Początek roku w TeleCube – podsumowanie stycznia
Styczeń już za nami, a pogoda niejednokrotnie zaskakiwała nas swoją gwałtowną zmiennością. My za to niezmiennie pracowaliśmy nad nowymi projektami i przedsięwzięciami. Już teraz mamy przyjemność poinformować o kilku z nich. Zachęcamy więc do przeczytania krótkiego podsumowania minionego miesiąca w TeleCube.
Na mocy podpisanego 13 stycznia br. porozumienia z Gminą Dąbrowa Górnicza zostaliśmy Partnerem projektu Karta Młodego Przedsiębiorcy.
Projekt dotyczy wspierania przedsiębiorczości i pobudzania aktywności gospodarczej wśród osób prowadzących na terenie Dąbrowy Górniczej działalność gospodarczą (uczestnicy projektu mogą z niego korzystać przez pierwsze 5 lat funkcjonowania). Cieszymy się, że możemy brać udział w takich przedsięwzięciach i pomagać osobom, które stawiają swoje pierwsze kroki w biznesie.
W styczniu udało nam się wzbogacić pulę oferowanych numerów. Dodaliśmy 200 nowych numerów miejskich ze strefy 81 (Lublin) oraz 300 numerów komórkowych.
Wśród nich znalazły się również łatwe do zapamiętania i ładnie wyglądające numery platynowe, m.in. 815 114 114, 815 114 115, 815 114 000.
Z pełną pulą dostępnych numerów można zapoznać się na Panelu Klienta TeleCube w sekcji „Wirtualna Centrala” -> „Numery Telefonu” -> „Dodaj numer”. Wykaz numerów platynowych, które możesz nabyć, wraz z cenami znajdziesz na naszej stronie.
Tegoroczny styczeń w stosunku do ubiegłorocznego okazał się bardzo pozytywny w kwestii statystyk.
W stosunku do stycznia 2021 roku, w pierwszym miesiącu bieżącego roku odnotowaliśmy aż blisko 40% wzrost ilości wykonanych połączeń wychodzących oraz niemalże 27% wzrost ilości zrealizowanych połączeń przychodzących.
Ponadto szczególną uwagę zwracają dane dotyczące przenoszenia numerów do naszej sieci od innych operatorów. Na tym polu, w samym styczniu osiągnęliśmy aż 44% wartości, którą udało nam się uzyskać w całym roku 2021. Świadczy to, iż nasza telefonia cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony Klientów i coraz chętniej przenoszą oni swoje dotychczasowe numery do TeleCube.
Bardzo dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem.
W billingu na Panelu Klienta udostępniliśmy nową funkcję. Umożliwia ona powiązanie numeru w historii połączeń z jego nazwą zapisaną w systemie (np. w książce telefonicznej).
Do tej pory funkcja działała automatycznie jednakże ze względu na dłuższy czas wczytywania billingu zawierającego nazwy, funkcję tą samodzielnie można włączyć lub wyłączyć zaznaczając odpowiedni checkbox w zakładce „Historia (billing) połączeń”.
Zabieramy się do dalszej pracy, by już niebawem przedstawić kolejne nowości w TeleCube.
Jeśli masz pytania związane z kwestiami poruszonymi w artykule lub na jakikolwiek inny temat związany z oferowanymi przez nas usługami nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz skontaktować się z nami mailowo pod adresem info@telecube.pl, telefonicznie pod numerem: 221 13 14 15 lub poprzez czat.