Ikonka funkcji Monitorowanie rozmów

Monitorowanie rozmów

kontroluj, jak Twoi konsultanci prowadzą rozmowy i reaguj na bieżąco  

Co to jest?

Funkcja ClaudeControl pozwala, przy użyciu telefonu lub komputera i słuchawek, jak również przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox, Opery lub Safari) na przysłuchiwanie się trwającym aktualnie rozmowom telefonicznym. Monitoring rozmów (podsłuch w telefonie, przeglądarce) możesz realizować zarówno w miejscu gdzie odbywa się dane połączenie (w biurze), jak również przebywając w innym oddziale firmy, w terenie lub nawet w domu. Dzięki temu masz możliwość sprawdzania czy rozmowy z klientami, Twojej firmy są przeprowadzane tak jakbyś sobie tego życzył. Na przykład co konsultanci mówią Twoim klientom, jakich używają argumentów, jaki mają ton głosu, jak odnoszą się do rozmówców itd.

Co więcej prowadząc kontrolę z innego numeru wewnętrznego lub zewnętrznego, możesz opcjonalnie włączyć tryb szeptu. Umożliwi to Tobie podpowiadanie konsultantowi wskazówek podczas żywej rozmowy. Twoje wskazówki będzie słyszeć jedynie konsultant.

Przeznaczenie?

Dla celów szkoleniowych lub coachingowych, żeby:

  • osoba ucząca się mogła przysłuchiwać się obu stronom rozmowy, w czasie rzeczywistym, np. prowadzącym negocjacje sprzedażowe,
  • przełożony mógł kontrolować nowego pracownika lub pracowników, podlegających okresowym ocenom, aby na bieżąco reagować (tryb szeptu) albo omówić przebieg rozmowy w późniejszym terminie.

Więcej informacji na temat efektywnego wykorzystania ClaudeControl znajdziesz na naszym blogu, w tym wpisie.

Dla kogo?

Podsłuch w telefonie polecamy każdej firmie, która prowadzi telefoniczne rozmowy sprzedażowe, by podnieść poziom ich jakości i przyśpieszyć szkolenie pracowników.

Jak włączyć?

Jeśli chcesz aktywować tą funkcję, należy:

  • zalogować się do Panelu,
  • na głównej stronie, w sekcji „Dostępność Twoich Telefonów”, wybrać numer wewnętrzny, który chcesz monitorować,
  • kliknąć na ikonkę ze słuchawkami,
Monitorowanie rozmów, jak włączyć w TeleCube
  • wybrać sposób monitoringu oraz wskazać tryb szeptu.

Wybór sposobu monitorowania oraz trybu szeptu

Możesz wybrać jeden z 3 trybów szeptu:
1. Podsłuch bez opcji szeptu – będziesz mógł jedynie przysłuchiwać się rozmowie, a żadna ze stron nie będzie Cię słyszeć,
2. Podsłuch z szeptem tylko dla wybranego konta SIP – będziesz mógł się przysłuchiwać a to co powiesz będzie słyszalne przez Konsultanta, na którego koncie włączono monitorowanie,
3. Podsłuch z opcją konferencji – obie strony połączenia usłyszą co powiesz i w ten sposób możesz przeprowadzić trójstronną telekonferencję.

Połączenia możesz kontrolować zarówno na Twoim numerze wewnętrznym, jak również przy użyciu jednej z ww. przeglądarek internetowych.

Usługa monitorowania rozmów (ClaudeControl) jest dostępna w pakietach Premium i Elite bez dodatkowych opłat.

W przypadku pozostałych pakietów E-centrali, można ją do nich dokupić w cenie 22 zł netto + VAT / miesiąc.

Monitorowanie rozmów przez przeglądarkę oraz tryb szeptu są dostępne wyłącznie dla Klientów posiadających konta SIP (wewnętrzne) z punktem udostępnienia na serwerach sip.* (np. sip.voipgliwice.pl, sip.telecube.pl). Nie dotyczą zatem usługi: SIP Trunk.