celem pozyskania numeru telefonu od Klienta, a następnie zestawienia z nim, automatycznie, rozmowy telefonicznej. Ringy jest już od dawna w naszej ofercie. Dotąd jednak można go było dokupić do pakietu Mini lub pakietów Start i Biznes Wirtualnej Centrali, lub pozyskać wraz z nabyciem najdroższych pakietów E-centrali tj. Premium i Elite.

Od lipca br. wprowadziliśmy 2 pakiety Ringy, które są dostępne jako niezależne oferty. Pierwszy z pakietów, dedykowany dla max. 2 konsultantów, kosztuje 39 zł netto + 23% / miesiąc. Zawiera m.in. 1 widget, 1 polski numer stacjonarny, warunki czasowe, billing online i SMS przed rozmową. Drugi z pakietów jest droższy o 40 zł netto + 23% / miesiąc, ale oferuje dodatkowo np. nagrywanie rozmów, numer komórkowy oraz SMS po rozmowie. Pakiet z nagrywaniem jest przeznaczony dla max. 5 konsultantów.

Więcej informacji na temat pakietów callback Ringy można uzyskać na stronie: callback-ringy.pl/cennik/

Integracje z Freshdesk…

Freshdesk to oprogramowanie, pomagające firmom wdrożyć rozwiązania, które przyśpieszają, automatyzują i upraszczają obsługę klienta.

Od lipca jest możliwa integracja TeleCube z Freshdesk. Dzięki niej, we Freshdesku będą widoczne konkretne dane dotyczące połączenia realizowanego w ramach TeleCube. Tymi informacjami są: numer strony A połączenia (osoby inicjującej połączenie), numer strony B (osoby odbierającej połączenie) oraz identyfikator połączenia (ułatwiający ewentualne zgłoszenie go do TeleCube).

Zachęcamy do sprawdzenia, jak można zintegrować się z Freshdesk i realizacji integracji.

oraz z BaseLinker

BaseLinker to system do automatyzacji procesów biznesowych oraz kompleksowej integracji firmowej platformy e-commerce z innymi platformami (np. Amazon, Allegro, eBay) i narzędziami. BaseLinker jest partnerem telefonii TeleCube.

Dotychczas była udostępniona integracja TeleCube z BaseLinker wyłącznie przy użyciu komunikatora VoIP TeleCube SIP. Umożliwiała ona podczas realizacji połączeń poprzez naszą darmową aplikację na automatyczne powiązanie numeru telefonu rozmówcy z odpowiednią kartą zamówienia w BaseLinker i jej wyświetlenie. 

Miło nam poinformować, że obecnie można także zintegrować z BaseLinkerem, dostarczany przez nas system CRM tj. TeleCube CRM.

Po wdrożeniu tej integracji w TeleCube CRM:

  • jest dostępna i łatwa do wyszukania historia zamówień pochodzących z BaseLinker,
  • podczas prowadzonej rozmowy telefonicznej z danym Klientem automatycznie wyświetli się tabela z jego zamówieniami (pobrana z BaseLinker).

Zachęcamy do obejrzenia filmu pokazującego jak dokonać integracji. Życzymy udanego seansu 🎬

Nowe filmy na naszym kanale YouTube

Pozostając w tematyce filmowej, zachęcamy do odwiedzenia naszego kanału na YouTube, gdzie w ostatnich dniach dodaliśmy kilka nowych filmów. Oprócz ww. zamieściliśmy 3 propozycje, które dotyczą widgetu callback Ringy.

Rosnące statystyki

Na koniec chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym Klientom, bo dzięki Wam możemy pochwalić się bardzo zadowalającymi statystykami z naszej działalności w lipcu. Żeby nie być gołosłownym, przejdźmy do sedna, czyli konkretnych danych.

W porównaniu do adekwatnego miesiąca w roku ubiegłym w przypadku ilości połączeń (minut) wychodzących wygenerowanych przez Klientów TeleCube ich liczba wzrosła o 31%.

Porównując rok do roku lipiec w kwestii ilości wysłanych przez naszych Klientów SMSów odnotowujemy bardzo znaczny wzrost, bo aż o 103%.

Także w przypadku aktywacji świadczonych przez nas usług możemy pochwalić się ponad 17% wzrostem, w porównaniu do lipca 2021 roku.

Cieszy nas niezmiernie również fakt, że obdarzacie nas dużym zaufaniem i chętnie przenosicie swoje numery telefoniczne od obecnego operatora do sieci TeleCube. Porównując ilość przeniesionych numerów, od początku roku 2021 do lipca 2021, do numerów przeniesionych od początku tego roku do końca lipca 2022 r. notujemy wzrost w odniesieniu do roku ubiegłego aż o 47%.

Jak widzicie, sporo się działo w minionym miesiącu, a w już obecnym także planujemy przedstawić Wam kilka nowości. Obserwujcie nasz blog oraz inne kanały komunikacji, aby być na bieżąco z wszelkimi nowinkami.

Zachęcamy do kontaktu z nami. W przypadku jakichkolwiek pytań lub sugestii pozostajemy do Twojej dyspozycji poprzez czat, telefon (221 13 14 15) lub email: info@telecube.pl