Noworoczna Promocja w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 19 grudnia 2019

Noworoczna promocja z 20% rabatami

W Nowy Rok warto wejść z przytupem. Z efektywnym pomysłem, którego realizacja nastroi nas optymistycznie na kolejne miesiące. Właśnie z myślą o firmach szukających nowych idei i ciekawych rozwiązań telekomunikacyjnych, które dotąd nie korzystały z usług TeleCube przygotowaliśmy Noworoczną Promocję. Dzięki niej będzie można przetestować przez 20 dni pakiet Premium wirtualnej centrali, a następnie zakupić go z 20% rabatem i dodatkowymi usługami, oferowanymi również ze 20% zniżką.

Usprawnij komunikację z Klientami w Nowym Roku

Nowy Rok to nowe koncepcje, chęć ulepszenia czegoś, co w mijającym roku nie funkcjonowało tak, jak byśmy chcieli. Jednym z problemów, który pojawia się w podsumowaniu firm analizujących całoroczne działania, jest słaba komunikacja z Klientami. Często wynika ona z nieodpowiednich narzędzi używanych w tym celu. Są one np. przestarzałe, albo niedopasowane do wymogów firmy.

Telefonia TeleCube wychodzi naprzeciw takim przeszkodom, oferując dedykowane rozwiązanie usprawniające komunikację z Klientami. Jest nim centrala telefoniczna w chmurze. Nowoczesne, skalowalne i elastyczne narzędzie, służące do zarządzania procesami telekomunikacyjnymi w firmie, w tym również połączeniami z Klientami oraz pomiędzy pracownikami firmy. Jeśli zatem w Twojej firmie Klienci narzekają, że nie mogą się do Ciebie dodzwonić lub mają problemy, żeby połączono ich z odpowiednim adresatem albo potrzebujesz konkretnych funkcji telefonicznych jak np. telekonferencje czy nagrywanie rozmów, koniecznie wypróbuj wirtualną centralę. Zwłaszcza że teraz jest ku temu doskonała okazja. Ponieważ już od 19 grudnia br. zacznie obowiązywać „Noworoczna Promocja”.

Przetestuj pakiet Premium Wirtualnej Centrali i odbierz rabat 20%

Począwszy od 19 grudnia do 9 stycznia 2020 r. firmy, które dotąd nie korzystały z usług TeleCube będą mogły w ramach „Noworocznej Promocji” wypróbować jeden z najbardziej rozbudowanych pakietów wirtualnej centrali o nazwie Premium. Zawiera on wszystkie podstawowe funkcje centrali (jak np. IVR, kolejkowanie, warunek czasowy, biling online, e-fax czy SMSy) oraz dodatkowo rejestrowanie rozmów i telekonferencje. Pakiet Premium to również 16 kont SIP (stanowisk telefonicznych) i 8 polskich numerów stacjonarnych oraz 2 numery komórkowe. To idealne rozwiązanie dla niewielkiej firmy czy też całkiem sporego działu handlowego.

W okresie promocyjnym będzie można testować pakiet Premium przez 20 dni. Uczestnicy promocji uzyskają pulę darmowych minut oraz numerów telefonicznych (z dowolnej polskiej strefy numeracyjnej). Pozwoli to bezkosztowo wypróbować konkretne funkcje oraz połączenia telefoniczne.
Po okresie promocyjnym każdy Uczestnik będzie mógł na stałe używać pakietu Premium, płacąc za podstawowy abonament mniej o 20% od opłaty standardowej (tj. 95 zł netto / m-c zamiast 119 zł netto / m-c).

Dodatkowe usługi do pakietu Premium tańsze o 20%

Komunikacja z Klientem to nie tylko sama rozmowa z nim. W systemach telekomunikacyjnych korzystających z zapowiedzi to, w jaki sposób przywitamy się za pośrednictwem komunikatu powitalnego, może już na etapie rozmowy wpłynąć na jej przebieg. Warto zatem zadbać o prawidłowy komunikat powitalny. Logiczny co do samej treści, ale też nagrany przez doświadczonych lektorów, którzy poprzez określony tembr głosu będą umieli wprowadzić dzwoniącego w odpowiedni nastrój.

TeleCube w ramach promocji oferuje zniżkę 20% na nagrania lektorskie, które można wykorzystać jako komunikaty w wirtualnej centrali. Rabat dotyczy pierwszej grupy lektorów i odnosi się do pakietu pierwszych 3 nagrań oraz do kolejnych pojedynczych nagrań.
Co więcej, uczestnik promocji może także opcjonalnie stać się posiadaczem tzw. numerów platynowych (polskich – stacjonarnych bądź komórkowych). Są to numery, które charakteryzują się bardzo prostą do zapamiętania sekwencją kolejnych, tworzących je cyfr. Oczywiście i na nie jest przewidziany rabat, który jak łatwo się domyśleć wynosi równo 20%.

Numer platynowy jest dobrze postrzegany przez Klientów, jako tzw. prestiżowy. Posiadanie go przekłada się pośrednio również na taki sposób odbierania firmy przez jej Klientów. Warto zatem taki numer mieć i umieszczać go na stronie www, materiałach reklamowych, wizytówkach itp., budując przez to pozytywny obraz firmy.
Przykład: Już za 320 zł netto + VAT (wartość opłaty aktywacyjnej, po uwzględnieniu rabatu) możesz nabyć jeden z następujących numerów – 753 753 03524 24 24 023, a za 800 zł netto + VAT (opłata aktywacyjna, ze zniżką) np. taki numer: 433 433 033.

Skorzystaj jeszcze dziś z Noworocznej Promocji

Noworoczna Promocja już trwa. Zachęcamy do skorzystania z niej. Zwłaszcza że przetestowanie pakietu Premium jest niezobowiązujące i po okresie próbnym można zrezygnować z dalszej współpracy.

Warunkiem uczestnictwa w Promocji jest zarejestrowanie się na okres próbny. Należy to zrobić w terminie od 19 grudnia 2019 r. do 9 stycznia 2020 r. Podczas rejestracji konieczne jest wpisanie w formularzu rejestracyjnym odpowiedniego kodu. Kod jest dostępny na stronie: telecube.pl/noworoczna-promocja/. Na podanej stronie znajduje się również Regulamin oraz informacje o promocyjnych usługach.

Powitaj 2020 rok z TeleCube! W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Zapraszamy do kontaktu na czacie, pod adresem email: info@telecube.pl oraz pod numerem: 221 13 14 15.