Podsumowanie roku 2020 w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 7 stycznia 2021

Co było i będzie – podsumowanie roku i najbliższe prognozy

Pomimo że nie był to łatwy rok dla biznesu, my nie możemy narzekać. Jesteśmy zadowoleni z realizacji wielu projektów i wzrostu (niejednokrotnie bardzo dużego) większości wskaźników. Poniżej podsumowujemy rok 2020 w TeleCube i zdradzamy rąbka tajemnicy, co do naszych najbliższych planów.

Rok 2020 był bardzo owocny

Miniony rok można śmiało nazwać specyficznym i zgoła odmiennym od wielu poprzednich lat. Praktycznie każda branża i firma musiała stawić czoła nowym wyzwaniom i przystosować się do rzeczywistości, która zmieniła się z dnia na dzień. Wiele firm przeszło z modelu pracy stacjonarnej na zdalną, z czym związana była niejednokrotnie konieczność dostosowania urządzeń i oprogramowania do nowych warunków. Akurat ten aspekt, był korzystny dla naszej telefonii. Odczuliśmy jeszcze większe zainteresowanie naszą ofertą, która zawiera przecież wiele opcji idealnych dla firm funkcjonujących w modelu zdalnym. Szczególnym zainteresowaniem cieszył się nasz sztandarowy produkt, czyli wirtualna centrala telefoniczna.

Żeby nie być gołosłownym, warto w tym miejscu zamieścić kilka danych obrazujących przyrost zainteresowania naszą usługą w roku 2020, w porównaniu do roku 2019:

  • liczba aktywnych użytkowników – wzrost o 19,76%
  • łączny czas trwania połączeń wychodzących – wzrost o 25,81%
  • łączny czas trwania połączeń przychodzących – wzrost o 63,80%
  • łączna ilość SMSów wychodzących – wzrost aż o 200%
  • liczba aktywacji wirtualnej centrali telefonicznej – wzrost o 31,44%

Przyrosty nie ominęły również aspektu zatrudnienia w TeleCube. Pod koniec 2019 roku w naszej firmie pracowało 11 osób, a rok 2020 zakończyliśmy z zatrudnieniem na poziomie – 15 osób. Nowi pracownicy wsparli działy IT oraz BOK.

Z myślą o pracownikach wprowadzono w firmie tzw. owocowe tygodnie. W każdy wtorek na biurkach wszystkich działów pojawiały się nowe skrzynki pełne różnorodnych owoców oraz owocowo-warzywnych soków. Mniam, mniam i na zdrowie.

Wiele się działo również, a może przede wszystkim w kwestii realizowanych projektów i wprowadzania nowych usług, funkcji i produktów. Wśród nich warto wymienić:

W 2020 roku poszerzaliśmy również grono naszych partnerów oraz liczbę zewnętrznych integracji. W tym przypadku warto wymienić np. Baselinker, Egito oraz polskiego partnera systemu Bitrix24 tj. INOQ.

Cały czas wzmacnialiśmy relacje z partnerami bądź też zaprzyjaźnionymi z nami firmami czego efektem były m.in. wspólne akcje promocyjne, mające na celu zaoferowanie różnorodnych, polskich usług SaaS (głównie marketingowych i zarządczych), na bardzo korzystnych warunkach cenowych. W jednej z akcji, która miała miejsce w czerwcu 2020 roku, zaproponowaliśmy aż 20 narzędzi w promocyjnej ofercie.

Oferowaliśmy również wiele promocji dotyczących stricte oferty TeleCube, zarówno dla obecnych, jak i nowych Klientów. Jedną z nich „Świąteczną piątkę” skończyliśmy dwa dni temu.

A jaki będzie rok 2021?

Zamykamy miniony rok i z optymizmem patrzymy na kolejny, trwający już 2021.

Pomimo że minął dopiero tydzień od rozpoczęcia nowego roku, już możemy pochwalić się, że nasz zespół został wzmocniony o kolejnego pracownika, który zasilił dział BOK. Witamy zatem oficjalnie Igora w telefonii TeleCube.

Z początkiem roku, wprowadziliśmy również możliwość wysyłania automatycznego SMSa po rozmowie także na zagraniczne numery (dotąd można go było wysyłać jedynie na polskie numery).

Dodatkowo warto wspomnieć, że pracujemy nad udoskonaleniem Panelu Partnera. Jeśli nie nastąpi nic niespodziewanego, niebawem będziemy mogli obwieścić finalizację tego zadania. Będzie ono jednym z wielu projektów w obszarze usprawniania i wdrażania usług i produktów TeleCube, które zamierzamy zrealizować w obecnym roku.

A jeszcze w styczniu planujemy także kolejną promocję. Będzie ona dotyczyć preferencyjnych warunków cenowych na integrację TeleCube z MS Teams.

To tylko namiastka tego co planujemy w 2021 roku. Liczymy, że będzie on równie, a może jeszcze bardziej owocny niż miniony (i to nie tylko w związku z owocowymi tygodniami). Na pewno zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby stale zwiększać poziom naszych usług oraz urozmaicać i uzupełniać naszą ofertę, a tym samym zadowolenie naszych Klientów.