Poczta mailowa i kalendarz już dostępne w TeleCube CRM
TeleCube nieustannie rozwija swoje funkcje, aby sprostać oczekiwaniom i potrzebom swoich użytkowników. Tym razem aktualizacja dotyczy usługi TeleCube CRM, która zyskała dwie bardzo ważne i przez wielu Klientów wyczekiwane funkcje. Są nimi skrzynka mailowa oraz kalendarz, którym poświęciliśmy ten wpis.
Pierwszą z nowo dodanych funkcji jest możliwość integracji narzędzia TeleCube CRM z pocztą mailową. Niezależnie od tego, czy korzystasz z Gmaila, Onetu, Interii czy WP, możesz sprawnie odbierać i wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio z poziomu systemu CRM.
Funkcja ta zapewnia wygodę i oszczędność czasu, ponieważ nie ma konieczności przełączania się pomiędzy różnymi aplikacjami czy kartami. Wszystko, czego potrzebujesz, jest dostępne w jednym narzędziu TeleCube CRM. Możesz wyświetlać i odpowiadać na e-maile, dodawać do nich zadania, oraz tworzyć nowe wiadomości bezpośrednio z systemu.
Integracja z pocztą e-mail nie tylko usprawnia komunikację, ale również umożliwia pełne śledzenie korespondencji z Klientami w kontekście zarządzania nimi. Dzięki temu można łatwo monitorować historię wiadomości, śledzić postępy w rozmowach i utrzymywać spójność komunikacji z klientami.
Dodatkowo integracja z pocztą e-mail w TeleCube CRM umożliwia automatyzację pewnych procesów. Korespondencja mailowa z Twoimi Klientami będzie automatycznie przypisywana do odpowiadających im kart, a do każdego maila dodatkowo możliwe jest utworzenie zadania, np. z przypomnieniem o konieczności udzielenia odpowiedzi w zadanym terminie, co przyczynia się do zwiększenia efektywności pracy.
Drugą z najnowszych i wyczekiwanych funkcji jest kalendarz. Kalendarz w TeleCube CRM pozwala efektywnie rozplanować zadania, wydarzenia, zasoby (takie jak np. samochód firmowy czy sala konferencyjna) oraz inne ważne elementy w jednym miejscu.
Dzięki kalendarzowi możesz tworzyć i przypisywać zadania dla siebie oraz swojego zespołu, ustalać terminy spotkań, zebrań, urlopów i ważnych wydarzeń, rezerwować sale, samochody czy urządzenia i wiele więcej. To nie tylko ułatwi planowanie pracy, ale również wpłynie pozytywnie na współpracę i koordynację działań w zespole.
Bez względu na zajmowane stanowisko, kalendarz TeleCube CRM jest niezastąpionym narzędziem, które pomoże w efektywnym zorganizowaniu swoich zadań i wydarzeń.
Jeśli korzystasz już z TeleCube CRM sprawdź najnowsze funkcje, które już są dostępne na Twoim koncie. Jeśli jednak nie miałeś okazji poznać naszego CRMa, zawierającego pocztę e-mail, kalendarz i wiele innych możliwości to zachęcamy do testowania tego kompleksowego narzędzia, pozwalającego efektywniej zarządzać relacjami z Klientami. Zarejestruj się na bezpłatny 14-dniowy okres próbny i przekonaj się, jak sprawdzi się w Twojej firmie.
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź sugestii zachęcamy do kontaktu z nami od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni poprzez czat (na stronie www), telefon (221 13 14 15), email: info@telecube.pl lub widget callback Ringy.