Co to jest wirtualna centrala?
Wirtualna centrala TeleCube (bazująca na telefonii VoIP TeleCube) umożliwi Ci sprawne utworzenie i automatyzację firmowej infolinii. Wirtualna centrala telefoniczna, jest prostym w obsłudze narzędziem telekomunikacyjnym, działającym w chmurze. Dzięki niej będziesz efektywnie zarządzał połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi oraz komunikacją wewnątrz firmy. Centrala jest dostępna już od 99 zł netto / miesiąc, a za połączenia na polskie numery zapłacisz teraz od 4 gr netto/min na stacjonarne i od 8 gr netto/min na komórkowe.
Jej liczne funkcje pomogą Ci sprawować stałą kontrolę nad przebiegiem rozmów telefonicznych i ich kosztami, a także pozwolą na ich analizę, gdziekolwiek jesteś. Samodzielnie stworzysz schemat centrali odpowiadający Twoim potrzebom, dzięki czemu każde połączenie, które przyjdzie na numer Twojej firmy zostanie skierowane do odpowiedniej osoby czy działu. Automatyzacja połączeń oraz wiadomości SMS, zwiększy zadowolenie Klientów oraz pokaże, że Twoja firma stawia na nowoczesne i profesjonalne rozwiązania.
Skorzystaj z testów i zobacz jak działa e-centrala. Poznaj Panel Klienta, przetestuj funkcje wirtualnej centrali (np. IVR, kolejki, nagrywanie rozmów), sprawdź jakość połączeń.
Dzwoń już od 4 groszy netto / minutę.
Poznaj kluczowe cechy i atuty
Wirtualnej Centrali
Wirtualnej Centrali
Skalowalność – łatwa do wdrożenia i rozbudowy
Skalowalność – łatwa do wdrożenia i rozbudowy
Idealna dla każdego biznesu, mikrofirmy, MŚP oraz korporacji. Można ją dowolnie rozbudowywać (o nowe funkcje czy większą liczbę numerów) i dopasowywać do aktualnych wymogów i strategii rozwoju firmy.
Proste zarządzanie, przez Panel Klienta 24h/7
Proste zarządzanie, przez Panel Klienta 24h/7
Posiada intuicyjny i łatwy w obsłudze panel Klienta, do którego masz dostęp o każdej porze, przy użyciu dowolnej przeglądarki internetowej.
Tak wiele funkcji i numerów, za tak niewielkie kwoty
Tak wiele funkcji i numerów, za tak niewielkie kwoty
Już najtańszy pakiet (Biznes, z 10 kontami SIP i 5 numerami stacjonarnymi), dostępny za 99 zł netto/mc zawiera większość funkcji centrali np. IVR, kolejkowanie, SMS. Za dopłatą lub w wyższych pakietach można nabyć dodatkowe numery oraz funkcje.
Numery telefoniczne z ponad 50 krajów
Numery telefoniczne z ponad 50 krajów
Oferujemy numery stacjonarne z każdej polskiej strefy numeracyjnej i zagraniczne z ponad 50 krajów. Dodatkowo polskie numery komórkowe. Oprócz zwykłych numerów również złote i platynowe.
Możliwość przeniesienia numerów stacjonarnych i komórkowych
Możliwość przeniesienia numerów stacjonarnych i komórkowych
Możesz przenieść do TeleCube swoje aktualnie użytkowane polskie numery stacjonarne i komórkowe. Nie będziesz musiał się kłopotać. Formalności załatwimy za Ciebie.
Intuicyjne narzędzie do tworzenia schematu centrali
Intuicyjne narzędzie do tworzenia schematu centrali
Nawet osoby bez wiedzy i umiejętności technicznych będą potrafiły opracować schemat centrali swojej firmy przy użyciu graficznego narzędzia Call Flow Builder, wykorzystującego metodę „chwyć i upuść”.
Wybór urządzeń dopasowany do potrzeb Twojej firmy
Wybór urządzeń dopasowany do potrzeb Twojej firmy
Szereg urządzeń do wyboru, do realizacji połączeń np. telefon VoIP; telefon sekretarski; telefon analogowy z bramką VoIP oraz laptop, komputer czy telefon komórkowy z odpowiednią aplikacją VoIP.
