Podsumowanie 2022 roku w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 23 stycznia 2023

Podsumowanie 2022 roku w TeleCube

Spadł już styczniowy śnieg, a pierwsze tegoroczne projekty TeleCube ujrzały światło dzienne, zatem najwyższy czas, żeby zaprezentować podsumowanie minionego roku.
📢 W 2022 roku m.in. udostępniliśmy TeleCube CRM, wdrożyliśmy możliwość przenoszenia do nas polskich numerów komórkowych, dokonaliśmy licznych integracji (m.in. z Zapier, BaseLinker, Freshdesk i Zendesk) oraz dodaliśmy do naszej puli kilka tysięcy nowych numerów. Zachęcamy do lektury niniejszego artykułu i zapoznania się z naszymi zeszłorocznymi realizacjami.


Statystyki – porównanie z rokiem 2021 📈

W naszych miesięcznych podsumowaniach prezentowanych na blogu zamieszczaliśmy statystyki porównawcze danego miesiąca do adekwatnego miesiąca roku poprzedniego. Dane dotyczyły aktywności użytkowników TeleCube.
W niniejszym podsumowaniu nie może zatem zabraknąć statystyk w ujęciu rocznym. Poniżej porównaliśmy konkretne wartości z roku 2022, z ich odpowiednikami z roku wcześniejszego. Oto szczegóły:

  • Liczba aktywnych użytkowników usług TeleCube – wzrost o 7,56%
  • Łączny czas trwania połączeń wychodzących – wzrost o 44,09%
  • Łączny czas trwania połączeń przychodzących – wzrost o 1,84%
  • Łączna ilość SMSów wychodzących – wzrost o 64,53%

Dopowiadając, warto przedstawić jeszcze statystyki z roku 2022, dotyczące numerów przeniesionych do TeleCube od innego operatora i wyniesionych z TeleCube. Prezentują się one następująco:

  • Ilość numerów przeniesionych do TeleCube – 1681
  • Ilość numerów wyniesionych z TeleCube – 67


Porównując ww. dane do danych z roku 2021, odnotowujemy, że liczba numerów wyniesionych z TeleCube wzrosła o 26, a ilość numerów przeniesionych do TeleCube zwiększyła się o 499.

Bardzo dziękujemy drodzy Klienci, że tak chętnie korzystacie z naszych usług, bo to dzięki Wam możemy rozwijać się i cieszyć z opisanych wzrostów.

Projekty zrealizowane w 2022 roku 💡

Zostaliśmy Partnerem Karty Młodego Przedsiębiorcy oraz członkami PIIT 🤝

W styczniu podpisaliśmy z Gminą Dąbrowa Górnicza porozumienie, na mocy którego zostaliśmy Partnerem projektu Karta Młodego Przedsiębiorcy. Miesiąc później dołączyliśmy do adekwatnego projektu organizowanego przez Gminę Zabrze, podpisując z nią stosowne porozumienie.

Przypominamy, że projekt Karta Młodego Przedsiębiorcy jest skierowany do osób stawiających swoje pierwsze kroki w biznesie. Wspiera on przedsiębiorczość i pobudza do aktywności gospodarczej osoby prowadzące działalność gospodarczą. Uczestnicy projektu mogą z niego korzystać przez pierwsze 5 lat funkcjonowania na rynku.

Z kolei, w ostatnim miesiącu zeszłego roku zostaliśmy przyjęci w poczet członków Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (PIIT), organizacji pozarządowej reprezentującej interesy gospodarcze firm przemysłu teleinformatycznego. Obecnie Izba zrzesza około 130 członków i jest nam bardzo miło, że możemy być jednym z nich.

Udostępniliśmy wiele numerów stacjonarnych i komórkowych…🔢

Od stycznia do czerwca numeracja TeleCube została wzbogacona o numery stacjonarne ze stref Lublin (81), Białystok (85) i Bielsko-Biała (33).

Wśród nowych numerów znalazło się wiele złotych oraz platynowych. Na chwilę obecną z ww. puli są jeszcze dostępne niektóre propozycje jak np. 815 114 114, 856 855 855 czy 338 338 339.

W styczniu, październiku i listopadzie z kolei udostępniliśmy Wam kilkaset nowych numerów komórkowych. Część z nich trafiła do puli numerów złotych i platynowych. Co więcej. Prawie 40 numerów posłużyło nam do stworzenia nowej kategorii najładniejszych numerów, o których piszemy poniżej.

w tym numerów diamentowych 💎

Numery diamentowe to specjalna pula naszych najłatwiejszych do zapamiętania i najdroższych polskich numerów komórkowych. Podlegają one zawsze indywidualnej wycenie. Żeby ją poznać, należy wcześniej skontaktować z działem sprzedaży TeleCube. Na liście numerów diamentowych znajdują się np. 455 455 455, 455 455 555455 454 454.

