Funkcja „Auto-Odpowiedź na SMS” pozwala na automatyczne i natychmiastowe przesłanie na numer nadawcy predefiniowanej odpowiedzi na wiadomość SMS, otrzymaną na Twój numer komórkowy w TeleCube.
Treść wiadomości możesz sam stworzyć i dowolnie modyfikować, stosując również wcześniej używane szablony.
Funkcja z pewnością świetnie sprawdzi się jeśli chcesz podziękować nadawcy za przesłanie wiadomości lub poinformować o jej otrzymaniu.
Koszt wysłania Auto-Odpowiedzi na SMS jest zgodny z cennikiem TeleCube dla wysyłki wiadomości SMS, tj.:
- SMS Standard z losowym polem nadawcy, w cenie – 9 gr netto / SMS,
- SMS Premium z własnym alfanumerycznym polem nadawcy (nazwą) lub dedykowanym 9‑cyfrowym numerem komórkowym z puli TeleCube, w cenie – 16 gr netto / SMS (więcej o wiadomościach SMS przeczytasz tutaj).
Posiadaczom umowy 12 miesięcznej dowolnego pakietu E-centrali przyznajemy miesięczną pulę bezpłatnych SMSów (które można wymienić na minuty). Ilość SMSów zależy od rodzaju pakietu. Przykładowo: w pakiecie Premium jest do 444 SMSów / mies. (podana ilość SMSów dotyczy wiadomości w cenie 9 gr netto / 1 SMS).
Aby włączyć funkcję dla swoich numerów komórkowych w TeleCube, zaloguj się do Panelu Klienta. Z górnego menu wybierz „Bramka SMS”, a następnie „Auto-Odpowiedź na SMS”.
Znajdź numer, dla którego chcesz utworzyć autoresponder, wprowadzając jego fragment w odpowiednie pole lub wyszukując wszystkie kompatybilne numery.
Z listy poniżej wybierz interesujący Cię numer i kliknij symbol dymka, umieszczony na prawym końcu wiersza.
W wyświetlonym pop-upie zaznacz checkbox „Usługa auto-odpowiedź jest włączona dla numeru …” aby włączyć funkcję. Następnie wybierz numer jaki będzie się wyświetlał w polu nadawcy. Sugerujemy wybrać ten sam numer, dla którego usługę chcesz utworzyć, aby odbiorca wiedział od kogo wiadomość otrzymał. Pamiętaj, że wybierając w polu nadawcy numer losowy lub własną nazwę, odbiorca nie będzie miał możliwości odpowiedzi na otrzymaną wiadomość, a ciągłość korespondencji między wami nie zostanie zachowana.
W kolejnym kroku wybierz z listy jeden z Twoich szablonów lub wprowadź treść, która będzie automatycznie wysyłana.
Pamiętaj, że znaki diakrytyczne zmniejszają dozwoloną ilość znaków w jednej wiadomości. Aby usunąć polskie znaki zaznacz box przy „Zastąp polskie znaki”.
Na koniec kliknij niebieski przycisk „Zapisz”, aby zastosować wprowadzone zmiany i uruchomić funkcję.