Wirtualna Centrala – Oferta
Z Wirtualnej Centrali możesz korzystać na dwa sposoby: podpisując z nami umowę na 12 miesięcy z opcją przedłużenia (tzw. Postpaid) lub w formie doładowań konta (tzw. Prepaid). Ważne: Opłata abonamentowa za posiadany Pakiet naliczana jest zgodnie z okresem rozliczeniowym za miesiąc „z góry”, niezależnie od wybranej opcji współpracy! Zapoznaj się z cenami pakietów i przetestuj wirtualną centralę przez 14 dni, bez zobowiązań i opłat.
Zaopatrzymy Cię w polskie numery telefoniczne oraz minuty, które będziesz mógł wykorzystać na testowe połączenia.
Pakiet Biznes
-
do 500 minut na rozmowy
lub do 222 SMS-ów** -
Połączenia na polskie numery
od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
od 8 gr netto/1 min – komórkowe - 10 stanowisk (nr wewnętrznych)
- 5 numerów stacjonarnych
-
1 numer
komórkowy*** -
podstawowa wirtualna centrala
(m.in. IVR, kolejkowanie, SMS) - nagrywanie rozmów
- billing online i raporty
- bezpłatny wirtualny lektor
Pakiet Premium
-
do 1000 minut na rozmowy
lub do 444 SMS-ów** -
Połączenia na polskie numery
od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
od 8 gr netto/1 min – komórkowe - 20 stanowisk (nr wewnętrznych)
- 10 numerów stacjonarnych
-
2 numery
komórkowe*** -
podstawowa wirtualna centrala
(m.in. IVR, kolejkowanie, SMS) - nagrywanie rozmów
- billing online i raporty
- bezpłatny wirtualny lektor
-
monitorowanie rozmów
-
TeleCube PRO
(m.in. Ankieta SMS + Kolejki VIP)
Pakiet Elite
-
do 2000 minut na rozmowy
lub do 888 SMS-ów** -
Połączenia na polskie numery
od 4 gr netto/1 min – stacjonarne
od 8 gr netto/1 min – komórkowe - 40 stanowisk (nr wewnętrznych)
- 20 numerów stacjonarnych
-
4 numery
komórkowe*** -
podstawowa wirtualna centrala
(m.in. IVR, kolejkowanie, SMS) - nagrywanie rozmów
- billing online i raporty
- bezpłatny wirtualny lektor
- monitorowanie rozmów
-
TeleCube PRO
(m.in. Ankieta SMS + Kolejki VIP)
* Do podanych na niniejszej stronie cen netto należy doliczyć 23% VAT. W przypadku Umowy na czas określony (postpaid) cena zawiera przyznaną ulgę.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tu.
** Dodatkowe minuty i/lub SMSy dotyczą umowy na czas określony, tj. 12 miesięcy (postpaid)
Podane Stawki za 1 minutę połączenia na polskie numery (4 gr netto – stacjonarne i 8 groszy netto – komórkowe) dotyczą firm, które skorzystają z Promocji „Tanie rozmowy 4×2” i zarejestrują się na okres testowy wybranego pakietu wirtualnej centrali od 18 stycznia 2023 r. Sprawdź szczegóły Promocji. Stawki za połączenia na polskie numery, które uległy obniżce i jednocześnie najniższe stawki z ostatnich 30 dni przed uruchomieniem Promocji: 5 gr netto/1 min na stacjonarne i 11 groszy netto/1 min na komórkowe.
*** Jednorazowa opłata aktywacyjna numeru komórkowego wynosi 29 zł netto (umowa okresowa) lub 49 zł netto (prepaid / opcjonalnie w okresie testowym). Miesięczny koszt utrzymania numeru komórkowego (ponadplanowego w pakietach e-centrali) wynosi: od 29 zł netto.
Dodatkowe informacje (m.in. o możliwości dokupienia usług)
- ** Pakiety minut lub pakiety SMSów obowiązują wyłącznie dla oferty abonamentowej – postpaid. Podana ilość minut dotyczy połączeń w cenie 4 grosze netto/min (na polskie numery stacjonarne, w ramach Promocji), a podana ilość SMSów dotyczy SMSów w cenie 9 gr netto / SMS. Przy korzystaniu z droższych połączeń lub droższych SMSów, podana ilość minut i SMSów będzie relatywnie mniejsza. W przypadku niewykorzystania w danym miesiącu, wszystkich minut, można w ramach niewykorzystanej puli skorzystać w danym miesiącu z odpowiadającej mu kwotowo liczby dodatkowych SMSów lub odwrotnie. Jeśli posiadają Państwo indywidualny cennik, wtedy podana ilość minut lub SMSów dotyczy najtańszych połączeń lub SMSów, w danym cenniku.