Wdrożyliśmy nowe narzędzia m.in. TeleCube CRM i TeleActionURL 💻

Maj był dla nas bardzo ważnym miesiącem. Światło dzienne ujrzały w nim nasze dwa rozwiązania tj. TeleActionURL i przede wszystkim TeleCube CRM.
TeleActionURL to aplikacja, dzięki której po odebraniu połączenia automatycznie w Twojej przeglądarce zostanie wyświetlona odpowiednia, wcześniej wskazana przez Ciebie karta konkretnego narzędzia (np. systemu CRM), powiązana z numerem dzwoniącym na Twoją infolinię. Dzięki temu szybko otrzymasz informacje dotyczące dzwoniącego np. jego dane, ostatnie zamówienia czy notatki z rozmów.

Na temat TeleCube CRM pisaliśmy już wiele. To jeden z największych projektów realizowanych przez nas w ostatnich latach. Jest on stale rozwijany i z miesiąca na miesiąc dodajemy do niego nowe funkcje. Na chwilę obecną nasz system CRM zawiera m.in. kartę Klienta, rozbudowaną historię kontaktu, dialer, okno obsługi rozmowy i oczywiście integrację z wirtualną centralą TeleCube. Już niebawem pojawią się w nim nowe funkcje, dlatego zachęcamy do śledzenia zakładki: ccrm.pl/historia-wdrozen/ oraz wpisów na naszym blogu, aby być na bieżąco z wszystkimi nowościami.

Zaoferowaliśmy nowe pakiety: SMS oraz RINGY 📑

W lutym do oferty TeleCube wprowadziliśmy 11 pakietów SMS, dzięki którym można wysyłać SMSy po obniżonych stawkach. Najtańszy z pakietów kosztuje 70 zł netto + VAT / 30 dni. Korzystając z niego można wysłać 500 SMSów, w cenie 14 groszy netto + VAT / 1 SMS. Droższe pakiety zawierają więcej SMSów i oferują niższą jednostkową cenę. Najdroższe pakiety są przygotowane z myślą o Klientach, którzy wysyłają nawet około miliona wiadomości miesięcznie.

Do lipca zeszłego roku widget call back Ringy można było zakupić tylko jako dodatkową funkcję do tańszych pakietów wirtualnej centrali (tj. Start lub Biznes) i pakietu Mini VoIP lub uzyskać w ramach pakietów Premium i Elite e-centralki. W okresie wakacyjnym wprowadziliśmy niezależne 2 pakiety Ringy. Tańszy z nich (kosztuje: 39 z netto + VAT/mies.) jest przeznaczony dla max. 2 konsultantów i oferuje m.in. 1 widget, 1 polski numer stacjonarny, warunki czasowe, billing online i SMS przed rozmową. Droższy zawiera dodatkowo nagrywanie rozmów, a także numer komórkowy oraz SMS po rozmowie. Jest on dedykowany dla max. 5 konsultantów. Pakiety Ringy można przetestować bez zobowiązań podczas okresu próbnego.

Wprowadziliśmy wiele zmian funkcjonalnych w centrali i CRM 📋

W ciągu minionego roku miały miejsce liczne modyfikacje w naszych rozwiązaniach.

Jeszcze przed wdrożeniem pakietów Ringy dokonaliśmy zmian dotyczących jego designu. Zaoferowaliśmy do wyboru nowe kształty przycisku (w formie koła) oraz pop-upa (wersję z zaokrąglonymi rogami).

Wiele modyfikacji zastosowano także w naszym CRMie oraz wirtualnej centrali. W centralce m.in. wdrożyliśmy zapowiedź przed połączeniem; dwukrotnie aktualizowaliśmy nasze API (powstały wersje 1.4. i 1.5); a w Panelu Klienta TeleCube zmodyfikowaliśmy formularz do przenoszenia numerów do naszej sieci.

Systematycznie dodawaliśmy nowe poradniki i wideotutoriale 🎬

Bardzo zależy nam, żebyście mogli w łatwy sposób uzyskiwać odpowiedzi na Wasze pytania oraz odnajdywać informacje i poradniki, które ułatwiają korzystanie z naszych narzędzi.