- Istnieje możliwość dokupienia do danego pakietu E- centrali usług, które są dostępne w wyższych pakietach. Koszty dokupienia danej usługi będą następujące: Monitorowanie rozmów (nazywane również Claude Control, 22 zł netto za miesiąc); TeleCube PRO tj. Ankieta SMS + SMS po rozmowie + Kolejki VIP + Pierwszeństwo do uruchomienia nowych funkcji i narzędzi (w cenie 19 zł netto / mc + 19 zł netto jednorazowa opłata aktywacyjna).
- *** W każdej chwili możesz uruchomić Polski numer komórkowy. Jednorazowa opłata aktywacyjna (obowiązuje także w przypadku numerów przydzielanych w ramach pakietów) wynosi: 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid) lub 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid). Miesięczny koszt dodatkowego numeru komórkowego (poza pakietem): 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid) lub 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid). Polski numer komórkowy możesz opcjonalnie przetestować już w okresie testowym, pod warunkiem, że uiścisz jednorazową (bezzwrotną) opłatę aktywacyjną – 49 zł netto / 1 numer.
Do każdego z pakietów, za dodatkową opłatą można dokupić kolejne numery
-
Dodatkowy numer wewnętrzny
5 zł netto miesięcznie / 1 numer -
Dodatkowy numer miejski
8 zł netto miesięcznie / 1 numer -
Pakiet 10 numerów miejskich DDI****
20 zł netto miesięcznie / DDI -
Pakiet 100 numerów miejskich DDI****
100 zł netto miesięcznie / DDI -
Numer komórkowy – opcja postpaid
29 zł netto miesięcznie + 29 zł netto / jednorazowa opłata aktywacyjna -
Numer komórkowy – opcja prepaid
49 zł netto miesięcznie + 49 zł netto / jednorazowa opłata aktywacyjna
Do standardowej opcji nagrywania rozmów, za dodatkową opłatą można dokupić poniższe udogodnienia:
-
Wydłużone przechowywanie rozmów
30 zł netto / za każde dodatkowe 30 dni -
Przesyłanie nagranych rozmów na FTP Klienta / 1 raz na dzień
49 zł netto / mc + 149 zł netto / jednorazowa opłata aktywacyjna
Poznaj wybrane funkcje
Wirtualnej Centrali
Wirtualnej Centrali
IVR
Utwórz swoją automatyczną sekretarkę, dzięki której (po usłyszeniu komunikatu) Twoi Klienci będą mogli tonowo wybierać odpowiednie działy, z którymi chcą się połączyć.
Warunki czasowe
Ustaw komunikaty, które usłyszą Twoi Klienci dzwoniący na przykład poza godzinami pracy Twojej firmy czy w przypadku urlopu.
Kolejkowanie
Nie trać Klientów! Uruchom kolejki, zwłaszcza gdy wszyscy Twoi Konsultanci będą zajęci. Klienci będą oczekiwać na połączenie słuchając muzyki oraz komunikatu o zajmowanym miejscu w kolejce.
Nagrywanie rozmów
Rejestruj, pobieraj i odsłuchuj wszystkie realizowane rozmowy telefoniczne, nie tylko wychodzące ale i przychodzące.
SMS
Wysyłaj SMSy pojedynczo lub hurtowo. Skorzystaj z dodatkowych automatycznych opcji jak Ankieta SMS oraz SMS po rozmowie.
Komunikaty głosowe
Przygotuj zapowiedzi według swoich potrzeb. Komunikat może być zrealizowany przez Ciebie lub naszego profesjonalnego lektora albo darmowego wirtualnego lektora.
Billing online
Kontroluj rozmowy na bieżąco. Sprawdzaj interesujące Cię dane dotyczące połączeń przychodzących i wychodzących, przy użyciu określonych filtrów.
Zobacz jakie to proste
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi wybranymi filmami instruktażowymi
Jak zbudować schemat Wirtualnej Centrali TeleCube?
Jak dodać i skonfigurować funkcję menu IVR?
Pozostałe filmy znajdziesz na naszym kanale YouTube
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z nami, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16.