Bezpośredni kontakt z nami jest możliwy poprzez czat na stronie www, infolinię, widget call back Ringy, pocztę mailową oraz całodobowy numer telefoniczny dla zgłoszeń technicznych. Dodatkowo wprowadziliśmy także formularz, za pomocą którego możecie się z nami umawiać na szkolenia wideokonferencyjne (via Zoom bądź Teams) dotyczące np. konfiguracji e-centrali czy omówienia elementów panelu Klienta (TeleCube i/lub CRM).

W zeszłym roku zwiększyliśmy ilość miejsc, w których możecie znaleźć materiały edukacyjne. Jednocześnie powiększyliśmy znacznie wolumen tychże materiałów.

  • W pierwszych miesiącach zeszłego roku powstała strona: wiki.telecube.pl/. Jest ona podzielona na 3 sekcje: Wirtualna Centrala Telefoniczna, TeleCube CRM oraz Callback Ringy. W każdej z nich znajdziecie mnóstwo dedykowanych danemu narzędziu tutoriali, zarówno tekstowych jak i wideo.
  • Dodatkowo na Panelu Klienta, w zakładce Pomoc umieściliśmy dwie nowe podzakładki, a mianowicie: Poradniki (ebooki) oraz Tutoriale (wideo), które zawierają adekwatne do nazw materiały edukacyjne.
  • Warto również wspomnieć o naszym kanale YouTube, w którym z miesiąca na miesiąc dodawaliśmy nowe pozycje filmowe. W drugiej połowie roku powstało m.in. kilka filmów instruujących jak dodać konkretny element (np. IVR, kolejkę czy zapowiedź głosową) do schematu wirtualnej centrali.

Integrowaliśmy się z zewnętrznymi oprogramowaniami 🔗

Dokonaliśmy wielu integracji, z popularnymi narzędziami SaaS, oto kilka nich:

W okresie wakacyjnym zintegrowaliśmy TeleCube z Freshdesk (zobacz, jak zintegrować się z Freshdesk) oraz z Zendesk (sprawdź szczegóły integracji z Zendesk). Dzięki temu nasi Klienci, którzy korzystają z któreś z ww. integracji mogą w panelu danego narzędzia widzieć informacje dotyczące połączenia telefonicznego realizowanego przy użyciu telefonii TeleCube.

W lipcu zrealizowaliśmy też integrację z narzędziem BaseLinker (zobacz film instruktażowy). Integracja dotyczyła naszego systemu CRM tj. TeleCube CRM. Warto dodać, że zainteresowanym umożliwiamy także integrację BaseLinker z komunikatorem VoIP – TeleCube SIP.

We wrześniu umieściliśmy na platformie Zapier naszą wtyczkę TeleCube VPBX. Dzięki temu można ją połączyć z innym narzędziem, którego używacie w firmie, a które ma swoją wtyczkę na platformie Zapier, w celu zapewnienia przepływu informacji pomiędzy tymi narzędziami.

Umożliwiliśmy przenoszenie do TeleCube firmowych numerów komórkowych 📱

W listopadzie rozszerzyliśmy ofertę w kwestii przenoszenia do TeleCube numerów telefonicznych. Wdrożyliśmy mianowicie możliwość przenoszenia do naszej telefonii polskich, firmowych numerów komórkowych. Procedura przeniesienia jest praktycznie identyczna jak w przypadku obowiązującej już wcześniej dla numerów stacjonarnych. Numer można przenieść nawet w ciągu 48 h od podpisania z nami Umowy. Więcej informacji na temat przenoszenia numerów do TeleCube znajdziecie na dedykowanej stronie.

Co nas czeka w 2023 roku? 🍏

Na obecny rok mamy już zaplanowanych kilkanaście projektów. Nie zdradzimy zbyt wielu konkretów, jednak możemy zapewnić, że m.in. będziemy rozwijać bardzo dynamicznie nasz system CRM (np. wdrożymy kalendarz i zadania, obsługę emalii oraz API), pojawią się nowe numery w naszej puli (już w styczniu z prefiksem krakowskim) oraz na bieżąco będziemy dodawać i edytować materiały edukacyjne.

To będzie niezwykle intensywny, acz mamy nadzieję, że wielce owocny rok. Drodzy Klienci liczymy na Waszą pomoc oraz sugestie w kwestii ewentualnych zmian czy nowych pomysłów, zawsze są one bardzo mile widziane.

Przypominamy, że pozostajemy do dyspozycji poprzez:  telefon (221 13 14 15), email: info@telecube.pl lub czat na stronie www. Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.